Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Solec-Zdrój

Adres:
Solec-Zdrój
28-131 Solec-Zdrój

Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ug@solec-zdroj.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl

Numer ID: 255

Data publikacji:
2019-12-13 14:23:13

Przedmiot: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Zagospodarowanie fragmentu zabytkowego parku w Zborowie

Treść przetargu:

 logotyp.png

 Znak: RIG.701.6.30.2019                                                                     Solec-Zdrój 13.12.2019r.

Zapytanie ofertowe

I.              Zamawiający: 

Gmina Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój

NIP 655-18-79-623 ,  Regon 291010754

 

II.                Tryb udzielania zamówienia publicznego:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)  zgodnie z art. 4 pkt 8 tej ustawy.

 

III.             Opis przedmiotu zamówienia: 

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Zagospodarowanie fragmentu zabytkowego parku w Zborowie.

2. Wykonawca zabezpieczy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej i ogrodniczej.

Nadzór inwestorski pełnić będą następujące osoby:

a) inspektor nadzoru posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

b) inspektor nadzoru robót ogrodniczych posiadający stosowne doświadczenie zawodowe,

 

2.1. Osoba o której mowa w pkt. 2 a) powinny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późniejszymi zmianami), Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 poz. 831). oraz ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 768), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa budowlanego, ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U z 2018 r., poz. 2272).

 

3. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):

71.24.70.00-1 Nadzór nad robotami budowlanymi.

71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego.

4. Nadzorowane Roboty budowlane obejmują zagospodarowanie fragmentu zabytkowego parku w Zborowie.

4.1. Zakres nadzorowanych robót obejmuje m.in.:

- rozbiórkę ogrodzenia i wiaty przystankowej,

- budowę alejek z nawierzchni mineralnej,

- budowę altany,

- dostawę i montaż urządzeń małej architektury,

- pielęgnację drzewostanu,

- nasadzenia nowej roślinności wraz z bieżącą pielęgnacją nasadzonej zieleni przez okres 12 miesięcy określoną w dokumentacji projektowej.

5. Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim zawierają załączone do zapytania ofertowego:

a/ dokumentacja projektowa,

b/ specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

Dokumentacja projektowa i STWIOR do pobrania pod linkiem: https://1drv.ms/u/s!Ahe62ejjNuuKiiYubHcVvrXm9B9K?e=AOMO5D

6. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora zawiera umowa będąca załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania.

IV.        Termin realizacji przedmiotu zamówienia

- rozpoczęcie sprawowania nadzoru inwestorskiego - od dnia podpisania umowy na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ” Zagospodarowanie fragmentu zabytkowego parku w Zborowie”.

- zakończenie sprawowania nadzoru inwestorskiego - do dnia zakończenia realizacji zadania pn. ” Zagospodarowanie fragmentu zabytkowego parku w Zborowie”.

Planowany termin realizacji robót budowlanych 01.2020r.- 05.2020r.

V.           Warunki udziału w postępowaniu:

Wykonawca winien  spełnić następujące wymagania:

1. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi wymagane prawem uprawnienia tj:

- co najmniej 1 inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który w ciągu ostatnich 5 lat pełnił funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego na co najmniej  2 zadaniach od rozpoczęcia robót do wykonania zadania (definicja wykonania zadania: protokół odbioru lub równoważny dokument), o wartości zadania minimum 200 000,00 PLN brutto. 

- co najmniej 1 inspektorem robót ogrodniczych posiadający stosowne doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu lub nadzorowaniu robót ogrodniczych.

Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia, według formuły spełnienia - niespełnienia.

VI. Wykluczenie wykonawców:

 

1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wykluczy:

1.1. Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w punkcie V zapytania ofertowego lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;

1.2. Wykonawcę powiązanego kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, tzn. powiązania polegają w szczególności na:

1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

VII. Dokumenty wymagane od wykonawcy:

1.Dokumenty stwierdzające prawo osoby (osób) podpisujące ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego w szczególności aktualny odpis z Krajowego rejestru Sądowego lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, pełnomocnictwo.

2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego

3. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego

Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu kopie uprawień zawodowych osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.

4. Oświadczenie o bezstronności- zał. nr 5 do zapytania ofertowego.

VIII. Kryteria oceny oferty:

1.        Kryterium oceny oferty: cena

2. Najkorzystniejszą ofertą jest oferta z najniższą ceną brutto.

IX. Miejsce, termin składania oferty:

1.      Termin składania oferty upływa w dniu  19.12.2019 r. o godzinie 10.00.

2.      Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w Biurze Obsługi Interesanta na parterze budynku lub przesłać na adres Zamawiającego.

3.      Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie określonym w pkt 1 nie zostaną rozpatrzone.

4.      Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania o zmówienie pod warunkiem dostarczenia ich przez pocztę w miejsce i w czasie określonym  w pkt 1 i pkt 3.

X. Opis sposobu przygotowania oferty:

1.      Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim  w jednym egzemplarzu.

2.      Ofertę oraz wszelkie załączniki do oferty podpisują osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

3.      Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

4.      Za podpisane  uznaje się własnoręczny czytelny podpis lub podpis wraz z pieczątką pozwalający na zidentyfikowanie podpisu.

5.      Na kopercie/opakowaniu/ należy umieścić:

a/ nazwę i adres Zamawiającego

b/ nazwę i adres Wykonawcy – dopuszcza się odcisk pieczęci z nazwą Wykonawcy

c/ napis: „Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Zagospodarowanie fragmentu zabytkowego parku w Zborowie”

Nie otwierać  przed 19.12.2019r. godz. 10.00”.

6.      Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści.

7.      Składane dokumenty i zaświadczenia powinny posiadać aktualne daty zgodne z wymaganiami Zapytania Ofertowego oraz powinny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

8.      Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji, w szczególności za złe skierowanie przesyłki i jej nieterminowe dostarczenie.

9.      Pełnomocnictwa oraz zobowiązania podmiotów trzecich winny być złożone w formie oryginałów.

XI. Istotne postanowienia końcowe:

Wzór projektu umowy zawiera załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

XII. Imię i nazwisko, stanowisko oraz nr tel. osoby uprawnionej do udzielania dodatkowych wyjaśnień w sprawie zamówienia:

Błażej Fortuna  tel: +48 41 377 60 39,  fax: +48 41 377 60 22. inwestycje@solec-zdroj.pl

XIII. Termin związania ofertą:

Wykonawca związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni przyjmując, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień otwarcia oferty;

XIV. Zastrzeżenia Zamawiającego:

1.      Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

2.      Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.

XV. Przetwarzanie danych osobowych

1. Wykonawca składając ofertę w postępowaniu, wyraża zgodę na przetwarzanie, przekazanych przez niego danych osobowych w toku postępowania oraz realizacji umowy, w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej, dla celów prowadzenia niniejszego postępowania, a w przypadku wybrania oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej: wykonania umowy, dochodzenia roszczeń z umowy, a także prowadzenia i archiwizacji, ewaluacji oraz kontroli niniejszego postępowania przez Zamawiającego i uprawnione organy.

2.    Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, tel. (041) 3776039, e-mail:ug@solec-zdroj.pl

3.   W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: marek.bialek@cbi24.pl

4.  Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie   zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.

5. Podstawą prawną przetwarzania danych Wykonawcy oraz osób, których dane zostaną powierzone Zamawiającemu do przetwarzania przez Wykonawcę jest:

- art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn. zgoda osoby, której dane dotyczą w przypadku Wykonawcy),

- art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do prowadzenia postępowania, wykonania umowy w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do podjęcia działań na żądanie Wykonawcy przed zawarciem umowy),

- art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na Zamawiającym jak np. obowiązek archiwizacyjny) oraz

- art. 9 ust. 2 lit. f rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń).

6.  Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.

7.  Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu przetwarzane będą przez Zamawiającego przez okres trwania postępowania oraz w celach archiwizacyjnych, dane osobowe Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – przez okres, który umowa będzie wykonywana, a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy oraz w celach archiwizacyjnych i kontrolnych przez 5 letni okres trwałości Projektu zgodnie z Umową o dofinansowanie projektu. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty  i  nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).

8.   Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

9.   Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.

 

 Załączniki do pobrania

 

 

Załączone pliki
zal_sala.7z (zal_sala.7z - 89.275 KB)
Data publikacji: 2019-12-13 14:24:46 Redaktor: Piotr Kalita

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 627
Wprowadził do systemu: Piotr Kalita, data: 2019-12-13 14:23:13
Opublikował: Piotr Kalita, data publikacji: 2019-12-13 14:28:24
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu