RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Przedmioty działalności : Ogólne usługi publiczne Środowisko
Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków dla zadania Rozbudowa i przebudowa systemu wodno-kanalizacyjnego gminy Solec-Zdrój i Pacanów
Kategoria usług: 12
Główne miejsce świadczenia usług:
Gmina Solec-Zdrój i Pacanów
Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pozwoleniem na budowę - na budowę: -kanalizacji sanitarnej dla miejsowości: Zołcza Ugory, Wójeczka, Wójcza, Biechów, Wola Biechowska, Piestrzec, Włosnowice, Zielonki, Świniary, Magierów, Zborów, Żuków, Kików, Solec-Zdrój(ul. Klombowa, Kopernika, Polna, Leśna, Kościuszki) -oczyszczalni ścieków dla gminy Solec-Zdrój i Pacanów :
-studium wykonalności inwestycji obejmujące ponadto miejscowość Wełnin
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
CPV 74232200 - usługi inżynieryjne projektowania w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
CPV 74232000 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
CPV 74232220 - usługi projektowania rurociągów |
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę: -kanalizacji sanitarnej ok. 52680 mb + ok.1074 szt. przyłączy (bez podłączeń budynków) dla miejsowości: Zołcza Ugory, Wójeczka, Wójcza, Biechów, Wola Biechowska, Piestrzec, Włosnowice, Zielonki, Świniary, Magierów, Zborów, Żuków, Kików, Solec-Zdrój(ul. Klombowa, Kopernika, Polna, Leśna, Kościuszki) budowę oczyszczalni ścieków dla gminy Solec-Zdrój i Pacanów : - w Solcu-Zdroju o przepustowości 700 m3/d z możliwością rozbudowy - przebudowa i rozbudowa wraz z modułem oczyszczania ścieków pokąpielowych w ilości 200 m3/d - w Świniarach o przepustowości 300 m3/d studium wykonalności inwestycji, obejmujące dodatkowo miejscowość Wełnin
TERMIN WYKONANIA
31/10/2007
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 10 000,00 zł wniesionym najpóźniej w dniu złożenia oferty przed terminem składania ofert do dnia20-09-2006 godziny 8:00 czasu lokalnego a) Wadium może być wniesione w pieniądzu, w poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wpłata musi być dokonana na rachunek bankowy Zamawiającego w NBS w Solcu-Zdroju nr 66851700070000000003900013 w takim terminie, aby uznana została na rachunku w terminie złożenia oferty. W przypadku wnoszenia wadium, w pozostałych formach, oryginał wadium należy złożyć u skarbnika Pani Zofii Kopeć, pok. nr 15 Urzędu Gminy w Solcu-Zdroju w wyznaczonym terminie. Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy załączyć w ofercie. Nie wniesienie wadium powoduje wykluczenie Oferenta z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 Prawa zamówień publicznych.
Opis warunków udziału w postępowaniu :
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający następujące warunki: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia; b)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności osiągnęli w ciągu ostatnich trzech lat obrót w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN rocznie c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności zrealizowali z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 projekt zakresie kanalizacji dł. min. 10 km oraz 1 oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 300 m3/d w technologii SBR, zgodnie z załącznikiem nr 4 do OFERTY.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : a)wypełniony formularz ofertowy - (wg wzoru podanego w załączniku nr 4 do SIWZ) b)oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz spełnia wymogi zawarte w art. 22 (wg wzoru podanego w załączniku B do Oferty) c)oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik C do Oferty) d)wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta; e)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - co najmniej po 1 osobie w specjalnościach wg aktualnego Prawa Budowlanego - architektonicznej - konstrukcyjno-budowlanej - konstrukcyjno-budowlanej drogowej - instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych i oczyszczalni ścieków - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne wydane wg przepisów wcześniej obowiązujących,(zgodnie z załącznikiem nr 3 do OFERTY.) f)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w tym kserokopie uprawnień projektowych w specjalnościach niezbędnych do realizacji zamówienia, aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa); g)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podanie ich wartości, przedmiotu, dat, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.(załącznik nr 4 do OFERTY) h)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, (załącznik nr 1 do OFERTY) i) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinia o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Oferentów nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, (załącznik nr 2 do OFERTY) j)Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), umowa spółki cywilnej, pełnomocnictwo do podpisania oferty. k)Aktualne zaświadczenie Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. l)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności Oferenta zgodnie z art. 24.ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeśli dotyczy - zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp. m)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej ceny oferty brutto. n)Kserokopia dowodu wniesienia wadium. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1.2, 1.7 i 1.8 składa dokumenty zgodnie z par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być skaładane (D.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
KRYTERIA OCENY OFERT
Najniższa cena
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia http://www.solec-zdroj.pl/bip/przetarg.php?id=53
Opłata 70.00 Waluta PLN Warunki i sposób płatności: gotówką, przelewem, za zaliczeniem pocztowym(do ceny należy doliczyć podatek VAT) - w przypadku przekazania SIWZ w formie wydruku.
Termin składania ofert
Data: 20/09/2006 Godzina: 8:00
Oferty należy sporządzić w języku polskim
Termin związania ofertą – 30 dni
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data: 20/09/2006 Godzina: 8:10 Miejsce : Urząd Gminy w Solcu-Zdroju ul. 1 Maja 10, pok. nr 7
Ogłoszenie przekazano do Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 04-09-2006 |