Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Solec-Zdrój

Adres:
Solec-Zdrój
28-131 Solec-Zdrój

Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ug@solec-zdroj.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl

Numer ID: 230

Data publikacji:
2018-10-19 11:20:02

Przedmiot: Odbieranie i transport odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Solec-Zdrój

Treść przetargu:

Znak:GK-IV.7033.27.2018                                                                              Solec-Zdrój 19.10.2018r.

Zapytanie ofertowe

I.              Zamawiający: 

Gmina Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój

NIP 655-18-79-623 ,  Regon 291010754

 

II.                Tryb udzielania zamówienia publicznego:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z  2017 r. poz. 1579 ze zm.) zgodnie z art. 4 pkt 8 tej ustawy.

 

III.             Opis przedmiotu zamówienia: 

 

1.Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na odbieraniu i transporcie odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Solec-Zdrój.

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in:

a)odbieranie i transport odpadów komunalnych zmieszanych, pozostałości z segregacji, odpadów ulegających biodegradacji oraz odpadów komunalnych segregowanych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy,

b)odbieranie i transport na indywidualne zgłoszenie właścicieli bądź zarządców nieruchomości mebli, odpadów wielkogabarytowych oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych,

c) odbieranie i transport odpadów komunalnych objętych mobilną zbiórką,

d) odbierania i transportu odpadów komunalnych zgromadzonych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) usytuowanym na terenie  Oczyszczalni ścieków w m. Wełnin – gmina Solec-Zdrój oraz odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny w pojemnikach typu DZWON o pojemności 1 000 l w Solcu-Zdroju,

e) zapewnienie bez dodatkowej opłaty na czas realizacji zamówienia właścicielom nieruchomości zamieszkałych kolorowych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych,

f) sporządzanie raportów dwumiesięcznych oraz sprawozdań półrocznych,

g) prowadzenie niezbędnych działań informacyjnych w zakresie realizacji odbioru odpadów i ich selektywnej zbiórki.

3. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera  – Opis przedmiotu zamówienia – (Załącznik nr 1)

IV.        Termin realizacji przedmiotu zamówienia

Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 1 stycznia 2019 r. do dnia 31 grudnia 2019 r.

 

V.           Warunki udziału w postępowaniu:

Wykonawca winien  spełnić następujące wymagania:

1. Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej,
o którym mowa w art. 9b i następne ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Zamawiający zweryfikuje we własnym zakresie wpis do rejestru działalności regulowanej.

2. Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie głównych usług polegających na odbieraniu odpadów komunalnych z nieruchomości, o masie łącznej odebranych odpadów komunalnych w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy, co najmniej 250 Mg.

3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty

 

 

VI. Wykluczenie wykonawców:

 

1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w V zapytania ofertowego.

 

VII. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:

 

1. Wykaz wykonanych lub wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - (Załącznik nr 4).

Dowodami o których mowa powyżej są:

- poświadczenie,

- oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.

W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie  zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.

2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny stan posiadania wiedzy i doświadczenia - w tym celu dokumenty wymienione w punkcie 1 ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.

3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

VIII. Kryteria oceny oferty:

1.        Kryterium oceny oferty:

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionego kryterium:

Lp.

Nazwa kryterium

Opis

Waga kryterium

1.       

Cena oferty brutto /c/

Cena oferty ( z podatkiem VAT)

100,00%

Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu kryteria oceny oferty otrzyma maksymalna liczbę punktów. Pozostałym oferentom, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

1)Kryterium cena brutto:

Wzory do obliczenia punktowego. Oferty ocenione zostaną wg poniższych  wzorów:

C=C min / C oferta x 100 pkt

gdzie:

C – przyznana punktacja w kryterium cena

Cmin – oznacza najniższą cenę zaoferowaną w postępowaniu

C oferta – cena badanej oferty.

 

2. Oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą i realizacja zamówienia zostanie powierzona temu Wykonawcy, pozostałe oferty zostaną  sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

3. Obliczenie dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

IX. Miejsce, termin składania oferty:

1.      Termin składania oferty upływa w dniu 30.10.2018 r. o godzinie 14.00

2.      Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w Biurze Obsługi Interesanta na parterze budynku lub przesłać na adres Zamawiającego.

