Zamawiający:
Gmina Solec-Zdrój
Adres:
Solec-Zdrój
28-131 Solec-Zdrój
Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ug@solec-zdroj.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl
Numer ID: 256
Data publikacji:
2020-02-12 14:05:38
Przedmiot: Dostawa wyposażenia pracowni matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Solcu Zdroju i Zborowie
Treść przetargu:
Solec-Zdrój 25.02.2020r.
Znak: SOO.VII.701.1.2.2020
Zmiana zapytania
ofertowego
Zamawiający wprowadza zmiany w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego na dostawę wyposażenia pracowni matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Solcu Zdroju i Zborowie w zakresie parametrów dot. rozdzielczości ekranów tabletów
Opis parametrów
technicznych dla 17 sztuk tabletów przyjmuje następujące brzmienie:
Parametry sprzętu:
Przekątna ekranu [cale] od
8.0 do
11.00
Rozdzielczość ekranu 1536 x 2048 lub 1920x1200 lub 1600x2560
Wielkość pamięci RAM [GB]
minimum 3
Pamięć wbudowana [GB]
minimum 16
System
operacyjny Android w wersji co najmniej 7.0 lub nowszy (lub równoważny).
Za system równoważny uważa się system
operacyjny współpracujący ze środowiskiem informatycznym Zamawiającego o
cechach:
1.
System nie związany z jakimikolwiek ograniczeniami praw autorskich – dostępny
np. na licencji Apache License
2.
System operacyjny dedykowany dla urządzeń mobilnych typu tablet
3.
Zintegrowana przeglądarka internetowa obsługujący przeglądanie na kartach
4.
Wsparcie grafiki 3D poprzez OpenGL
5.
Zintegrowany system bazodanowy SQLite
6.
Wsparcie dla języka Java umożliwiający dostęp do wszystkich urządzeń (kamery,
ekranu dotykowego, GPS, kompasu, sensorów motorycznych i akceleratorów grafiki
3D)
7.
Obsługa formatów multimedialnych: MPEG-4, H.264, MP3 oraz AAC, JPEG, PNG, GIF.
8.
Obsługa technologii komunikacyjnych, m.in. GSM, CDMA, Bluetooth, EDGE, 3G oraz
Wi-Fi.
Liczba rdzeni 8
Wi-Fi - standard: 802.11
a/b/g/n/ac
Bluetooth
Pojemność akumulatora
minimum 4800mAh
Dedykowana ładowarka
sieciowa
Gwarancja : minimum 24 miesiące
Kolor obudowy: jeden z następujących kolorów lub
ich kombinacja: czarny, brązowy, szary, niebieski, biały
W
związku z powyższym wydłuża się termin składania ofert do 05.03.2020r. do
godziny 11:00.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do zamieszczenia na
kopercie następującego opisu:
„Oferta na dostawę wyposażenia pracowni
matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Solcu Zdroju i Zborowie
Nie otwierać przed 05.03.2020r.
godz. 11.00”.
Zapytanie ofertowe:
Znak: SOO.VII.701.1.2.2020 Solec-Zdrój 12.02.2020r.
Zapytanie ofertowe
I.
Zamawiający:
Gmina Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131
Solec-Zdrój
NIP
655-18-79-623 , Regon 291010754
II.
Tryb
udzielania zamówienia publicznego:
Postępowanie o
udzielenie zamówienia prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29
stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)
zgodnie z art. 4 pkt 8 tej ustawy.
III.
Opis
przedmiotu zamówienia:
1
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia
pracowni matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Solcu‑Zdroju i
Zborowie realizowana w ramach zadania pn. „Poprawa infrastruktury
edukacyjno-sportowej w Gminie Solec-Zdrój”.
2
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
3
Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień
(CPV):
39162110-9 Sprzęt dydaktyczny.
4
Dostawa wyposażenia pracowni
matematyczno-przyrodniczych obejmuje odpowiednio:
a)
dla Szkoły Podstawowej w Solcu-Zdroju:
-
model oka – szt. 1
-
układ słoneczny i gwiazdozbiory – model ruchomy
– szt. 1
-
model rośliny dwuliściennej – szt. 1
-
tors tułów z głową 12 częściowy – szt. 1
-
fizyka płynów, gazów- zestaw walizkowy – szt. 1
-
model kryształu diamentu – szt. 1
-
wiatromierz Wildea – szt. 1
-
walizkowy zestaw do przyrody – podstawy nauki –
szt. 1
-
ukształtowanie terenu w przekroju – model –
płyty tektoniczne i wulkany – szt. 1
-
podstawy elektryczności – zestaw walizkowy –
szt. 1
-
ramka do demonstracji pola magnetycznego – szt.
1
-
energia odnawialna – zestaw – szt. 1
-
komplet do elektromagnetyzmu – zestaw – szt. 1
-
monitor do pomiaru parametrów różnych energii odnawialnych
– zestaw – szt. 1
-
monitor interaktywny z wewnętrznym komputerem –
szt. 1
b)
dla Szkoły Podstawowej w Zborowie:
-
walizka badacza – szt. 1
-
skrzynka do doświadczeń – wiatr i pogoda – szt.
1
-
monokular – szt. 6
-
tablica – historia ziemi – szt. 1
-
model ucha – 5 częściowy – szt. 1
-
globus indukcyjny – szt. 15
-
walizka ekobadacza – szt. 1
-
bryły szkieletowe – zestaw do budowy – szt. 4
-
przyrząd do demonstracji powstania brył
obrotowych – szt. 1
-
drukarka 3D w długopisie – szt. 1
-
filament PLA – zestaw – szt. 2
-
projektor – szt. 1
-
ekran do projektora – szt. 1
-
tablet – szt. 17
-
drukarka 3D – szt. 1
5
Szczegółowy zakres obowiązków dot. dostawy zawiera
umowa będąca załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania.
IV.
Termin
realizacji przedmiotu zamówienia
8
tygodni licząc od dnia zawarcia umowy.
V.
Warunki
udziału w postępowaniu:
Zamawiający
nie formułuje warunków udziału w postępowaniu.
VI. Wykluczenie wykonawców:
1
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę
powiązanego kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do
zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w
imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru
wykonawcy a wykonawcą, tzn. powiązania polegają w szczególności na:
a)
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej
lub spółki osobowej,
b)
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c)
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub
zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d)
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia
lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
VII. Dokumenty wymagane od wykonawcy:
1
Dokumenty stwierdzające prawo osoby (osób) podpisujące
ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego
zamówienia publicznego w szczególności aktualny odpis z Krajowego rejestru
Sądowego lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
pełnomocnictwo.
2
Oświadczenie o bezstronności- zał. nr 4 do zapytania
ofertowego.
VIII. Kryteria
oceny oferty:
1
Kryterium
oceny oferty: cena – waga 100%
2
Najkorzystniejszą
ofertą jest oferta z najniższą ceną brutto.
IX. Miejsce,
termin składania oferty:
1
Termin
składania oferty upływa w dniu 27.02.2020 r. o godzinie 11.00.
2
Ofertę
należy złożyć w zaklejonej kopercie w Biurze Obsługi Interesanta na parterze
budynku lub przesłać na adres Zamawiającego.
3
Za
termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty
złożone po tym terminie określonym w pkt 1 nie zostaną rozpatrzone.
4
Oferty
nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania o zmówienie pod warunkiem
dostarczenia ich przez pocztę w miejsce i w czasie określonym w pkt 1 i pkt 3.
X. Opis sposobu
przygotowania oferty:
1
Ofertę
należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim w jednym egzemplarzu.
2
Ofertę
oraz wszelkie załączniki do oferty podpisują osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy.
3
Jeżeli
oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest
on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania
prawnego.
4
Za
podpisane uznaje się własnoręczny
czytelny podpis lub podpis wraz z pieczątką pozwalający na zidentyfikowanie
podpisu.
5
Na
kopercie/opakowaniu/ należy umieścić:
a/ nazwę i adres Zamawiającego
b/ nazwę i adres Wykonawcy – dopuszcza się odcisk
pieczęci z nazwą Wykonawcy
c/ napis: „Oferta na dostawę wyposażenia pracowni matematyczno-przyrodniczych w Szkole
Podstawowej w Solcu Zdroju i Zborowie”
Nie otwierać
przed 27.02.2020r. godz. 11.00”.
6
Oferta
oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie
załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści.
7
Składane
dokumenty i zaświadczenia powinny posiadać aktualne daty zgodne z wymaganiami
Zapytania Ofertowego oraz powinny być złożone w oryginale lub kserokopii
potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
8
Zamawiający
nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego
oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji,
w szczególności za złe skierowanie przesyłki i jej nieterminowe dostarczenie.
9
Pełnomocnictwa
oraz zobowiązania podmiotów trzecich winny być złożone w formie oryginałów.
XI.
Istotne postanowienia końcowe:
1. Wzór projektu umowy zawiera załącznik
nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
2. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej
na 3 dni robocze przed datą planowanego podpisania umowy dostarczyć
Zamawiającemu zestawienie rzeczowo-finansowe dla oferowanego sprzętu wraz z
dokumentami potwierdzającymi wymagane zapytaniem ofertowym parametry urządzeń
(np. wydruki ze stron internetowych producentów, itp.). Brak dostarczenia w/w
dokumentów Zamawiający uznaje jako odstąpienie przez Wykonawcę od zawarcia
umowy.
XII. Imię i nazwisko, stanowisko oraz nr tel. osoby uprawnionej
do udzielania dodatkowych wyjaśnień w sprawie zamówienia:
Edyta Patrzałek tel: +48 41 377 60 39, fax: +48 41 377 60 22. edyta.patrzalek@solec-zdroj.pl
XIII. Termin
związania ofertą:
Wykonawca związany będzie złożoną ofertą
przez okres 30 dni przyjmując, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień
otwarcia oferty.
XIV. Zastrzeżenia
Zamawiającego:
1
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień w terminie
wyznaczonym przez Zamawiającego.
2
Zamawiający
zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania
przyczyny.
XV. Przetwarzanie
danych osobowych
1
Wykonawca składając ofertę w postępowaniu, wyraża zgodę na
przetwarzanie, przekazanych przez niego danych osobowych w toku postępowania
oraz realizacji umowy, w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako
najkorzystniejszej, dla celów prowadzenia niniejszego postępowania, a w przypadku
wybrania oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej: wykonania umowy, dochodzenia
roszczeń z umowy, a także prowadzenia i archiwizacji, ewaluacji oraz kontroli
niniejszego postępowania przez Zamawiającego i uprawnione organy.
2
Zamawiający
informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy
Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, tel. (041) 3776039,
e-mail:ug@solec-zdroj.pl
3
W sprawach
związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: marek.bialek@cbi24.pl
4
Dane osobowe
będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu
archiwizacji.
5
Podstawą prawną
przetwarzania danych Wykonawcy oraz osób, których dane zostaną powierzone
Zamawiającemu do przetwarzania przez Wykonawcę jest:
-
art. 6 ust. 1
lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn. zgoda osoby, której dane
dotyczą w przypadku Wykonawcy),
-
art. 6 ust. 1
lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest
niezbędne do prowadzenia postępowania, wykonania umowy w przypadku wyboru
oferty Wykonawcy, do podjęcia działań na żądanie Wykonawcy przed zawarciem
umowy),
-
art. 6 ust. 1
lit. c rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest
niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na Zamawiającym jak
np. obowiązek archiwizacyjny) oraz
-
art. 9 ust. 2
lit. f rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest
niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń).
6
Dane osobowe
będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom
przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.
7
Dane osobowe
przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu przetwarzane będą przez Zamawiającego
przez okres trwania postępowania oraz w celach archiwizacyjnych, dane osobowe
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – przez okres,
który umowa będzie wykonywana, a także później tj. do czasu upływu terminu
przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy oraz w celach
archiwizacyjnych i kontrolnych przez 5 letni okres trwałości Projektu zgodnie z
Umową o dofinansowanie projektu. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy
złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze
(nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
8
Osobie, której
dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych. Osobie, której dane dotyczą
przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
9
Podanie danych
jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu
dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności
wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem
wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
DOKUMENTY DO POBRANIA:
Opublikował: Błażej Fortuna, data publikacji: 2020-02-12 14:06:17
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu