Adres: Solec-Zdrój, 28-131 Solec-Zdrój
Kontakt: tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail: ug@solec-zdroj.pl, Strona www: www.solec-zdroj.pl
Numer ID: 304
Data publikacji: 2021-10-21 14:41:34
Solec-Zdrój, dnia 21.10.2021 r.
Znak:
RIG.701.2.9.2021
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Gmina Solec-Zdrój zaprasza do
składania ofert cenowych na wykonanie robót budowalnych obejmujących zadanie
pn. „Budowa przydomowych przepompowni ścieków wraz
z włączeniem do sieci kanalizacji sanitarnej” realizowanej w ramach zadania pn.
„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej gminy Solec-Zdrój”.
I. Zamawiający:
Gmina Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10,
28-131 Solec-Zdrój
NIP
655-18-79-623, Regon 291010754
II. Tryb udzielania zamówienia publicznego:
Postępowanie
o udzielenie zamówienia prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych (t.j.
Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.zm.) z uwagi na wartość zamówienia, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt
2 tej ustawy.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem
zamówienia jest budowa przydomowych przepompowni ścieków wraz
z włączeniem do sieci kanalizacji sanitarnej w ramach realizacji zadania pn. „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej gminy
Solec-Zdrój”.
1.1. Zamówienie obejmuje m.in.::
- budowę pompowni ścieków na dz. 260,
265/1, 179/1 w. m. Kolonia Zagajów wraz
z włączeniem do sieci kanalizacji sanitarnej i instalacją elektryczną,
- budowę pompowni ścieków na dz. 186/8, 391/1
(2szt.) w. m. Strażnik wraz z włączeniem do sieci kanalizacji sanitarnej i
instalacją elektryczną,
- budowę pompowni ścieków na dz. 159/2,
159/7 w. m. Zagórzany wraz z włączeniem do sieci kanalizacji sanitarnej i
instalacją elektryczną
Zamawiając
zastrzega możliwość ograniczenia ilości przydomowych przepompowni ścieków,
jeżeli wartość oferty przekroczy budżet przeznaczony na realizację zadania.
Z uwagi na fakt, iż Zamawiający
wybudował kanalizację sanitarną w systemie ciśnieniowym opartą o pompy Pirania 09 D firmy Sulzer wymaga
się, aby dostarczone w ramach zadania przepompownie były uzbrojone ww. pompy.
1.2 Wykonawca zapewni nadzór nad
robotami budowlanymi przez uprawnionego kierownika budowy posiadającego
uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
w
zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Projektant powinien posiadać odpowiednie uprawnienia
budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2020 poz. 1333),
rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w
sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 r., poz. 831) oraz ustawą z dnia 9
maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów
regulowanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 768), albo odpowiadające im ważne
uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów.
1.3 Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu umowy zawiera:
a) dokumentacja
projektowa [projekt budowlany (projekt zagospodarowania terenu oraz projekt
architektoniczno-budowlany) i projekt techniczny],
b)
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
c)
przedmiar robót (materiał pomocniczy).
1.4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia
według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45111200-0
roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów
ściekowych
45232400-9 - Roboty w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 -
Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do
odprowadzania
ścieków
1.5. Dokumenty wymienione w powyżej
należy traktować, jako wzajemnie objaśniające, a w przypadku rozbieżności lub
dwuznaczności, wyjaśnienia i uzupełnienia winny być wydane przez Zamawiającego,
który udzieli Wykonawcy odpowiednich instrukcji.
1.6. Szczegółowe wymagania dotyczące
współpracy i warunków realizacji zadania zostały określone w załączniku nr 2 do
zapytania ofertowego -wzór umowy.
1.7.
Dokumentacja projektowa i STWIOR dostępna jest do pobrania pod linkiem: https://1drv.ms/u/s!Ahe62ejjNuuKnmpdv0YtnpFCGJMA?e=NvOaqB
IV. Kryteria oceny i wyboru oferty:
1.
Kryterium
oceny oferty: cena brutto -
waga 100%.
2.
Zamawiający,
jako najkorzystniejszą ofertę wybierze ofertę z najniższą ceną brutto.
V. Termin i miejsce składania ofert:
1.
Termin
składania ofert upływa w dniu 03.11.2021 r. o godzinie 11.00.
2.
Ofertę
należy złożyć:
- w formie
papierowej w zaklejonej kopercie w Biurze Obsługi Interesanta na parterze
budynku lub przesłać na adres Zamawiającego,
3.
Za
termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty
złożone po tym terminie określonym w pkt 1 nie zostaną rozpatrzone.
4.
Oferty
nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania zmówienie pod warunkiem
dostarczenia ich przez pocztę w miejsce i w czasie określonym w pkt 1 i pkt 3.
VI. Termin realizacji zamówienia:
-
termin wykonania robót - od dnia zawarcia umowy do dnia 15.12.2021 r.,
-
ostateczny termin zgłoszenia gotowości do odbioru 15.12.2021 r.
VII. Warunki
udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie formułuje warunków
udziału w postępowaniu.
VIII. Dokumenty wymagane od wykonawcy:
1.Do
oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
a) potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie
uprawnień budowlanych osoby pełniącej funkcję kierownika budowy w
specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym
do realizacji zamówienia oraz kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do
izby inżynierów budownictwa ww. osoby.
b) odpis z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
1.
Ofertę
należy złożyć na przygotowanym formularzu ofertowym – załącznik nr 1.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania
ofert częściowych.
4.
Oferta
powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy,
zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym
dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez
upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
5.
Każda
poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie,
uzupełnienie, nadpisanie, etc. powinno być parafowane przez Wykonawcę, w
przeciwnym razie nie będzie uwzględnione.
6. Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami
należy sporządzić i złożyć w oryginale. Ofertę należy umieścić
w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez
uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą)
i adresem Wykonawcy, zaadresowane następująco:
Gmina Solec-Zdrój ul. 1 Maja 10 28-131 Solec-Zdrój oraz opisane:
OFERTA na zadanie pn. „Budowa przydomowych przepompowni ścieków wraz z
włączeniem do sieci kanalizacji sanitarnej”
„Nie otwierać przed dniem 03.11.2021 r. o
godz. 11:00” |
X.
Istotne postanowienia końcowe:
1.
Wzór
projektu umowy zawiera załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
2.
Przed podpisaniem umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany
jest dostarczyć zamawiającemu kosztorys ofertowy na podstawie, którego skalkulowana
została cena przedstawiona w formularzu ofertowym.
XI. Imię i nazwisko, stanowisko oraz nr tel. osoby uprawnionej do udzielania dodatkowych wyjaśnień w sprawie zamówienia:
Błażej Fortuna
tel: +48 41 377 60 39 wew. 19,
fax: +48 41 377 60 22; inwestycje@solec-zdroj.pl
Katarzyna Garstka
tel: +48 41 377 60 39 wew. 19,
fax: +48 41 377 60 22; katarzyna.garstka@solec-zdroj.pl
XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca związany będzie złożoną ofertą
przez okres 30 dni przyjmując, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień
otwarcia oferty.
XIII. Zastrzeżenia Zamawiającego:
1.
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień
w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
2.
Zamawiający
zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania
przyczyny.
XIV. Załączniki do zapytania:
1.
Formularz
ofertowy.
2.
Wzór
umowy
3.
Dokumentacja
projektowa
4.
STWiORB
5.
Przedmiar
robót.
XV. Przetwarzanie danych osobowych
1. Wykonawca
składając ofertę w postępowaniu, wyraża zgodę na przetwarzanie, przekazanych
przez niego danych osobowych w toku postępowania oraz realizacji umowy, w
przypadku wyboru oferty Wykonawcy, jako najkorzystniejszej, dla celów
prowadzenia niniejszego postępowania, a w przypadku wybrania oferty Wykonawcy,
jako najkorzystniejszej: wykonania umowy, dochodzenia roszczeń z umowy, a także
prowadzenia i archiwizacji, ewaluacji oraz kontroli niniejszego postępowania
przez Zamawiającego i uprawnione organy.
2. Zamawiający
informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy
Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, tel. (041) 3776039,
e-mail:ug@solec-zdroj.pl
3. W
sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem
Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod.rodo.ochrona@gmail.com
4. Dane
osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
5. Podstawą
prawną przetwarzania danych Wykonawcy oraz osób, których dane zostaną
powierzone Zamawiającemu do przetwarzania przez Wykonawcę jest:
a) art. 6
ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn. zgoda osoby,
której dane dotyczą w przypadku Wykonawcy),
b) art. 6
ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn. przetwarzanie
jest niezbędne do prowadzenia postępowania, wykonania umowy w przypadku wyboru
oferty Wykonawcy, do podjęcia działań na żądanie Wykonawcy przed zawarciem
umowy),
c) art. 6
ust. 1 lit. c rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie
jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na Zamawiającym
jak np. obowiązek archiwizacyjny) oraz
d) art. 9
ust. 2 lit. f rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie
jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń).
6. Dane
osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także
podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.
7. Dane
osobowe przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu przetwarzane będą przez
Zamawiającego przez okres trwania postępowania oraz w celach archiwizacyjnych,
dane osobowe Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza
– przez okres, który umowa będzie wykonywana, a także później tj. do czasu
upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy oraz w
celach archiwizacyjnych i kontrolnych przez 5 letni okres. Okresy te dotyczą
również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako
najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
8. Osobie,
której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych. Osobie, której dane
dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
9. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
DOKUMENTY DO POBRANIA:
Załączniki 1-2 do zapytania ofertowego
Pytania i odpowiedzi 26.10.2021r. (zmiana terminy Wykonania)
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 432 |
Wprowadził do systemu: Błażej Fortuna, data: 2021-10-21 14:41:34 Opublikował: Błażej Fortuna, data publikacji: 2021-10-21 14:41:39 |
Gmina Solec-Zdrój |