INFORMACJA O UZYSKANIU DOTACJI NA ZADANIE.
2015-06-29 12:28:20 Obwieszczenia
USUWANIE i UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY SOLEC-ZDRÓJ w 2015 ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach (WFOŚiGW) oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (NFOŚiGW).
Wójt Gminy Solec-Zdrój informuje, że Gmina Solec-Zdrój uzyskała dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (WFOŚiGW) w Kielcach oraz z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) w Warszawie na realizację zadania pn. Usuwanie i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z terenu gminy Solec-Zdrój w 2015 roku.
Na kwotę dotacji składają się środki WFOŚiGW w Kielcach tj. 35% kosztów kwalifikowanych zadania, co stanowi kwotę 3 543,30 zł oraz środki NFOŚiGW w Warszawie tj. 50% kosztów kwalifikowanych zadania, co stanowi kwotę 5 061,85 zł. Łączna dotacja w kwocie 8 605,15 zł stanowi 85% kosztów kwalifikowanych zadania. Umowa dotacji zawarta w dniu 26 czerwca 2015 roku została podpisana na dofinansowanie usunięcia i unieszkodliwienia 3244 m² odpadów zawierających azbest.
Zobacz również:
- OGŁOSZENIE - 2023-12-05 09:41:15
- ZAPYTANIE OFERTOWE - 2023-12-04 09:51:16
- Obwieszczenie - 2023-12-01 13:35:24
- Obwieszczenie - 2023-12-01 13:32:00
- Obwieszczenie - 2023-12-01 13:26:45
- Zapytanie ofertowe - 2023-11-20 11:18:10
- Zapytanie ofertowe - 2023-11-20 10:58:57
- Informacja - 2023-11-07 13:39:03
- Zawiadomienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Kielcach - 2023-10-31 10:31:53
- Obwieszczenie - Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Kielcach - 2023-10-26 13:38:53