Zapytanie ofertowe na dostawę tablicy informacyjnej
2018-01-08 08:35:40 Obwieszczenia
Zapytanie ofertowe na dostawę tablicy informacyjnej dla projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Solec-Zdrój”
Znak:RIG.701.2.2.2018
Proszę o przedstawienie oferty cenowej na:
wykonanie i transport do Zamawiającego 1 sztuki tablicy informacyjnej jednostronnej o wymiarach nie mniejszych niż 80cm x 120 cm, - wykonanej zgodnie z obowiązkami beneficjenta w zakresie promocji projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Teksty opracowań: „Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020
w zakresie informacji i promocji”, „Karta Wizualizcji RPOWŚ 2014-2020: znajduje się na stronie internetowej dostępnej pod linkiem: http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-do-31-grudnia-2017-r
Charakterystyczne parametry materiałów, użytych do wykonania tablicy.
- czcionka tekstu- Ubuntu
-
blacha ocynkowana zaginana segmentowo, grubości nie mniejszej niż
- słupki z rury stalowej ocynkowanej o śr. 60 mm, długości 3,5m - łącznie 2 sztuki,
- druk solwentowy z pełnym odwzorowaniem kolorów, folia odblaskowa.
- należy przewidzieć montaż tablicy do słupków za pomocą odpowiednich uchwytów zapewniających stabilność tablicy.
2. Prosimy o podanie ceny netto i brutto dla całości zamówienia. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z przygotowaniem projektu, wykonaniem i dostawą tablic.
3. Przewidywany termin wykonania i dostawy tablic do dnia 30.01.2018r.
4. Termin składania ofert cenowych do dnia 15.01.2018r.
Oferty można składać w formie
papierowej w Urzędzie Gminy w Solcu – Zdroju, ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec –
Zdrój lub w formie elektronicznej przesyłając na skrzynkę pocztową:
5. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty- cena brutto.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy w Solcu – Zdroju, ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec – Zdrój, pok. 13 lub 19, tel. (41)3776039 wew. 13 lub 19.
Dokumenty do pobrania:
Zobacz również:
- OGŁOSZENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU OTWARTEGO KONKURSU OFERT NA REALIZACJĘ ZADANIA PUBLICZNEGO W 2024 ROKU - 2024-04-18 13:33:35
- Informacja Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Sandomierzu - 2024-04-16 13:37:55
- OGŁOSZENIE - 2024-04-10 08:07:04
- Obwieszczenie - 2024-04-02 09:50:50
- OGŁOSZENIE - 2024-03-27 12:43:27
- Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy - 2024-03-22 13:56:28
- Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży - 2024-03-22 13:46:52
- Obwieszczenie Starosty Buskiego z dnia 19.03.2024r. znak: AB.670.4.1.2024 - 2024-03-22 12:04:39
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - 2024-03-21 09:25:26
- Ogłoszenie - 2024-03-18 10:46:30