Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Solec-Zdrój

Adres:
Solec-Zdrój
28-131 Solec-Zdrój

Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ug@solec-zdroj.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl

Numer ID: 301

Data publikacji:
2021-10-04 14:37:07

Przedmiot: Zapytanie ofertowe na wykonanie okresowej kontroli i oceny elementów obiektów budowlanych

Treść przetargu:

Solec-Zdrój, 04.10.2021 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Na wykonanie okresowej kontroli i oceny elementów obiektu budowlanego w zakresie instalacji urządzeń służących ochronie środowiska zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. poz. 2133 z 2020r.) w pompowniach ścieków na sieci kanalizacyjnej w gminie Solec-Zdrój.

 

1. Zamawiający:

Gmina Solec-Zdrój z siedzibą ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój

NIP: 655-187-96-23

2. Tryb udzielenia zamówienia publicznego:

Tryb udzielenia zamówienia: Zapytanie ofertowe poniżej 130000 zł, postępowanie ofertowe prowadzone jest w wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U.tj. z 2021 r. poz. 1129) z uwagi na wartość zamówienia.

Rodzaj zamówienia: usługa

3. Przedmiot zamówienia:

Wykonanie przeglądów okresowych (rocznych) w zakresie stanu technicznego instalacji i sieci kanalizacyjnych wraz z urządzeniami technicznymi - wykaz w załączniku nr 1 oraz dostarczenie odpowiednich protokołów. Wykonawca winien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w formie kserokopii uprawienia z zakresu instalacji sanitarnych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy Prawo Budowlane umożliwiające wykonanie zamówienia.

 4. Kryterium oceny oferty:

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujący kryteriów:

100 % cena.

Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie całości zamówienia

5. Termin realizacji zapytania:

Realizacja zamówienia do 20 października 2021 r.

6. Termin i miejsce składania ofert:

Oferty należy składać do 8 października 2021 r. do godz. 14:00 w Urzędzie Gminy w Solcu-Zdroju. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.

 7. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy złożyć na przygotowanym przez zamawiającego formularzu (załącznik nr 2). Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. Do oferty należy dołączyć kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń służących ochronie środowiska.

Podane w ofercie ceny powinny być cenami brutto w PLN.

7.Przetwarzanie danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO” (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), informuję, że:

1)                 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Solec-Zdrój, ul. 1 Maja  10, 28-131 Solec-Zdrój, telefon: 41 377 60 39, e-mail: ug@solec-zdroj.pl.

2)                 Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: tel. 663 189 833, adres e-mail: iod.rodo.ochrona@gmail.com 

3)                 Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia na przegląd instalacji sanitarnych.

4)                 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

5)                 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.

6)                 Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania i prawo do ograniczenia przetwarzania.

7)                 Nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO); prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych, ponieważ podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

8)                 Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też przetwarzane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

9)                 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane i przetwarzane w formie papierowej i w formie elektronicznej, w tym w systemach informatycznych.

10)             Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określony w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

DOKUMENTY DO POBRANIA:

Załączniki do zapytania ofertowego 

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2005
Wprowadził do systemu: Błażej Fortuna, data: 2021-10-04 14:37:07
Opublikował: Błażej Fortuna, data publikacji: 2021-10-04 14:37:18
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu