Zamawiający:
Gmina Solec-Zdrój
Adres:
Solec-Zdrój
28-131 Solec-Zdrój
Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ug@solec-zdroj.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl
Numer ID: 272
Data publikacji:
2020-08-07 12:43:30
Przedmiot: Zapytanie ofertowe dotyczące utworzenia aplikacji mobilnej dla szlaków turystycznych rowerowych i pieszych: przyrodniczych, kapliczek i świątków, zabytków, bocianich gniazd
Treść przetargu:
Solec-Zdrój,
2020-08-07
SOO.VI.05.1.2020
I.
Zamawiający:
Gmina Solec –
Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec – Zdrój
NIP 655 – 18
-79 – 623, Regon 291010754
II.
Tryb udzielania zamówienia publicznego:
Postępowanie o
udzielenie zamówienia prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień
publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zgodnie z art. 4 pkt. 8
tej ustawy.
III.
Opis przedmiotu zamówienia:
1.
Przedmiotem zamówienia jest:
a. wykonanie
aplikacji – multimedialnego przewodnika po atrakcjach turystycznych gminy Solec
– Zdrój realizowanej w ramach zadania „Promocja walorów turystycznych gminy Solec -
Zdrój poprzez utworzenie aplikacji mobilnej dla szlaków turystycznych
rowerowych i pieszych: przyrodniczych, kapliczek i świątków, zabytków,
bocianich gniazd”,
b. hosting i wsparcie
techniczne przez okres 24 miesięcy.
2. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
IV.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
- 10 tygodni
licząc od dnia zawarcia umowy.
V. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się Wykonawcy, którzy w okresie 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wykonali co najmniej trzy dostawy
aplikacji mobilnych o tematyce turystycznej opartych
o geolokalizację.
Wykluczenie wykonawców:
1.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający
wykluczy Wykonawcę powiązanego kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym lub
osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub
osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem
procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, tzn. powiazania polegają w
szczególności na:
a.
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki
cywilnej lub spółki osobowej,
b.
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c.
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub
zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d.
pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia
lub powinowactwa drugiego stopnia w
linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
V.
Dokumenty wymagane od wykonawcy:
1. Dokumenty
stwierdzające prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania
Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, w
szczególności aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, pełnomocnictwo.
2. Oświadczenie
o bezstronności – zał. nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Dokumenty
potwierdzające warunek doświadczenia o którym mowa w pkt V – np. referencje lub
poświadczenie wykonania usługi wystawione przez odbiorcę/zleceniodawcę.
VI.
Kryteria oceny ofert:
1. Kryterium
oceny oferty: cena
2. Najkorzystniejszą
ofertą jest oferta z najniższą ceną brutto łącznie na wykonanie aplikacji oraz
hosting i wsparcie techniczne
VII.
Miejsce, termin składania ofert:
1. Termin
składania oferty upływa w dniu 17.08.2020 roku o godzinie 11.00.
2. Ofertę
należy złożyć w zaklejonej kopercie w Biurze Obsługi Interesanta na parterze
budynku Urzędu Gminy w Solcu – Zdroju lub przesłać na adres Zamawiającego.
3. Za
termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone
po terminie określonym w pkt. 1 nie zostaną rozpatrzone.
4. Oferty
nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania o zamówienie pod
warunkiem dostarczenia ich przez pocztę w miejsce i w czasie określonym w pkt.
1 i pkt. 3.
VIII.
Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Ofertę
należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim, w jednym egzemplarzu.
2. Ofertę
oraz wszelkie załączniki do oferty podpisują osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy.
3. Jeżeli
oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest
on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania
prawnego.
4. Za
podpisane uznaje się własnoręczny czytelny podpis lub podpis wraz z pieczątką
pozwalający na zidentyfikowanie podpisu.
5. Na
kopercie/opakowaniu należy umieścić:
a.
nazwę i adres Zamawiającego
b.
nazwę i adres Wykonawcy – dopuszcza się
odcisk pieczęci z nazwą Wykonawcy
c.
napis: „Oferta na wykonanie aplikacji –
multimedialnego przewodnika po atrakcjach turystycznych gminy Solec – Zdrój”.
