Adres: Solec-Zdrój, 28-131 Solec-Zdrój
Kontakt: tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail: ug@solec-zdroj.pl, Strona www: www.solec-zdroj.pl
Numer ID: 279
Data publikacji: 2020-10-05 13:22:17
Solec-Zdrój 05.10.2020r.
Znak: RIG.701.10.1.2020
Zapytanie ofertowe
I.
Zamawiający:
Gmina Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131
Solec-Zdrój
NIP
655-18-79-623 , Regon 291010754
II. Tryb udzielania zamówienia publicznego:
Postępowanie o
udzieleniu zamówienia publicznego prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) zgodnie z art. 4 pkt 8
tej ustawy.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Budowa
oświetlenia ulicznego i oświetlenia parku w miejscowości Zborów”.
1.1. Zamówienie obejmuje m.in budowę
napowietrznych linii oświetlenia ulicznego wzdłuż dróg powiatowych oraz budowę
oświetlenia parku w miejscowości Zborów.
Z uwagi na fakt, iż cały system
oświetlenia ulicznego Gminy Solec-Zdrój oparty jest o oprawy oświetleniowe
Ampera Mini producenta Schreder wymaga się aby dostarczone w ramach zadania oprawy
oświetleniowe były tożsame z w/w oprawami. Zastosowane oprawy oświetleniowe
muszą umożliwiać zaprogramowanie co najmniej 3 stopni autonomicznej redukcji
mocy i strumienia świetlnego bez zewnętrznego sygnału sterującego.
Oświetlenie parku w Zborowie należy
wykonać w oparciu o słupy aluminiowe producenta ROSA i oprawy oświetleniowe
producenta LUG model Avenida Led.
1.2 Wykonawca zapewni nadzór nad
robotami budowlanymi przez uprawnionego kierownika budowy posiadającego
uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Projektant powinien posiadać
odpowiednie uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późniejszymi zmianami),
rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w
sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (Dz. U. 2019 r., poz. 831) oraz ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o
ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. z
2014 r., poz. 768), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które
zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
1.3. Szczegółowy opis i zakres
rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do zapytania ofertowego w
tym m.in.:
a/
dokumentacja projektowa,
b/ specyfikacje techniczne wykonania
i odbioru robót budowlanych,
c/ przedmiar robót.
1.4. Dokumenty wymienione w powyżej
należy traktować jako wzajemnie objaśniające, a w przypadku rozbieżności lub
dwuznaczności, wyjaśnienia i uzupełnienia winny być wydane przez Zamawiającego,
który udzieli Wykonawcy odpowiednich instrukcji.
1.5. Szczegółowe wymagania dotyczące
współpracy i warunków realizacji zadania zostały określone w załączniku nr 2 do
zapytania ofertowego -wzór umowy.
IV.
Termin
realizacji przedmiotu zamówienia
Roboty należy wykonać w terminie do 11.12.2020r.
V. Dokumenty wymagane od wykonawcy:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest
dołączyć:
a) potwierdzone
za zgodność z oryginałem kopie uprawnień budowlanych osoby pełniącej funkcję
kierownika budowy, oraz kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do izby
inżynierów budownictwa w/w osoby.
b) odpis z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2 Przed podpisaniem umowy Wykonawca
dostarczy Zamawiającemu kosztorysy na podstawie których skalkulował cenę oferty
sporządzone na podstawie załączonych do zapytania ofertowego przedmiarów robót
VI. Kryteria
oceny oferty:
1. Przy dokonywaniu wyboru
najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria
oceny ofert: cena – waga 100%
2. Za
najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który będzie zawierała
najniższą cenę brutto.
VII.
Miejsce, termin składania oferty:
1.
Termin składania oferty upływa w dniu 12.10.2020r. o godz. 12:00.
2.
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w Biurze
Obsługi Interesanta na parterze budynku lub przesłać na adres Zamawiającego.
3.
Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu
do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie określonym w pkt 1 nie zostaną
rozpatrzone.
4.
Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do
postępowania o zmówienie pod warunkiem dostarczenia ich przez pocztę w miejsce
i w czasie określonym w pkt 1 i pkt 3.
VIII.
Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta”.
4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w
rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej
Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
5. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde
przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, etc. powinno być
parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym razie nie będzie uwzględnione.
6. Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy sporządzić
i złożyć w oryginale. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu,
uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.
Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy,
zaadresowane następująco:
Gmina Solec-Zdrój ul. 1 Maja 10 28-131 Solec-Zdrój oraz opisane:
OFERTA na zadanie pn. „Budowa oświetlenia ulicznego i oświetlenia parku w
miejscowości Zborów”
„Nie otwierać przed dniem 12.10.2020r.
o godz. 12:00” |
IX.
Imię i nazwisko, stanowisko oraz nr
tel. osoby uprawnionej do udzielania dodatkowych wyjaśnień w sprawie
zamówienia:
-
Piotr Kalita tel 41 3776039 w. 13
-
Błażej Fortuna tel. 413776039 w. 19
X.
Termin związania ofertą:
Wykonawca związany będzie złożoną ofertą
przez okres 30 dni przyjmując, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień
otwarcia oferty.
XI.
Zastrzeżenia Zamawiającego:
1.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania
Wykonawcy do złożenia wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
2.
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia
postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
XII. Przetwarzanie
danych osobowych
1. Wykonawca składając ofertę w
postępowaniu, wyraża zgodę na przetwarzanie, przekazanych przez niego danych
osobowych w toku postępowania oraz realizacji umowy, w przypadku wyboru oferty
Wykonawcy jako najkorzystniejszej, dla celów prowadzenia niniejszego
postępowania, a w przypadku wybrania oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej:
wykonania umowy, dochodzenia roszczeń z umowy, a także prowadzenia i
archiwizacji, ewaluacji oraz kontroli niniejszego postępowania przez
Zamawiającego i uprawnione organy.
2.
Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy
jest Wójt Gminy Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, tel. (041)
3776039, e-mail:ug@solec-zdroj.pl
3.
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można
kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail:
marek.bialek@cbi24.pl
4.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego oraz
w celu archiwizacji.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych
Wykonawcy oraz osób, których dane zostaną powierzone Zamawiającemu do
przetwarzania przez Wykonawcę jest:
- art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych (tzn. zgoda osoby, której dane dotyczą w
przypadku Wykonawcy),
- art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do
prowadzenia postępowania, wykonania umowy w przypadku wyboru oferty Wykonawcy,
do podjęcia działań na żądanie Wykonawcy przed zawarciem umowy),
- art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia
ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia
obowiązku prawnego, który ciąży na Zamawiającym jak np. obowiązek
archiwizacyjny) oraz
- art. 9 ust. 2 lit. f rozporządzenia
ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia,
dochodzenia lub obrony roszczeń).
6.
Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a
także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.
7.
Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu przetwarzane będą
przez Zamawiającego przez okres trwania postępowania oraz w celach
archiwizacyjnych, dane osobowe Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza – przez okres, który umowa będzie wykonywana, a także później
tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z
umowy oraz w celach archiwizacyjnych i kontrolnych. Okresy te dotyczą również
Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie
zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami
umowy).
8.
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych. Osobie,
której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
9.
Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może
uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w
postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co
skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego
oferty.
Załączniki do zapytania ofertowego (formularz oferty i dokumentacja projektowa)
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 534 |
Wprowadził do systemu: Błażej Fortuna, data: 2020-10-05 13:22:17 Opublikował: Błażej Fortuna, data publikacji: 2020-10-05 14:36:20 |
Gmina Solec-Zdrój |