Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Solec-Zdrój

Adres:
Solec-Zdrój
28-131 Solec-Zdrój

Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ug@solec-zdroj.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl

Numer ID: 212

Data publikacji:
2018-01-22 12:37:13

Przedmiot: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Rozbudowa systemu wodno-kanalizacyjnego gminy Solec-Zdrój”

Treść przetargu:

Znak: RIG.701.3.3.2018                                                                                    Solec-Zdrój 22.01.2018r.

Zapytanie ofertowe

I.              Zamawiający: 

Gmina Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój

NIP 655-18-79-623 ,  Regon 291010754

 

II.                Tryb udzielania zamówienia publicznego:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z  2017 r. poz. 1579 ze zm.) zgodnie z art. 132 tej ustawy.

Postępowanie o udzieleniu zamówienia prowadzone jest w oparciu o  Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 13 stycznia 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu konkurencyjnego wyboru wykonawców zadań ujętych w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji i warunków dokonywania zmniejszeń kwot pomocy oraz pomocy technicznej.

III.             Opis przedmiotu zamówienia: 

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Rozbudowa systemu wodno-kanalizacyjnego gminy Solec-Zdrój”.

2. Wykonawca zabezpieczy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi branży sanitarnej. Nadzór inwestorski pełnić będą osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

3. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):

71.24.70.00-1 Nadzór nad robotami budowlanymi.

71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego.

4. Całość robót budowlanych objętych nadzorem podzielono na dwie części:

  I część

  Roboty budowlane obejmują m.in.:

- budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Strażnik, Chinków, Zagórzany, Zagajów, Kolonia Zagajów o łącznej długości 15,365 km w tym kanał grawitacyjny 1,940 km, a kanał tłoczny 13,425 km,

- montaż 157 przydomowych pompowni ścieków,

- wykonanie pompowni sieciowej w m. Zagajów z włączeniem jej do istniejącego systemu monitoringu,

- budowę sieci wodociągowej w miejscowościach Strażnik i Kolonia Zagajów o łącznej o długości 2,471 km.

- budowę 14 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Strażnik, Zagajów, Kolonia Zagajów.

Zakres robót nie obejmuje występujących w dokumentacji projektowej przyłączy do sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej.

II część

Roboty budowlane obejmują m.in.:

- budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Solec-Zdrój o długości 1,886 km w tym kanał grawitacyjny 1,326 km, a kanał tłoczny 0,560 km,

- wykonanie pompowni sieciowej w m. Solec-Zdrój z włączeniem jej do istniejącego systemu monitoringu.

5. Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim zawierają załączone do zapytania ofertowego:

a/ dokumentacja projektowa,

b/ specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

Dokumentacja projektowa i STWIOR dostępna jest do pobrania pod linkiem:

https://1drv.ms/f/s!Ahe62ejjNuuKaQtkye-184hL9TM

6. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora zawierają  umowy będące załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania.

IV.        Termin realizacji przedmiotu zamówienia

- rozpoczęcie sprawowania nadzoru inwestorskiego - od dnia podpisania umowy na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Rozbudowa systemu wodno-kanalizacyjnego gminy Solec-Zdrój”.

- zakończenie sprawowania nadzoru inwestorskiego - do dnia zakończenia realizacji zadania pn. „Rozbudowa systemu wodno-kanalizacyjnego gminy Solec-Zdrój”.

Planowany termin realizacji robót budowlanych 02.2018r. - 05.2019r.

V.           Warunki udziału w postępowaniu:

Wykonawca winien  spełnić następujące wymagania:

1. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi wymagane prawem uprawnienia tj.: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U., 2016 r. poz. 65) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania kwalifikacji;

2. Wykonawca musi posiadać doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, w zakresie sprawowania co najmniej jednego nadzoru inwestorskiego dla robót budowalnych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie sieci kanalizacji sanitarnej długości minimum 2 km.

Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia, według formuły spełnienia - niespełnienia.

VI. Odrzucenie oferty i Wykluczenie wykonawców:

1. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub

2) została złożona przez podmiot:

a) niespełniający warunków udziału określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym

b) powiązany osobowo lub kapitałowo z beneficjentem lub osobami,

3) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.

2. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między podmiotem ubiegającym się o przyznanie pomocy lub pomocy technicznej lub beneficjentem, lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w ich imieniu, lub osobami wykonującymi w ich imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania w sprawie wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające na:

1) uczestniczeniu jako wspólnik w spółce cywilnej lub osobowej;

2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej;

3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika;

4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;

5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

3. Oferta nie podlega odrzuceniu, mimo że została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z osobą, o której mowa w art. 43a ust. 4 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 (Dz. U. poz. 349 i 1888, z 2016 r. poz. 337 i 1579 oraz z 2017 r. poz. 5 i 60), jeżeli osoba ta nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru przez beneficjenta wykonawcy danego zadania ujętego w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji.

4. Z postepowania wyklucza się wykonawcę, którego oferta podlega odrzuceniu.

 

VII. Dokumenty wymagane od wykonawcy:

 

1.Dokumenty stwierdzające prawo osoby (osób) podpisujące ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego w szczególności aktualny odpis z Krajowego rejestru Sądowego lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, pełnomocnictwo.

2. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę głównych usług, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz usługi zostały wykonane, długości nadzorowanej sieci oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie - załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego

Wykonawca do wykazu załączy co najmniej te dowody, które będą potwierdzały spełnienie warunku posiadania doświadczenia.

Dowodami są:

- poświadczenie, referencje,

- inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.

3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego

4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik Nr 5 do Zapytania ofertowego

Przed podpisaniem umowy wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu kopie uprawień zawodowych osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.

5. Oświadczenie o bezstronności- zał. nr 6 do zapytania ofertowego.

VIII. Kryteria oceny oferty:

1.        Kryterium oceny oferty:

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów ( nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):

 

Lp.

Nazwa kryterium

Opis

Waga kryterium

1.       

Cena oferty brutto /c/

Cena oferty ( z podatkiem VAT)

94%

2.       

Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych

Liczba sprawowanych nadzorów inwestorskich w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie

6%

Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu kryteria oceny oferty otrzyma maksymalna liczbę punktów. Pozostałym oferentom, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

 

3.      Wzory do obliczenia punktowego. Oferty ocenione zostaną wg poniższych  wzorów:

   1) Cena oferty brutto

 

 

c   min                                                                                               

 C =  ------------------- x 94 pkt                                                          

       c  oferta                                                                   

Cmin – oznacza najniższą cenę zaoferowaną w postępowaniu

Coferta – cena badanej oferty.

2) Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych

0 – pkt gdy inspektor nadzoru wskazany w wykazie osób do realizacji zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał maksymalnie 1 nadzór inwestorski dla robót budowalnych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie sieci kanalizacji sanitarnej długości minimum 2 km.

3 – pkt gdy inspektor nadzoru wskazany w wykazie osób do realizacji zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał 2 nadzory inwestorskie dla robót budowalnych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie sieci kanalizacji sanitarnej długości minimum 2 km każda.

6 - pkt gdy inspektor nadzoru wskazany w wykazie osób do realizacji zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 3 nadzory inwestorskie dla robót budowalnych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie sieci kanalizacji sanitarnej długości minimum 2 km każda.

4.      Oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą i realizacja zamówienia zostanie powierzona temu Wykonawcy, pozostałe oferty zostaną  sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

5.      Obliczenie dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

IX. Miejsce, termin składania oferty:

1.      Termin składania oferty upływa w dniu  30.01.2018r. o godzinie 12.00.

2.      Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w Biurze Obsługi Interesanta na parterze budynku lub przesłać na adres Zamawiającego.

3.      Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie określonym w pkt 1 nie zostaną rozpatrzone.

4.      Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania o zmówienie pod warunkiem dostarczenia ich przez pocztę w miejsce i w czasie określonym  w pkt 1 i pkt 3.

X. Opis sposobu przygotowania oferty:

1.      Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim  w jednym egzemplarzu.

2.      Ofertę oraz wszelkie załączniki do oferty podpisują osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

3.      Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

4.      Za podpisane  uznaje się własnoręczny czytelny podpis lub podpis wraz z pieczątką pozwalający na zidentyfikowanie podpisu.

5.      Na kopercie/opakowaniu/ należy umieścić:

a/ nazwę i adres Zamawiającego

b/ nazwę i adres Wykonawcy – dopuszcza się odcisk pieczęci z nazwą Wykonawcy

c/ napis: „Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Rozbudowa systemu wodno-kanalizacyjnego gminy Solec-Zdrój”

Nie otwierać  przed 30.01.2018r. godz. 12.00”.

6.      Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści.

7.      Składane dokumenty i zaświadczenia powinny posiadać aktualne daty zgodne z wymaganiami Zapytania Ofertowego oraz powinny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

8.      Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji, w szczególności za złe skierowanie przesyłki i jej nieterminowe dostarczenie.

9.      Pełnomocnictwa oraz zobowiązania podmiotów trzecich winny być złożone w formie oryginałów.

10.  Wykonawca zobowiązany jest podać cenę nadzoru inwestorskiego osobno dla części I robót budowlanych i części II robót budowlanych

11.  Ceną oferty jest kwota podana w formularzu oferty dla nadzoru inwestorskiego nad całością robót budowlanych (częścią I robót budowalnych i częścią II robót budowlanych).

XI. Istotne postanowienia końcowe:

Wzory projektów umów zawiera załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

XII. Imię i nazwisko, stanowisko oraz nr tel. osoby uprawnionej do udzielania dodatkowych wyjaśnień w sprawie zamówienia:

Piotr Kalita  tel: +48 41 377 60 39,  fax: +48 41 377 60 22. piotr.kalita@solec-zdroj.pl

XIII. Termin związania ofertą:

Wykonawca związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni przyjmując, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień otwarcia oferty;

XIV. Zastrzeżenia Zamawiającego:

1.      Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

2.      Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.

DOKUMENTY DO POBRANIA:

Załączniki do zapytania ofertowego 

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1857
Wprowadził do systemu: Błażej Fortuna, data: 2018-01-22 12:37:13
Opublikował: Błażej Fortuna, data publikacji: 2018-01-22 12:37:24
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu