OGŁOSZENIE O NABORZE
2022-12-21 16:15:03 Nabór
Wójt Gminy Solec – Zdrój ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. gospodarki odpadami w Referacie Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Gminy w Solcu-Zdroju.
Solec-Zdrój dnia 21.12.2022
OGŁOSZENIE O NABORZE
Wójt Gminy Solec – Zdrój ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. gospodarki odpadami w Referacie Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Gminy w Solcu-Zdroju.
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania do zatrudniania na danym stanowisku:
Wymagania niezbędne:
· obywatelstwo polskie,
· wykształcenie wyższe magisterskie,
· co najmniej 2-letni staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej na stanowisku bezpośrednio związanym z gospodarką odpadami (potwierdzone zaświadczeniem z zakładu pracy),
· nieposzlakowana opinia,
· posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
· niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
· zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonej ofercie,
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy prawo ochrony środowiska,
- znajomość przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- znajomość przepisów ustawy o ochronie przyrody,
- znajomość przepisów ustawy o odpadach,
- znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych (m. in. skaner, kserokopiarka, faks),
- prawo jazdy kat. B.
Warunki pracy:
· pełny wymiar czasu pracy,
· zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
· miejsce pracy: Solec – Zdrój (budynek jest wyposażony w windę),
· praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego poziomu samodzielności oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z petentem, w tym z organami administracji państwowej i kontrolnej.
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
· życiorys (CV),
· list motywacyjny,
· kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
· kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje,
· kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o aktualnym zatrudnieniu, dokumenty potwierdzające staż pracy,
· oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
· oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku,
· zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
· dokumenty powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
|
1. Bilansowanie kosztów utrzymania urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. 2. Przygotowywanie taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków. 3. Przygotowywanie informacji i sprawozdań o ilości wydobytej wody pitnej, rocznych opłat za korzystanie ze środowiska itp. 4. Opracowywanie i przekazywanie danych organom opracowującym wojewódzki plan gospodarki odpadami. 5. Tworzenie bazy nieruchomości położonych na terenie gminy służącej do ustalenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 6. Weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 7. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie gospodarowania odpadami. 8. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie obowiązku podłączeń do zbiorczych urządzeń kanalizacyjnych. 9. Współudział w opracowaniu dokumentów dotyczących postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie gospodarki odpadami. 10. Dokonywanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi w celu weryfikacji możliwości technicznych i organizacyjnych Gminy w zakresie gospodarki odpadami. 11. Przygotowywanie i przedkładanie odpowiednim organom sprawozdań i informacji dotyczących gospodarowania odpadami. 12. Przekazywanie do WIOŚ informacji o wynikach badań ścieków oczyszczonych oraz o wywozach osadów ścieków. 13. Sporządzanie rocznych informacji o odpadach. 14. Prowadzenie rejestrów ilości odprowadzonych do środowiska oczyszczonych ścieków komunalnych, ścieków pokąpielowych, osadów ściekowych, skratek, piaskowników itd. 15.
Przygotowywanie i sporządzanie kart ewidencji i kart przekazania
odpadu z oczyszczalni ścieków. 16. Pracownik jest zobowiązany przestrzegać obowiązku wykonywania innych poleceń przełożonego dotyczących pracy zgodnych z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. 17. Zapewnienie warunków niezbędnych do ochrony środowiska przed odpadami oraz dbanie o utrzymanie porządku i czystości. 18. Prowadzenie postępowań związanych z udzieleniem zamówień z zakresu z utrzymana sieci wodno-kanalizacyjnej, ujęć wody, oczyszczalni ścieków, terenów zielonych, miejsc ogólnodostępnej przestrzeni publicznych. 19. Wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych. 20. Prowadzenie spraw wynikających z przepisów o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, w tym opracowywanie regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie. 21. Prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 22. Systematyczne monitorowanie badań ścieków. 23. Sporządzanie wszelkim niezbędnej dokumentacji oraz sprawozdań dotyczących ujęć wody i oczyszczalni ścieków w porozumieniu z Kierownikiem Zespołu Roboczego. |
Rekrutacja przebiega dwustopniowo:
a) wstępna selekcja kandydatów ma na celu ustalenie, czy kandydat spełnia wymogi
formalne określone w ogłoszeniu o naborze i dokonywana jest przez komisję rekrutacyjną powołaną przez Wójta Gminy,
b) merytoryczna selekcja kandydatów przeprowadzana jest przez komisję rekrutacyjną i
polega na przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej ze znajomości zagadnień objętych wymaganiami od kandydata.
Wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu listopadzie był wyższy niż 6%.
O terminie rekrutacji kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru zostanie nawiązany stosunek pracy na czas określony z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony. Jeśli kandydat wyłoniony w drodze naboru odmówi nawiązania stosunku pracy, to nawiązuje się go z kolejną osobą spośród kandydatów wymienionych w protokole rekrutacji.
Oferty wraz z dokumentami należy składać:
w zamkniętej kopercie opisanej: „Nabór na stanowisko podinspektora ds. gospodarki odpadami w Urzędzie Gminy Solec – Zdrój” osobiście na Biurze Obsługi Interesanta
Urzędu Gminy w Solcu - Zdroju w godzinach od 7:00 do 15:00 lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Solcu – Zdroju, ul. 1-go Maja 10, 28-131 Solec – Zdrój w terminie od 22.12.2022 do 03.01.2023.
Aplikacje które wpłyną do Urzędu /liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd/ po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy.
Dodatkowe uwagi:
· RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Gminy Solca – Zdroju dostępna jest na stronie internetowej bip.solec-zdroj.pl – w zakładce Ochrona Danych Osobowych.
Klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o
zatrudnienie dotycząca ochrony danych osobowych:
Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
informujemy, że administratorem danych jest Gmina Solec-Zdrój.
Przedmiotowe dane przetwarzane są w celu niezbędnym do realizowanego procesu
rekrutacyjnego oraz podjęcia działań przed zawarciem umowy i nie będą
udostępniane innym odbiorcom danych. Obowiązek ich podania wynika z przepisów
ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21
listopada 2008 o pracownikach samorządowych. Każda osoba ma prawo dostępu do
treści swoich danych oraz do ich poprawiania.
Zobacz również:
- OGŁOSZENIE - 2024-04-25 17:41:45
- Informacja Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni Sandomierz - 2024-04-25 09:34:29
- OGŁOSZENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU OTWARTEGO KONKURSU OFERT NA REALIZACJĘ ZADANIA PUBLICZNEGO W 2024 ROKU - 2024-04-18 13:33:35
- Informacja Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Sandomierzu - 2024-04-16 13:37:55
- OGŁOSZENIE - 2024-04-10 08:07:04
- Obwieszczenie - 2024-04-02 09:50:50
- OGŁOSZENIE - 2024-03-27 12:43:27
- Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy - 2024-03-22 13:56:28
- Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży - 2024-03-22 13:46:52
- Obwieszczenie Starosty Buskiego z dnia 19.03.2024r. znak: AB.670.4.1.2024 - 2024-03-22 12:04:39