Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy Solec Zdrój

Adres:
Solec Zdrój
28-131 Solec Zdrój

Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ugsolecz@post.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl

Numer ID: 109

Data publikacji:
2011-05-13 15:02:56

Przedmiot: Nadzór inwestorski dla zadania "Kompleks mineralnych basenów w Solcu-zdroju"

Treść przetargu:

Solec-Zdrój: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Kompleks mineralnych basenów w Solcu - Zdroju
Numer ogłoszenia: 137785 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec - Zdrój , ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 377-60-39, faks 041 3776022.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Kompleks mineralnych basenów w Solcu - Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Kompleks mineralnych basenów w Solcu - Zdroju 2. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego zgodnie z dokumentacja projektową obejmuje: - kompleks basenowy, - towarzyszące zagospodarowanie zewnętrzne tereny zielone, - podjazdy, ciągi piesze integrujące inwestycję z terenami otaczającymi. Na część działki 583/1 projektowana jest budowa kompleksu basenów mineralnych, wraz z drogami wewnętrznymi, chodnikami i utwardzonym terenem i terenem zielonym z wykorzystaniem istniejącego zjazdu do drogi powiatowej. Obiekt będzie budynkiem wolnostojącym. Przewiduje się, iż frontowa elewacja zwrócona będzie w kierunku drogi głównej i potoku Rzoska. Równolegle do elewacji frontowej projektowanego obiektu zaprojektowano ciąg jezdny, zakończony placem nawrotowym. Działka 679/2 alejki spacerowe z terenem zielonym, planowane uporządkowanie istniejącego zadrzewienia, część działki 583/2 połączenie części zabudowanej z parkiem, część działki 51 -tereny zielone. Zasilanie w media przewiduje się z istniejących sieci uzbrojenia technicznego. Teren w granicach opracowania i bilansowania wynosi szacunkowo 36500 m², w tym: - Budynki, basen, taras 2207,67 m² - Powierzchnie utwardzone 2780,57 m² - Tereny zielone 31511,76 m² Projektowany obiekt przeznaczony będzie głównie dla kuracjuszy i gości oraz turystów obszaru uzdrowiskowego Busko - Solec, a także mieszkańców Gminy i okolicznych miejscowości. Będzie to nowoczesny kompleks mineralnych basenów o charakterze rekreacyjno-uzdrowiskowym. W części basenów będzie wykorzystywana dla celów leczniczych woda o unikalnych właściwościach uzdrowiskowych ze źródła Malina. Obiekt będzie pełnił następujące funkcje: - rekreacja i rozrywka, - rehabilitacja, - odnowa biologiczna. Zaprojektowano dostęp osób niepełnosprawnych ruchowo do obiektu poprzez pochylnię zewnętrzną. Osoby niepełnosprawne będą mogły wygodnie korzystać ze wszystkich funkcji użytkowych obiektu. Budynek jest przeznaczony do świadczenia usług rekreacyjno-uzdrowiskowym , rehabilitacja, odnowa biologiczna, rozrywka. Obiekt trzykondygnacyjny, z zadaszoną strefą wejścia, trzy klatki schodowe, winda, podjazd dla niepełnosprawnych, basen zewnętrzny, taras przy restauracji i dwa tarasy w strefie SPA - Kondygnacja -1 - piwnica pow. 1790,97 m2 -strefa wejścia, recepcja z kasami, bawialnia dla dzieci, kiosk sklepik, szatnia, szatnie z prysznicami i węzłem sanitarnym, wydzielona strefa dla niepełnosprawnych, biura, 3 klatki schodowe, zaplecza dla personelu, część technologiczna obsługa mediów, technologii basenowej, wentylacji, kotłownia ,szatnie i węzeł sanitarny dla personelu. - Kondygnacja -0 - parter pow. 1777,5m2 -strefa wejścia, część gastronomiczna podzielona na strefę suchą z salą konsumpcyjną z bufetem samoobsługowym i wydzielonym barkiem kawiarnianym, z przynależnym tarasem, i częścią mokrą z bufetem samoobsługowym, kuchnia, biuro, 3 klatki schodowe, toalety, winda - strefa basenowa to strefa mokra składająca się z zespołu : 1 strefa- hala basenowa o pow. 673m2 w tym- basen z atrakcjami: 2 zjeżdżalnie w wydzielonej strefie, ławki z masażami podwodnymi możliwość podziału na część do gry w piłkę wodną , ćwiczenia gimnastyczne w wodzie pow. lustra wody 267 m2 głębokość 130cm, wydzielona strefa dla dzieci basen z atrakcjami o pow. lustra wody 30 m2 głębokość 0-54 cm, wydzielona strefa antresoli z leżakami; 2 strefa- basenowa o pow. 184 m2 - basen siarczkowy z ławeczkami pow. lustra wody 67m2 głębokości 90cm 3 strefa saun o pow130 m2 w skład której wchodzi: jacuzzi sauna sucha, sauna ziołowa, łaźnia parowa strefa wypoczynku. 4 strefa - basen zewnętrzny sezonowy pow. lustra wody 128m2 głębokości 90cm, taras o nawierzchni z kostki z wydzieloną strefą zadaszoną. - Kondygnacja +1 - piętro pow. 825 m2 Strefa wejścia z recepcją szatnią, centrum odnowy biologicznej rehabilitacji i SPA - zabiegi borowinowe, hydroterapia, krioterapia, gabinety masażu, 3 sale fizykoterapii/fitness, niezależna szatnia z węzłem sanitarnym, węzeł sanitarny z szatniami dla personelu, 3 klatki schodowe, winda..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 23.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym do dnia 23.05.2011r. do godz. 1100, w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem z konta na poniżej podany rachunek bankowy: Gmina Solec - Zdrój Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu - Zdroju nr rachunku : 66851700070000000003900013 z dopiskiem: wadium na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Kompleks mineralnych basenów w Solcu - Zdroju. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew do dnia 23.05.2011r. do godz. 1100. W wymienionym przypadku przekazanie Zamawiającemu kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. UWAGA: Oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego u Skarbnika Gminy pok. nr 15. W wypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Wykonawca złoży kopię dokonanego polecenia przelewu, na którym znajdować się będzie oryginalny stempel potwierdzający dokonanie przelewu. Zamawiający otrzyma od Zamawiającego pisemne potwierdzenie złożenia dowodu wniesienia wadium. W związku z powyższym do oferty należy załączać kserokopię dokumentu wadialnego

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca powinien udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nadzorowanie robót (budowa, przebudowa, rozbudowa) na minimum dwóch budynkach basenów z pełną technologią basenową, wentylacją, nieckami ze stali nierdzewnej o powierzchni lustra wody minimum 300 m2 na jednym obiekcie, i wartości nie mniejszej niż 10 mln zł brutto na każdy obiekt, oraz wykazać, że co najmniej dwie z wyżej wymienionych usług nadzoru zostały wykonane należycie. Realizacja obiektów o których mowa powyżej musi być zakończona.Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty zgodnie z postanowieniami SIWZ, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy Pzp

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawcy powinni udokumentować uczestniczenie w wykonaniu niniejszego zamówienia osób posiadających uprawnienia do nadzorowania robót w branżach: 1/ konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, 2/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty zgodnie z postanowieniami SIWZ, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy Pzp.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 zł.Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty zgodnie z postanowieniami SIWZ, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wskazane przez Zamawiającego w ust.2 rozdziału XII SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszystkie istotne postanowienia umowy, wraz z wysokością kar umownych z tytułu niewykonania, lub nienależytego wykonania umowy oraz ze szczegółowym zakresem obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2.1. Zmiana treści §2 o ile będzie to konieczne z przyczyn obiektywnych np. utraty przez wskazaną osobę zdolności do pracy - o ile Zamawiający daną zmianę zaakceptuje czy też wystąpi o jej wprowadzenie. Zmiana nastąpi z zachowaniem wymagań, jakie osoby te powinny spełniać, które są określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.2. Zmiana treści §3 z powodu zmiany terminów zakończenia robót budowlanych niniejszej inwestycji. 2.3. Zmiana treści §7 /wynagrodzenie/ - na okoliczność rezygnacji z wykonania części zakresu umowy na roboty budowlane (w tym na okoliczność robót zaniechanych), jeżeli ich wykonanie nie leży w interesie publicznym. 2.4. Wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa. 2.5. Wszelkie zmiany umowy na skutek wytycznych dotyczących realizacji projektu ze strony Zarządu Województwa Świętokrzyskiego będącego Instytucją Zarządzającą podpisującą z Zamawiającym umowę o dofinansowanie projektu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solec-zdroj.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.solec-zdroj.eu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Urząd Gminy w Solcu - Zdroju, ul. 1 Maja 10, 28 - 131 Solec- - Zdrój. pok. nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Roboty budowlane niniejszym nadzorem są dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego OŚ NR 2 Wsparcie innowacyjności, budowa społeczeństwa informacyjnego oraz wzrost potencjału inwestycyjnego regionu DZIAŁANIE 2.3 Promocja gospodarcza i turystyczna regionu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączone pliki
bas_w_dok.zip (bas_w_dok.zip - 19556.354 KB)
Data publikacji: 2011-05-13 15:08:45 Redaktor: Piotr Kalita
siwz_insp_bas.docSIWZ Nadzór Inwestorski Baseny (siwz_insp_bas.doc - 372.736 KB)
Data publikacji: 2011-05-13 15:13:32 Redaktor: Piotr Kalita

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 3657
Wprowadził do systemu: Piotr Kalita, data: 2011-05-13 15:02:56
Opublikował: Piotr Kalita, data publikacji: 2011-05-13 15:13:52
Ostatnia zmiana: Piotr Kalita, data: 2011-05-13 15:14:51
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu