Zamawiający:
Gmina Solec-Zdrój
Adres:
Solec-Zdrój
28-131 Solec-Zdrój
Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ug@solec-zdroj.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl
Numer ID: 226
Data publikacji:
2018-08-03 12:28:18
Przedmiot: Modernizacja i przebudowa dróg na terenie gminy Solec-Zdrój
Treść przetargu:
Gmina Solec - Zdrój: Modernizacja i
przebudowa dróg na terenie gminy Solec-Zdrój
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec - Zdrój, krajowy numer
identyfikacyjny 29101075400000, ul. ul. 1
Maja 10 , 28-131 Solec-Zdrój,
woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3776039,
e-mail ug@solec-zdroj.pl, faks 41 3776022.
Adres strony internetowej (URL): www.solec-zdroj.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy
i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia
Tak
http://bip.solec-zdroj.pl/przetargi.php
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy w Solcu-Zdroju, ul. 1 Maja 10 28-131 Solec-Zdrój
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i
przebudowa dróg na terenie gminy Solec-Zdrój
Numer referencyjny: RIG.701.14.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących
części lub grup części:
nie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych
w ramach zadania pn. „Modernizacja i przebudowa dróg na terenie gminy
Solec-Zdrój”. 1.1 Zamówienie podzielono na dwie części: Cześć I obejmuje: a)
przebudowę drogi wewnętrznej działka nr ew. 199 w miejscowości Kików długości
330 mb. Na roboty budowlane składa się m.in: - mechaniczne wyrównanie podłoża -
1155 m2, - wykonanie warstwy górnej podbudowy o gr 6 cm z kruszywa kamiennego o
frakcji 0-31,5 mm - 1650 m2, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego –
1155 m2 - obustronne utwardzanie poboczy. b) przebudowę drogi gminnej nr
384014T Zborów-Janów od km 0+250 do km 0+350 długości 100 mb. Na roboty
budowlane składa się m.in: - mechaniczne wyrównanie podłoża - 500 m2, -
wykonanie podbudowy o gr 10 cm z kruszywa kamiennego o frakcji 31,5 mm do 63,0
mm –500 m2, - wykonanie warstwy górnej podbudowy o gr 10 cm z kruszywa
kamiennego o frakcji 0-31,5 mm - 500 m2, - wykonanie nawierzchni z betonu
asfaltowego – 500 m2 - obustronne utwardzanie poboczy. Cześć II obejmuje
modernizację drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. ew. nr 969, 970 w
miejscowości Piasek Mały Na roboty budowlane składa się m.in: a) mechaniczne
wyrównanie podłoża -1350 m2 b) wzmocnienie podbudowy z kruszywa kamiennego o
frakcji 31,5 mm do 63,0 mm, gr. warstwy 20 cm – 1350 m2, c) wykonanie
nawierzchni o gr 10 cm z kruszywa kamiennego o frakcji 0-31,5 mm - 1350 m2.
1.2. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera TOM III
SIWZ w tym m.in.: a/ przedmiar robót i dokumentacja projektowa b/ specyfikacje
techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty wymienione w
powyżej należy traktować jako wzajemnie objaśniające, a w przypadku rozbieżności
lub dwuznaczności, wyjaśnienia i uzupełnienia winny być wydane przez
Zamawiającego, który udzieli Wykonawcy odpowiednich instrukcji.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233120-6 |
45233142-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-09-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawcy: Wykonawca musi się wykazać
doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie (definicja wykonania: protokół odbioru lub dokument równoważny) Dla
części I zamówienia: - co najmniej 1 zadania polegającego na budowie,
przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości zadania nie
mniejszej niż 50 tysięcy PLN brutto. Dla części II zamówienia - co najmniej 1
zadania polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z
kruszywa kamiennego o wartości zadania nie mniejszej niż 30 tysięcy PLN brutto.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełniania warunku w walutach
innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu
NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych
zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub
równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się
Świadectwa Przejęcia). b) osób: Dla części I zamówienia Wykonawca musi wskazać
osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się
kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka
zostanie jej powierzona. Osoba proponowana do pełnienia funkcji – Kierownik
Budowy - wymagana liczba osób: 1
osoba - minimalne kwalifikacje:
osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownik Budowy winna posiadać
uprawnienia budowlane wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane do
pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania
robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń; - minimalne doświadczenie zawodowe: doświadczenie
w realizacji 1 zadania od rozpoczęcia robót do wykonania zadania (definicja
wykonania zadania: protokół odbioru lub równoważny dokument), o wartości
zadania minimum 50 tysięcy PLN brutto, w zakresie budowy, przebudowy lub
remontu drogi o nawierzchni z kruszywa kamiennego na stanowisku: Kierownika
Robót Drogowych lub Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru specjalności
inżynieryjnej drogowej. Dla części II zamówienia Zamawiający nie formułuje
warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu wcześniejszym, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Oświadczenie to powinno być sporządzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Dokument dotyczy części I i II
zamówienia. b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami. Dokument dotyczy tylko części I
zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty określone w sekcji 14 Opis sposobu przygotowania ofert Tom I SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości Dla I części
zamówienia 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100 zł). Dla II
części zamówienia 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące 00/100 zł).
Szczegółowe informacje dotyczące formy i sposobu wnoszenia wadium zawiera Tom I
SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie
prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany mogą dotyczyć: 1. Zmiany treści dokumentów, stanowiących integralną
część umowy, zawierających zakres rzeczowy przedmiotu umowy, w zakresie
niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, z uwagi na: ujawnienie
błędu w dokumentacji projektowej, STWiOR; wystąpienia robót zamiennych
niezbędnych do zakończenia realizacji zamówienia; zmiany jakości lub innych
parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót
budowlanych; aktualizację rozwiązań projektowych z uwagi na postęp
technologiczny; zmiany wymiarów lub położenia części robót budowlanych; zmiany
ilości robót budowlanych w stosunku do dokumentacji projektowej; rezygnacji z
wykonania części robót budowlanych. 2. Zmiany wysokości wynagrodzenia z powodu
konieczności wykonania robót zamiennych; rezygnacji z wykonania części zakresu
umowy (w tym roboty zaniechane) oraz nie przewidzianego braku płynności
finansowej Zamawiającego, jak również w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki
podatku VAT, 3. Wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia
będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa. 4. Wszelkie zmiany
treści umowy będą wprowadzane drogą aneksów i wymagają formy pisemnej oraz
zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-08-20, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr ew. 199 w miejscowości Kików długości 330 mb. i przebudowa drogi gminnej nr 384014T Zborów-Janów od km 0+250 do km 0+350 długości 100 mb. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Cześć I obejmuje: a) przebudowę drogi wewnętrznej działka nr ew. 199 w
miejscowości Kików długości 330 mb. Na roboty budowlane składa się m.in: -
mechaniczne wyrównanie podłoża - 1155 m2, - wykonanie warstwy górnej podbudowy
o gr 6 cm z kruszywa kamiennego o frakcji 0-31,5 mm - 1650 m2, - wykonanie
nawierzchni z betonu asfaltowego – 1155 m2 - obustronne utwardzanie poboczy. b)
przebudowę drogi gminnej nr 384014T Zborów-Janów od km 0+250 do km 0+350
długości 100 mb. Na roboty budowlane składa się m.in: - mechaniczne wyrównanie
podłoża - 500 m2, - wykonanie podbudowy o gr 10 cm z kruszywa kamiennego o
frakcji 31,5 mm do 63,0 mm –500 m2, - wykonanie warstwy górnej podbudowy o gr
10 cm z kruszywa kamiennego o frakcji 0-31,5 mm - 500 m2, - wykonanie
nawierzchni z betonu asfaltowego – 500 m2 - obustronne utwardzanie poboczy. Cześć
II obejmuje modernizację drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. ew. nr 969,
970 w miejscowości Piasek Mały Na roboty budowlane składa się m.in: a)
mechaniczne wyrównanie podłoża -1350 m2 b) wzmocnienie podbudowy z kruszywa
kamiennego o frakcji 31,5 mm do 63,0 mm, gr. warstwy 20 cm – 1350 m2, c)
wykonanie nawierzchni o gr 10 cm z kruszywa kamiennego o frakcji 0-31,5 mm -
1350 m2. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera TOM
III SIWZ w tym m.in.: a/ przedmiar robót i dokumentacja projektowa b/
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty
wymienione w powyżej należy traktować jako wzajemnie objaśniające, a w
przypadku rozbieżności lub dwuznaczności, wyjaśnienia i uzupełnienia winny być
wydane przez Zamawiającego, który udzieli Wykonawcy odpowiednich
instrukcji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233120-6,
45233142-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie Kierownika Budowy |
10,00 |
okres gwarancji dla robót |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. ew. nr 969, 970 w miejscowości Piasek Mały |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Cześć II obejmuje modernizację drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. ew.
nr 969, 970 w miejscowości Piasek Mały Na roboty budowlane składa się m.in: a)
mechaniczne wyrównanie podłoża -1350 m2 b) wzmocnienie podbudowy z kruszywa
kamiennego o frakcji 31,5 mm do 63,0 mm, gr. warstwy 20 cm – 1350 m2, c)
wykonanie nawierzchni o gr 10 cm z kruszywa kamiennego o frakcji 0-31,5 mm -
1350 m2. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera TOM
III SIWZ w tym m.in.: a/ przedmiar robót b/ specyfikacje techniczne wykonania i
odbioru robót budowlanych. Dokumenty wymienione w powyżej należy traktować jako
wzajemnie objaśniające, a w przypadku rozbieżności lub dwuznaczności,
wyjaśnienia i uzupełnienia winny być wydane przez Zamawiającego, który udzieli
Wykonawcy odpowiednich instrukcji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233120-6,
45233142-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji dla robót |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
DOKUMENTY DO POBRANIA
SIWZ TOM I - instrukcja dla wykonawców
SIWZ TOM II - wzory umów
SIWZ TOM III - dokumentacja projektowa
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT (20.08.2018r)
Opublikował: Błażej Fortuna, data publikacji: 2018-08-03 12:29:44
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu