Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy Solec Zdrój

Adres:
Solec Zdrój
28-131 Solec Zdrój

Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ugsolecz@post.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl

Numer ID: 81

Data publikacji:
2009-07-23 13:20:33

Przedmiot: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa systemu wodno-kanalizacyjnego Gminy Solec – Zdrój i Pacanów

Treść przetargu:

 

… dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego …

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIE

 

Zmina do SIWZ

                                                            

 

 

 

 

 

 

 

Znak: RIG.II.7034-4.1/09                                                                  Solec – Zdrój, 23.07.2009r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

usługi - powyżej 14 000 Euro

„Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa systemu wodno-kanalizacyjnego Gminy Solec – Zdrój i Pacanów”.

 

Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Numer ogłoszenia: 118671-2009; data zamieszczenia: 23.07.2009r.

                                                          

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJACEGO:

Nazwa: Gmina Solec - Zdrój

Adres pocztowy: ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec-Zdrój, woj. świętokrzyskie.

Telefon: (041) 377-60-39, 377-60-41, 377-60-46

Faks: (041) 377-60-22

Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.eu

Rodzaj Zamawiającego: Administracja samorządowa.

 

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa systemu wodno-kanalizacyjnego Gminy Solec – Zdrój i Pacanów.

II.2. Rodzaj zamówienia:

Usługi.  

II.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa systemu wodno-kanalizacyjnego Gminy Solec – Zdrój i Pacanów.

Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego zgodnie z dokumentacja projektową obejmuje:

- budowę kanalizacji grawitacyjnej (kategorii XXVI) dł. 77115m, kanalizacji ciśnieniowej
dł. 14653m, z 22 przepompowniami ścieków (kategorii XXX) wraz z przyłączami elektroenergetycznymi, ogrodzeniem i utwardzeniem terenu przepompowni,

- budowę oczyszczalni ścieków w m. Świniary, gm. Pacanów (kategorii XXX) w technologii BIOVAC o przepustowości 300 m3/d wraz z rurociągiem odprowadzającym ścieki oczyszczone, przyłączem wodociągowym i energetycznym oraz utwardzenie terenu na terenie prowadzonej inwestycji,

- budowę oczyszczalni ścieków komunalnych w technologii BIOVAC o przepustowości 700 m3/d i oczyszczalni ścieków pokąpielowych w technologii INWATEC o przepustowości 200m3/d w miejscowości Wełnin gm. Solec – Zdrój,

- budowę systemu sterowania, monitorowania z archiwizacją danych i wizualizacji dla sieciowych przepompowni ścieków w miejscowościach: Zołcza – Ugory, Wójcza, Wójeczka, Biechów, Wola Biechowska – Gmina Pacanów oraz miejscowościach: Piestrzec, Włosnowice, Świniary, Zielonki, Kików, Solec -Zdrój, Zborów, Żuków – Gmina Solec – Zdrój.

II.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

71.24.70.00-1 Nadzór nad robotami budowlanymi.

71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego.

II.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:

Nie.

II.6.Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie.

II.7.Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Nie.

 

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Data zakończenia: 31.12.2012r.

 

IV. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

IV.1. Informacja na temat wadium:

1. Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym do dnia 31.07.2009r. do godz. 1100,
w wysoko
ści: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

- pieniądzu;

- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

- gwarancjach bankowych;

- gwarancjach ubezpieczeniowych;

- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem z konta na poniżej podany rachunek bankowy:

Urząd Gminy w Solcu - Zdroju

Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu - Zdroju

nr rachunku : 66851700070000000003900013

z dopiskiem: wadium na:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa systemu wodno-kanalizacyjnego Gminy Solec – Zdrój i Pacanów.

Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew do dnia 31.07.2009r. do godz. 1100.

W wymienionym przypadku przekazanie Zamawiającemu kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.

 

UWAGA: Oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego
u Skarbnika Gminy pok. nr 15.
W wypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Wykonawca złoży kopię dokonanego polecenia przelewu, na którym znajdować się będzie oryginalny stempel potwierdzający dokonanie przelewu.

Zamawiający otrzyma od Zamawiającego pisemne potwierdzenie złożenia dowodu wniesienia wadium.

W związku z powyższym do oferty należy załączać kserokopię dokumentu wadialnego.

 

IV.2. WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:

1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 

1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

a) Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej:

- usługi polegające na pełnieniu czynności nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej o łącznej długości 40km,

- usługi polegające na pełnieniu czynności nadzoru inwestorskiego przy budowie, co najmniej 10 przepompowni sieciowych,

- jedną usługę polegającą na pełnieniu czynności nadzoru inwestorskiego przy budowie oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 150 m3/d.

 

b) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą sprawować funkcję Inspektorów nadzoru poszczególnych branż;

1. Inspektor Nadzoru robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (Inspektor nadzoru robót sanitarnych) posiadający:

- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.

2. Inspektor Nadzoru robót budowlanych posiadający:

- uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń.

3. Inspektor nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych  posiadający:

- uprawnienia budowlane w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.

4. Inspektor Nadzoru robót drogowych posiadający:

- uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń.

 

Zamawiający żąda wskazania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, który będzie koordynatorem na budowie wszystkich Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego.

 

Osoby sprawujące w/w funkcje muszą należeć do odpowiedniej izby samorządu zawodowego - dysponują aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, posiadają stosowne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń (art. 12a, ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm./), wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie w/w rozporządzenia.

 

Możliwość przedstawienia pisemnych zobowiązań innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia dotyczy jedynie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1.2 b).

 

Wskazane w pkt. 1.2.b) osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego.

 

1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

a) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 400 000 zł.

 

1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

1. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty zgodnie z postanowieniami SIWZ, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy Pzp.

 

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty i oświadczenia.

1.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22, ust. 1:

a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ),

b) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ).

 

1.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie
potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

 

1.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, tj. co najmniej:

- usługi polegające na pełnieniu czynności nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej o łącznej długości 40km,

- usługę polegające na pełnieniu czynności nadzoru inwestorskiego przy budowie co najmniej 10 przepompowni sieciowych,

- jedną usługę polegające na pełnieniu czynności nadzoru inwestorskiego przy budowie oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 150 m3/d - (załącznik nr 5 do SIWZ).

 

W celu potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie – referencje zawierające, co najmniej:

- wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi, których dokumenty dotyczą,

- wskazanie podmiotu, na rzecz, którego realizowane były usługi,

- wskazanie zakresu i wartości robót budowlanych nad, którymi Wykonawca sprawował nadzór inwestorski,

- podanie wartości wykonanej usługi,

- wskazanie daty wykonania usługi (rozpoczęcia, zakończenia),

- wskazanie miejsca wykonania usługi.

 

b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności – (załącznik nr 6 do SIWZ),

Dotyczy osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w pełnieniu nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pn. Rozbudowa i przebudowa systemu wodno-kanalizacyjnego Gminy Solec – Zdrój i Pacanów.

Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia czynności nadzoru inwestorskiego, tj. kopie świadectw potwierdzających nadane uprawnienia wraz z zaświadczeniem, wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby – dotyczy inspektora nadzoru robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (koordynatora), inspektora nadzoru robót budowlanych, kierowników robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, inspektora nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych, inspektora nadzoru ds. drogowych.

c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. b), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (załącznik nr 7 do SIWZ).

Zamawiający żąda wskazania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, który będzie koordynatorem na budowie wszystkich Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego.

 

1.4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 400 000 zł.

 

2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

2.1. Spółka cywilna (wspólnicy spółki cywilnej) będzie uważana za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Przez spółkę cywilną należy rozumieć spółkę,
o której mowa w art. 860-875 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
(Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.).

2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

2.3. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

a) Treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania.

b) Każdy z Wykonawców musi się podpisać pod pełnomocnictwem.

c) Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.

2.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

2.3. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VII, pkt. 1.1. oraz 1.4.

Każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy.

Pozostałe warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy występujący wspólnie winni spełniać łącznie.

2.4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 1.1.b), w pkt. 1.2. a).

Dokumenty określone w pkt. 1.1a), w pkt. 1.3. a), b), c), w pkt. 1.4. a), winny potwierdzać spełnianie łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, do których się odnoszą.

2.5. Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta złożona przez takich Wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

Umowa ta w szczególności powinna zawierać następujące postanowienia:

• związanie się na okres nie krótszy niż czas trwania umowy na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa systemu wodno-kanalizacyjnego Gminy Solec – Zdrój i Pacanów, powiększony o okres z tytułu gwarancji jakości, udzielonej przez Wykonawcę robót.

• wskazanie Pełnomocnika i jego umocowania do zaciągania zobowiązań, do przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.

• zapis wspólnej i solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego zabezpieczenia umowy, realizowanego zamówienia,

• role i zadania każdego z Wykonawców – określenie zakresu przedmiotu zamówienia - wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w wykonywaniu umowy,

• zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego,

• wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy między Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o zamówienie do czasu wykonania zamówienia.

 

3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

 

4. Dokumenty składane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego.

 

5. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN. Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

 

6. Dołączone do oferty kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

 

V. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony.

 

VI. KRYTERIA OCENY OFERT

Najniższa cena.

Znaczenie – 100%.

 

VII. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:

Nie.

 

VIII. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.solec-zdroj.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Siedziba Zamawiającego – ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec – Zdrój.

 

IX. Termin składania ofert:

Termin składania ofert 31.07.2009r., o godz. 1100 (czasu lokalnego).

 

Miejsce: Siedziba Zamawiającego – ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec – Zdrój, pok. 18 lub przesłać na adres Zamawiającego.

 

X. Termin związania ofertą:

Okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

XI. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej.

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013.

 

 

 

 

 

Załączone pliki
siwz_dla_inspektora_s_p1.docSIWZ inspektor nadzoru (siwz_dla_inspektora_s_p1.doc - 501.76 KB)
Data publikacji: 2009-07-23 13:34:22 Redaktor: Piotr Kalita

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 3230
Wprowadził do systemu: Piotr Kalita, data: 2009-07-23 13:20:33
Opublikował: Piotr Kalita, data publikacji: 2009-07-23 13:20:42
Ostatnia zmiana: Piotr Kalita, data: 2009-07-24 14:57:14
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu