Adres: Solec Zdrój, 28-131 Solec Zdrój
Kontakt: tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail: ugsolecz@post.pl, Strona www: www.solec-zdroj.pl
Numer ID: 63
Data publikacji: 2008-07-24 13:20:35
Znak: RIG.III.7040-68/08 Solec – Zdrój, 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
roboty budowlane - powyżej 14 000 Euro
Remont drogi gminnej nr 1564012 Świniary – Zielonki od km 0+975 do km 1+975 dł. 1000m.
Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Numer ogłoszenia: 170549 data zamieszczenia: 24.07.2008r.
I. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony.
II. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJACEGO:
Nazwa: Gmina Solec - Zdrój
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec-Zdrój, woj. Świętokrzyskie.
Telefon: -41) 377-60-39, 377-60-41, 377-60-46
Fks: (041) 377-60-22
Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.pl
Rodzaj Zamawiającego: Administracja samorządowa.
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
III.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Remont drogi gminnej Świniary - Zielonki od km 0+975 do km 1+975 dł. 1000m.
III.2. Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane.
Nie przysługuje odwołanie.
III.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- Zamówienie obejmuje remont drogi gminnej Świniary - Zielonki, gmina Solec - Zdrój od km 0+975 do km 1+ 975 długości 1000m. Nr ewidencyjny działki 597 Świniary, 141 Zielonki.
Zakres robót do wykonania m. in.:
- wykonanie koryta,
- wykonanie warstwy odsączającej,
- wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego,
- wykonanie górnej warstwy nawierzchni z kruszywa kamiennego.
Zakres robót zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i przedmiarami robót zawartymi w Tomie III do SIWZ.
III.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.00.00.00-7 – roboty budowlane
45.23.31.42-6 – roboty w zakresie naprawy dróg
III.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
Nie.
III.6.Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Data zakończenia: 25.11.2008.
V. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
V.1. Informacja na temat wadium:
V.1.1. Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym przed upływem terminu składania ofert - najpóźniej do dnia 18.08.2008r. do godz. 1100, w wysokości: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
V.1.2. Wadium może być wnoszone w:
- pieniądzu;
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
V.1.3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem z konta na poniżej podany rachunek bankowy:
Urząd Gminy w Solcu - Zdroju
Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu - Zdroju
nr rachunku : 66851700070000000003900013
z dopiskiem: „Remont drogi gminnej Świniary – Zielonki od km 0+975 do km 1+975 dł. 1000m.”
UWAGA: Oryginał dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W wypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej wykonawca dołączy do oferty kopię dokonanego przelewu.
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale
i obejmować cały okres związania z ofertą.
V.2. WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
2) zaakceptują warunki umowy,
3) spełniają pozostałe warunki zawarte w SIWZ.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy.
3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty zgodnie z postanowieniami SIWZ.
4. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego ofertę uzna się za odrzuconą.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty i oświadczenia.
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków wynikających z art. 22, ust. 1:
a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy (wg. załącznika do SIWZ ),
b) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy (wg. załącznika do SIWZ ),
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w myśl ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 ze zm.).
g) wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg. załącznika do SIWZ ),
h) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - (wg. załącznika do SIWZ) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone – (wg. załącznika do SIWZ ),
j) wskazanie osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót (posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej) przy realizacji zamówienia – (wg. załącznika do SIWZ ),
Wykonawca musi załączyć kserokopie uprawnień budowlanych wraz z aktualną informacją o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, osoby, która będzie pełniła nadzór ze strony Wykonawcy nad realizacją zamówienia,
k) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość dostępnych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 140 000,00 zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
l) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
B. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
- Każdy z wykonawców musi się podpisać pod pełnomocnictwem.
- Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
- Każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty wymienionych w pkt. 1b), c), d), e), f), l).
- Warunek określony w pkt. 1a), g), h), i), k) Wykonawcy, spełniają łącznie.
- Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
C. Jeżeli wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 1c) oraz pkt. 1d), e), f) składa odpowiednie dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19. 05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).
D. Dokumenty, o których mowa w punkcie A, B i C, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
- Dokumenty składane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT
Najniższa cena.
Znaczenie – 100%.
VII. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
VIII. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Siedziba zamawiającego – ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec – Zdrój.
XIX. Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy.
XX. Termin składania ofert:
Termin składania ofert 18.08.2008r. godzina 11:00 (czasu lokalnego).
Miejsce: siedziba zamawiającego – ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec – Zdrój, pok. 18 lub przesłać na adres Zamawiającego.
XXI. Termin związania ofertą:
Okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
XXII. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej.
Nie dotyczy.
Załączone pliki |
SWIZ (Tom_I_sz.doc - 318.976 KB) | |
Data publikacji: 2008-07-24 13:22:01 Redaktor: Piotr Kalita | |
Formularz umowy (Tom_II_sz.doc - 92.672 KB) | |
Data publikacji: 2008-07-24 13:22:31 Redaktor: Piotr Kalita | |
Opis robót (Tom_III_sz.doc - 5069.312 KB) | |
Data publikacji: 2008-07-24 13:25:29 Redaktor: Piotr Kalita | |
Specyfikacje techniczne (spec_tech_sz.zip - 835.182 KB) | |
Data publikacji: 2008-07-24 13:26:58 Redaktor: Piotr Kalita |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 3252 |
Wprowadził do systemu: Piotr Kalita, data: 2008-07-24 13:20:35 Opublikował: Piotr Kalita, data publikacji: 2008-07-24 13:31:00 Ostatnia zmiana: Piotr Kalita, data: 2008-07-24 13:31:00 |
Gmina Solec-Zdrój |