Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy Solec Zdrój

Adres:
Solec Zdrój
28-131 Solec Zdrój

Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ugsolecz@post.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl

Numer ID: 148

Data publikacji:
2013-11-28 13:01:20

Przedmiot: Dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Solec-Zdrój na lata 2014-2015

Treść przetargu:

Solec-Zdrój: Dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Solec-Zdrój na lata 2014-2015
Numer ogłoszenia: 255793 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec - Zdrój , ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 377-60-39, faks 041 3776022.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Solec-Zdrój na lata 2014-2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Solec-Zdrój na lata 2014 2015 w szacunkowych ilościach: - olej napędowy ON: 41 102,00 litry, - benzyna bezołowiowa Pb 95: 9 910,00 litrów. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliwa niż podane wyżej bez żadnych roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy. Dostawa paliwa odbywać się będzie poprzez sukcesywne tankowanie pojazdów, maszyn i urządzeń będących w dyspozycji jednostek organizacyjnych Gminy Solec-Zdrój oraz jednostek OSP z terenu Gminy według aktualnych potrzeb na stacji paliw Wykonawcy. Wykonawca umożliwi odbiór paliwa na stacjach paliw położonych na terenie Gminy Solec-Zdrój przez minimum 12 godz. każdego dnia od poniedziałku do soboty z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Paliwo będące przedmiotem niniejszego postępowania powinno spełniać wymagania jakościowe dla paliw płynnych (Dz.U. z 2008r. Nr 221 poz. 1441) oraz Normy PN-EN 228 i PN-EN 590 Kod CPV: 09132100-4 Benzyna bezołowiowa, 09134100-8 Olej napędowy. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w ciągłej sprzedaży środek /AdBlue/ przeznaczony do stosowania w pojazdach z silnikiem diesla..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   o W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający wymaga aby Wykonawcy wykazali się posiadaniem aktualnej koncesji na dystrybucję i obrót paliwami płynnymi. Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia o spełnieniu warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2 do SIWZ) oraz kopii koncesji na dystrybucję i obrót paliwami

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   o W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie w/w warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia o spełnieniu warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2 do SIWZ)

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   o W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał na terenie Gminy Solec-Zdrój co najmniej jedną stację paliw, Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia o spełnieniu warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2 do SIWZ)

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   o W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie w/w warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia o spełnieniu warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2 do SIWZ)

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   o W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie w/w warunku. Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Ewentualne zmiany umowy dotyczyć mogą wyłącznie: a) zmiany strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, b) zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zamiany podatku VAT c) zmiana nazwy, adresu i siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, d) zmiany osób lub podmiotów reprezentujących oraz odpowiedzialnych za wykonywanie zadania ze strony Wykonawcy lub Zamawiającego - jeżeli zmiana taka nie wpłynie na pozostałe warunki realizacji umowy, e) w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy - w takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solec-zdroj.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Solec - Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28 - 131 Solec-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Solcu-Zdroju, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój pok. nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

DOKUMENTY DO POBRANIA:

SIWZ Z ZAŁĄCZNIKAMI

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2307
Wprowadził do systemu: Błażej Fortuna, data: 2013-11-28 13:01:20
Opublikował: Błażej Fortuna, data publikacji: 2013-11-28 13:10:41
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu