Wersja archiwalna z dnia 2020-09-24 10:41:49
|
Deklaracja dostępności
Urząd Gminy w Solcu-Zdroju zobowiązuje się zapewnić
dostępność strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o
dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów
publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony
Biuletynu Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu-Zdroju.
Data publikacji strony internetowej: 26.06.2003r.
Data ostatniej dużej aktualizacji: 30.05.2015r.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4
kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji
mobilnych podmiotów publicznych Oświadczenie sporządzono dnia 17.09.2020r.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot
publiczny. Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów
klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej
prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Sekretarz Gminy Solec-Zdrój, adres
poczty elektronicznej ug@solec-zdroj.pl. Tą samą drogą można składać wnioski o
udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia
dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia
dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich
elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach
alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu,
opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać
dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub
aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza
potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić
formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie
i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest
możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja
żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2
miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny
może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia
dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na
takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać
także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Solcu-Zdroju
Urząd Gminy w Solcu-Zdroju, ul. 1 Maja 10, 28-131
Do budynku prowadzi wejście od ul. 1
Maja. Wejście jest
ogólnodostępne w godzinach pracy urzędu. Przy wejściu znajduje się
podjazd dla
wózków inwalidzkich. Brak toalet dostosowanych dla osób
niepełnosprawnych. Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla
osób
niepełnosprawnych. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma
oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku
powiększonym
dla osób niewidomych i słabowidzących. Do budynku może wejść osoba z
psem
asystującym. W jednostce nie ma możliwości skorzystania z języka
migowego.
|