Nie
otwierać przed 17.08.2020 roku godz. 11.00.
6. Oferta
oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określi wzory w formie
załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści.
7. Składane
dokumenty i zaświadczenia powinny posiadać aktualne daty zgodne z wymaganiami
Zapytania Ofertowego oraz powinny być złożone w oryginale lub kserokopii
potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
8. Zamawiający
nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego
oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji,
w szczególności za złe skierowanie przesyłki i jej nieterminowe dostarczenie.
9. Pełnomocnictwa
oraz zobowiązania podmiotów trzecich winny być złożone w formie oryginałów.
IX.
Istotne postanowienia końcowe:
Wzór projektu
umowy stanowi załącznik nr 4 i 4a do niniejszego Zapytania Ofertowego.
X.
Imię i nazwisko, stanowisko oraz nr tel.
Osoby uprawnionej do udzielania dodatkowych wyjaśnień w sprawie zamówienia:
Paulina
Wojtacha, tel. +48 41 377 60 39 w. 34, fax: +48 41 377 60 22, e-mail:
paulina.wojtacha@solec-zdroj.pl
XI.
Termin związania ofertą:
Wykonawca
związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni, przyjmując że pierwszym
dniem związania ofertą jest dzień otwarcia oferty.
XII.
Zastrzeżenia Zamawiającego:
1.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania
Wykonawcy do złożenia wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
2.
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia
postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
XIII.
Przetwarzanie danych osobowych
1.
Wykonawca składając ofertę w postępowaniu wyraża
zgodę na przetwarzanie przekazanych przez niego danych osobowych w toku
postępowania oraz realizacji umowy w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako
najkorzystniejszej dla celów prowadzenia niniejszego postępowania, a w
przypadku wybrania oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej: wykonania umowy,
dochodzenia roszczeń z umowy, a także prowadzenia i archiwizacji, ewaluacji
oraz kontroli niniejszego postępowania przez Zamawiającego i uprawnione organy.
2.
Zamawiający informuje, że Administratorem danych
osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Solec – Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec
– Zdrój, tel. 41 377 60 39, e-mail: ug@solec-zdroj.pl
3.
W sprawach związanych z przetwarzaniem
danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za
pośrednictwem adresu e-mail: marek.bialek@cbi24.pl
4.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu
archiwizacji
5.
Podstawą prawną przetwarzania danych Wykonawcy
oraz osób, których dane zostaną powierzone Zamawiającemu do przetwarzania przez
Wykonawcę jest:
- art. 6 ust. 1 lit. A ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych (tzn. zgoda osoby, której dane dotyczą w przypadku Wykonawcy),
- art. 6 ust. 1 lit. B ogólnego rozporządzenia o ochronie
danych (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do prowadzenia postępowania,
wykonania umowy w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do podjęcia działań na
żądanie Wykonawcy przed zawarciem umowy),
- art. 6 ust. 1 lit c rozporządzenia ogólnego o
ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku
prawnego, który ciąży na Zamawiającym, jak np. obowiązek archiwizacyjny),
- art. 9 ust. 2 lit. F rozporządzenia ogólnego o
ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia
lub obrony roszczeń).
6.
Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz
wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie
zawartych umów.
7.
Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę w
postępowaniu przetwarzane będą przez Zamawiającego przez okres trwania
postępowania oraz w celach archiwizacyjnych, dane osobowe Wykonawcy, którego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – przez okres wykonywania umowy,
a także później, tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych
roszczeń wynikających z umowy oraz w celach archiwizacyjnych i
kontrolnych przez 5 letni okres trwałości Projektu
zgodnie z Umową o dofinansowanie projektu. Okresy te dotyczą również
Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane jako
najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
8.
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo
dostępu do danych. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia
skargi do organu nadzorczego.
9. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
DOKUMENTY DO POBRANIA:
Opublikował: Błażej Fortuna, data publikacji: 2020-08-07 12:43:37
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu