OGŁOSZENIE Wójta Gminy Solec - Zdrój

2024-11-21 08:55:14 Obwieszczenia

zawiadamiam o możliwości składania uwag do Wniosku o ustalenie Lokalizacji inwestycji mieszkaniowej na terenie dla którego obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego

Solec-Zdrój, dnia 21.11.2024r.

OGŁOSZENIE

Wójta Gminy Solec - Zdrój

 

Na podstawie art. 7 ust. 10 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 195).

zawiadamiam

o możliwości składania uwag do

Wniosku o ustalenie Lokalizacji inwestycji mieszkaniowej na terenie dla którego obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego

 

w terminie 21 dni od dnia zamieszczenia wniosku na stronie BIP (do 12.12.2024 r.)

 

Wniosek obejmuje realizację inwestycji mieszkaniowej polegającej na budowie zespołu trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych na działkach 329/3 oraz 330  położonych w miejscowości Solec – Zdrój.

 

Uwagi należy składać do Wójta Gminy Solec-Zdrój, w formie papierowej – osobiście w Urzędzie Gminy Solec-Zdrój lub na adres pocztowy Urzędu Gminy Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój albo elektronicznej na adres: ug@solec-zdroj.pl lub w formie dokumentu elektronicznego za pomocą platformy ePUAP na adres: 4pq8ba3d7pSkrytka.

 

Składający uwagę do ww. wniosku podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby, a także adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada.

 

                                                                                               Wójt Gminy Solec-Zdrój

 

Obwieszczenie wywieszono:

1) na stronie BIP Urzędu Gminy Solec -Zdrój

2) na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy Solec -Zdrój

3) na tablicy ogłoszeń w Sołectwie Solec -Zdrój

Przyjmuje się, że publiczne ogłoszenie nastąpiło w dniu 21.11.2024r.

 

 

Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych przetwarzanych na potrzeby realizacji projektu planu ogólnego gminy Solec-Zdrój.

Wójt Gminy Solec-Zdrój, jako Administrator Danych Osobowych pozyskanych w ramach składanych wniosków, wypełniając art. 12 i art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), wskazuje, że wszelkie informacje o ochronie danych osobowych zawarte są na stronie www.bip.solec-zdroj.pl, w zakładce Ochrona Danych Osobowych. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym w przypadku pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych można kontaktować się na adres email: iod.rodo.ochrona@gmail.com, tel. 663 189 833.

 

 ZAŁĄCZNIKI

1. OGŁOSZENIE

2. WNIOSEK

3. ZAŁĄCZNIKI DO WNIOSKU - (paczka, którą pobieramy i rozpakowujemy na dysku)

 


Zobacz również: