ZAPYTANIE OFERTOWE
2016-03-10 14:48:47 Obwieszczenia
Dotyczące zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 euro Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Solec-Zdrój w 2016 roku
I. ZAMAWIAJĄCY;
Gmina Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój tel. 041 377 60 39, fax. 041 377 60 22 www.solec-zdroj.pl NIP: 655 187 96 23
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu i unieszkodliwianiu (utylizacji) wyrobów zawierających azbest pochodzących z pokryć dachowych budynków położnych na terenie gminy Solec-Zdrój i zalegających na posesjach.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
a) demontaż pokryć dachowych, transport w tym pakowanie i unieszkodliwianie na składowisku odpadów w szacunkowej ilości ok. 1540 m2,
b) usuwanie wyrobów zawierających azbest zalegających na posesjach, transport w tym pakowanie i unieszkodliwianie na składowisku odpadów w szacunkowej ilości ok. 4900 m2. Zmawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do demontażu, usuwania i unieszkodliwiania.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania zamówienia: od 01.06.2016 r. do 31.08.2016r.
IV . WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają aktualną decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest,
c) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) posiadają aktualną umowę ze składowiskiem prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest lub inny dokument potwierdzający możliwość unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest.
V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca składa ofertę wg wzoru będącego załącznikiem nr 1 do Zapytania (Formularz ofertowy) podając cenę netto i brutto za lm2: (I) demontażu, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest pochodzących z dachów budynków oraz (II) transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest zalegających na posesjach, uwzględniając w tym koszt przygotowania do transportu tj. pakowania.
2. Wykonawca składa wraz z ofertą:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
b) stosowne zezwolenia (poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów) na prowadzenie działalności związanej z wyrobami zawierającymi azbest zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym aktualną decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest,
c) kopię umowy ze składowiskiem prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest lub inny dokument potwierdzający możliwość unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest.
3. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
4. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. W przypadku braku uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu.
5. Ofertę należy umieścić w nieprzezroczystej i zabezpieczonej kopercie z opisem „Oferta w postępowaniu na wykonanie usługi pn: Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Solec-Zdrój w 2016r. - nie otwierać przed dniem 24 marca 2016r. godz. 11:00”.
VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Urząd Gminy Solec-Zdrój, ul.l Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój
Termin: 24 marca 2016r. godz. 11:00.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 24 marca 2016r. godz. 11:00
pokój nr 19.
VII. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny oceny ważnych ofert na podstawie następujący kryteriów:
1. 100% cena
VIII. INFROMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie BIP gminy.
IX INFORMACJE
Do niniejszego postępowania nie ma zastosowania Ustawa z dnia 29.01.2004 Prawo
Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U z 2015 poz 2164).
X. ZAŁĄCZNIKI
Kontakt: tel. 41 377 60 39, 41 377 60 41 wew. 19
Podpis zamawiającego
mgr inż. Adam Pałys
(klikaj w poszczególne ikonki poniżej aby otwierać poszczególne dokumenty)
Zapytanie ofertowe
Zobacz również:
- Informacja Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni Sandomierz - 2024-04-25 09:34:29
- OGŁOSZENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU OTWARTEGO KONKURSU OFERT NA REALIZACJĘ ZADANIA PUBLICZNEGO W 2024 ROKU - 2024-04-18 13:33:35
- Informacja Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Sandomierzu - 2024-04-16 13:37:55
- OGŁOSZENIE - 2024-04-10 08:07:04
- Obwieszczenie - 2024-04-02 09:50:50
- OGŁOSZENIE - 2024-03-27 12:43:27
- Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy - 2024-03-22 13:56:28
- Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży - 2024-03-22 13:46:52
- Obwieszczenie Starosty Buskiego z dnia 19.03.2024r. znak: AB.670.4.1.2024 - 2024-03-22 12:04:39
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - 2024-03-21 09:25:26