3.      Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie określonym w pkt 1 nie zostaną rozpatrzone.

4.      Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania o zmówienie pod warunkiem dostarczenia ich przez pocztę w miejsce i w czasie określonym  w pkt 1 i pkt 3.

X. Opis sposobu przygotowania oferty:

1.      Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim  w jednym egzemplarzu.

2.      Ofertę oraz wszelkie załączniki do oferty podpisują osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

3.      Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

4.      Za podpisane  uznaje się własnoręczny czytelny podpis lub podpis wraz z pieczątką pozwalający na zidentyfikowanie podpisu.

5.      Na kopercie/opakowaniu/ należy umieścić:

a/ nazwę i adres Zamawiającego

b/ nazwę i adres Wykonawcy – dopuszcza się odcisk pieczęci z nazwą Wykonawcy

c/ napis: „Oferta na Odbieranie i transport odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Solec-Zdrój”

Nie otwierać  przed 30.10.2018 r. godz. 14.00”.

6.      Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści.

7.      Składane dokumenty i zaświadczenia powinny posiadać aktualne daty zgodne z wymaganiami Zapytania Ofertowego oraz powinny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

8.      Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji, w szczególności za złe skierowanie przesyłki i jej nieterminowe dostarczenie.

9.      Pełnomocnictwa oraz zobowiązania podmiotów trzecich winny być złożone w formie oryginałów.

XI. Istotne postanowienia końcowe:

Wzór projektu umowy zawiera załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

XII. Imię i nazwisko, stanowisko oraz nr tel. osoby uprawnionej do udzielania dodatkowych wyjaśnień w sprawie zamówienia:

Weronika Walasek tel: +48 41 377 60 39,  fax: +48 41 377 60 22.   weronika.walasek@solec-zdroj.pl

XIII. Termin związania ofertą:

Wykonawca związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni przyjmując, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień otwarcia oferty;

XIV. Zastrzeżenia Zamawiającego:

1.      Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

2.      Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.

XV. Przetwarzanie danych osobowych

1. Wykonawca składając ofertę w postępowaniu, wyraża zgodę na przetwarzanie, przekazanych przez niego danych osobowych w toku postępowania oraz realizacji umowy, w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej, dla celów prowadzenia niniejszego postępowania, a w przypadku wybrania oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej: wykonania umowy, dochodzenia roszczeń z umowy, a także prowadzenia i archiwizacji, ewaluacji oraz kontroli niniejszego postępowania przez Zamawiającego i uprawnione organy.

2.    Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, tel. (041) 3776039, e-mail:ug@solec-zdroj.pl

3.   W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: marek.bialek@cbi24.pl

4.  Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie   zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.

5. Podstawą prawną przetwarzania danych Wykonawcy oraz osób, których dane zostaną powierzone Zamawiającemu do przetwarzania przez Wykonawcę jest:

- art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn. zgoda osoby, której dane dotyczą w przypadku Wykonawcy),

- art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do prowadzenia postępowania, wykonania umowy w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do podjęcia działań na żądanie Wykonawcy przed zawarciem umowy),

- art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na Zamawiającym jak np. obowiązek archiwizacyjny) oraz

- art. 9 ust. 2 lit. f rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń).

6.  Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.

7.  Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu przetwarzane będą przez Zamawiającego przez okres trwania postępowania oraz w celach archiwizacyjnych, dane osobowe Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – przez okres, który umowa będzie wykonywana, a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy oraz w celach archiwizacyjnych i kontrolnych przez 4 lata. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty  i  nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).

8.   Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

9.   Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.

 

DOKUMENTY DO POBRANIA:

Załączniki 

Regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Solec-Zdrój

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 878
Wprowadził do systemu: Błażej Fortuna, data: 2018-10-19 11:20:02
Opublikował: Błażej Fortuna, data publikacji: 2018-10-19 11:35:58
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu