Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Solec-Zdrój

Adres:
Solec-Zdrój
28-131 Solec-Zdrój

Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ug@solec-zdroj.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl

Numer ID: 201

Data publikacji:
2017-07-19 10:28:07

Przedmiot: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa instalacji odwadniania i kompostowania osadów ściekowych na oczyszczalniach ścieków w Gminie Solec-Zdrój”

Treść przetargu:

Znak: RIG.701.10.5.2017                                                                                                                                Solec-Zdrój.19.07.2017r.

Zapytanie ofertowe

I.              Zamawiający: 

Gmina Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój

NIP 655-18-79-623 ,  Regon 291010754

 

 II.                Tryb udzielania zamówienia publicznego:

Postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z art. 4,  pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2015 r.  poz. 2164 z późn. zm.).

III.             Opis przedmiotu zamówienia: 

1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa instalacji odwadniania i kompostowania osadów ściekowych na oczyszczalniach ścieków w Gminie Solec-Zdrój”.

2. Wykonawca zabezpieczy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi we wszystkich branżach. Nadzór inwestorski pełnić będą osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń:

- w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

- w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektroenergetycznych.

3. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):

71.24.70.00-1 Nadzór nad robotami budowlanymi.

71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego.

4. Nadzorowane Roboty budowlane obejmują budowę nowych instalacji odwadniania i kompostowania osadów ściekowych dla oczyszczalni ścieków w miejscowościach Wełnin i Świniary.

4.1. Roboty budowlane obejmują swym zakresem m.in.:

- montaż następujących urządzeń: filtrów taśmowych, instalacji środka strukturotwórczego, podajników ślimakowych,

- modernizację sitopiaskowników,

- budowę kotłowni na biomasę, z możliwością spalania pelletu,

- dostosowanie - przebudowę istniejących pomieszczeń w budynkach oczyszczalni,

- przebudowę/rozbudowę instalacji sanitarnych, elektrycznych, wentylacji, co i cwu, rurociągów technologicznych.

4.2. Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim zawierają załączone do zapytania ofertowego:

a/ dokumentacja projektowa,

b/ specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

5. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora zawiera umowa będąca załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania.

IV.        Termin realizacji przedmiotu zamówienia

- rozpoczęcie sprawowania nadzoru inwestorskiego - od dnia podpisania umowy na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa instalacji odwadniania i kompostowania osadów ściekowych na oczyszczalniach ścieków w Gminie Solec-Zdrój”.

- zakończenie sprawowania nadzoru inwestorskiego - do dnia zakończenia realizacji zadania pn„ Budowa instalacji odwadniania i kompostowania osadów ściekowych na oczyszczalniach ścieków w Gminie Solec-Zdrój”.

Planowany termin realizacji robót budowlanych 08.2017r.-06.2018r.

V.           Warunki udziału w postępowaniu:

Wykonawca winien  spełnić następujące wymagania:

1. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi wymagane prawem uprawnienia tj:

-  co najmniej 1 projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do nadzorowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, a także posiadającego minimum 3 letnią praktykę  zawodową,

-  co najmniej 1 projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do nadzorowania bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, a także posiadającego minimum 5 letnią praktykę  zawodową,

-  co najmniej 1 projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do nadzorowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektroenergetycznych, a także posiadającego minimum 3 letnią praktykę  zawodową,

2. Wykonawca musi posiadać doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 5 lat w zakresie nadzorowania robót tj. budowy, przebudowy lub remontu oczyszczalni ścieków w zakresie sieci, instalacji i urządzeń  cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia, według formuły spełnienia - niespełnienia.

VI.        Dokumenty wymagane od wykonawcy:

 

1.Dokumenty stwierdzające prawo osoby (osób) podpisujące ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego w szczególności aktualny odpis z Krajowego rejestru Sądowego lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, pełnomocnictwo.

2. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę głównych usług, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie - załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego

Wykonawca do wykazu załączy co najmniej te dowody, które będą potwierdzały spełnienie warunku posiadania doświadczenia.

Dowodami są:

- poświadczenie, referencje,

- inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.

3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego

4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik Nr 5 do Zapytania ofertowego

Przed podpisaniem umowy wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu kopie uprawień zawodowych osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.

5. Oświadczenie o bezstronności- zał. nr 6 do zapytania ofertowego.

VII.          Kryteria oceny oferty:

 

1.        Kryterium oceny oferty:

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów ( nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):

 

Lp.

Nazwa kryterium

Opis

Waga kryterium

1.       

Cena oferty brutto /c/

Cena oferty ( z podatkiem VAT)

94%

2.       

Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych

Liczba sprawowanych nadzorów inwestorskich w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie

6%

Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu kryteria oceny oferty otrzyma maksymalna liczbę punktów. Pozostałym oferentom, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

 3.      Wzory do obliczenia punktowego. Oferty ocenione zostaną wg poniższych  wzorów:

   1) Cena oferty brutto

 

                 c   min                                                                                               

 C =  ------------------- x 94 pkt                                                          

            c  oferta                                                                   

Cmin – oznacza najniższą cenę zaoferowaną w postępowaniu

Coferta – cena badanej oferty.

2) Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych

0 – pkt gdy inspektor nadzoru wskazany w wykazie osób do realizacji zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał maksymalnie 1 nadzór inwestorski dla robót budowlanych o wartości min. 100 tys. zł.

3 – pkt gdy inspektor nadzoru wskazany w wykazie osób do realizacji zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał 2 nadzory inwestorskie dla robót budowlanych o wartości min. 100 tys. zł. każda.

6 - pkt gdy inspektor nadzoru wskazany w wykazie osób do realizacji zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 3 nadzory inwestorskie dla robót budowlanych o wartości min. 100 tys. zł. każda

4.      Oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą i realizacja zamówienia zostanie powierzona temu Wykonawcy, pozostałe oferty zostaną  sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

5.      Obliczenie dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

VIII. Miejsce, termin składania oferty:

1.      Termin składania oferty upływa w dniu  31.07.2017 r. o godzinie 12.00.

2.      Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w Biurze Obsługi Interesanta na parterze budynku lub przesłać na adres Zamawiającego.

3.      Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie określonym w pkt 1 nie zostaną rozpatrzone .

4.      Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania o zmówienie pod warunkiem dostarczenia ich przez pocztę w miejsce i w czasie określonym  w pkt 1 i pkt 3.

IX. Opis sposobu przygotowania oferty:

1.      Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim  w jednym egzemplarzu.

2.      Ofertę oraz wszelkie załączniki do oferty podpisują osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

3.      Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

4.      Za podpisane  uznaje się własnoręczny czytelny podpis lub podpis wraz z pieczątką pozwalający na zidentyfikowanie podpisu.

5.      Na kopercie/opakowaniu/ należy umieścić:

a/ nazwę i adres Zamawiającego

b/ nazwę i adres Wykonawcy – dopuszcza się odcisk pieczęci z nazwą Wykonawcy

c/ napis: „Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa instalacji odwadniania i kompostowania osadów ściekowych na oczyszczalniach ścieków w Gminie Solec-Zdrój”

Nie otwierać  przed 31.07.2017 r. godz. 12.00”.

6.      Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści.

7.      Składane dokumenty i zaświadczenia powinny posiadać aktualne daty zgodne z wymaganiami Zapytania Ofertowego oraz powinny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

8.      Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji, w szczególności za złe skierowanie przesyłki i jej nieterminowe dostarczenie.

9.      Pełnomocnictwa oraz zobowiązania podmiotów trzecich winny być złożone w formie oryginałów.

X. Istotne postanowienia końcowe:

Wzór projektu umowy zawiera załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

XI. Imię i nazwisko, stanowisko oraz nr tel. osoby uprawnionej do udzielania dodatkowych wyjaśnień w sprawie zamówienia:

Piotr Kalita  tel: +48 41 377 60 39,  fax: +48 41 377 60 22. piotr.kalita@solec-zdroj.pl

XII. Termin związania ofertą:

Wykonawca związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni przyjmując, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień otwarcia oferty;

XIII. Zastrzeżenia Zamawiającego:

1.      Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

2.      Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.

 

 DOKUMENTY DO POBRANIA:

Załączniki do zapytania ofertowego 

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 888
Wprowadził do systemu: Błażej Fortuna, data: 2017-07-19 10:28:07
Opublikował: Błażej Fortuna, data publikacji: 2017-07-19 12:45:31
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu