Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Solec-Zdrój

Adres:
Solec-Zdrój
28-131 Solec-Zdrój

Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ug@solec-zdroj.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl

Numer ID: 224

Data publikacji:
2018-07-02 13:28:58

Przedmiot: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa budynku Gminnego Centrum Kultury w Solcu-Zdroju

Treść przetargu:

 logo_rpo_nowe.png

 

Znak: RIG.701.6.21.2018                                                                     Solec-Zdrój 02.07.2018r.

Zapytanie ofertowe

I.              Zamawiający: 

Gmina Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój

NIP 655-18-79-623 ,  Regon 291010754

 

II.                Tryb udzielania zamówienia publicznego:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z  2017 r. poz. 1579 ze zm.) zgodnie z art. 4 pkt 8 tej ustawy.

 

III.             Opis przedmiotu zamówienia: 

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa budynku Gminnego Centrum Kultury w Solcu-Zdroju.

2. Wykonawca zabezpieczy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi we wszystkich branżach. Nadzór inwestorski pełnić będą osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń:

- w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

- w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektroenergetycznych.

3. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):

71.24.70.00-1 Nadzór nad robotami budowlanymi.

71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego.

4. Nadzorowane Roboty budowlane obejmują rozbudowę budynku Gminnego Centrum Kultury w Solcu- Zdroju, przy ul. Partyzantów 8a na działkach o nr ewidencyjnych 7-576/3, 7-576/2 wraz z wyposażeniem.

Rozbudowywany budynek Gminnego Centrum Kultury w Solcu- Zdroju to czterokondygnacyjny obiekt, który wyposażony będzie m.in. w wewnętrzne instalacje: elektryczne, wod-kan. gaz, co, wentylacji i klimatyzacji.

Zakres robót obejmuje ponadto budowę kotłowni  C.O. i C.W.U. zlokalizowanej na ostatniej kondygnacji oraz rozbudowę/przebudowę zewnętrznej instalacji gazowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji, deszczowej, dostawę i montaż windy, aranżacje pomieszczeń oraz zagospodarowanie terenu wraz z budową wiaty na odpady.

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia budynku do którego zalicza się m.in. meble i pianino.

Zestawienie powierzchni projektowanego budynku:

- powierzchnia zabudowy:     196,50 m2

- powierzchnia użytkowa:

* powierzchnia użytkowa parteru      150,25 m2

* powierzchnia użytkowa I piętra     150,62 m2

* powierzchnia użytkowa II piętra    147,48 m2

* powierzchnia użytkowa łącznie      448,13 m2

* powierzchnia użytkowa pomieszczeń technicznych na dachu 38,73 m2

- kubatura: 2273,70  m3

Budynek będzie pełnił funkcję: biblioteki publicznej, sali wystawienniczej wraz z salą konferencyjną, pomieszczenia na potrzeby działalności GCK-sale zajęć i sale prób dla zespołów muzycznych oraz udostępni możliwość korzystania z istniejącej części GCK osobom niepełnosprawnym..

5. Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim zawierają załączone do zapytania ofertowego:

a/ dokumentacja projektowa,

b/ specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

Dokumentacja projektowa i STWIOR do pobrania pod linkiem: https://onedrive.live.com/?authkey=%21ABl0UuIccMOulG8&id=8AEB36E3E8D9BA17%21411&cid=8AEB36E3E8D9BA17

6. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora zawiera umowa będąca załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania.

IV.        Termin realizacji przedmiotu zamówienia

- rozpoczęcie sprawowania nadzoru inwestorskiego - od dnia podpisania umowy na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „ Rozbudowa budynku Gminnego Centrum Kultury w Solcu-Zdroju”.

- zakończenie sprawowania nadzoru inwestorskiego - do dnia zakończenia realizacji zadania pn. „Rozbudowa budynku Gminnego Centrum Kultury w Solcu-Zdroju”.

Planowany termin realizacji robót budowlanych 07.2018r.- 11.2019r.

V.           Warunki udziału w postępowaniu:

Wykonawca winien  spełnić następujące wymagania:

1. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi wymagane prawem uprawnienia tj:

-  co najmniej 1 inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia budowlane do nadzorowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U., 2016 r. poz. 65) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania kwalifikacji, a także posiadającego minimum 5 letnią praktykę  zawodową,

-  co najmniej 1 inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia budowlane do nadzorowania bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U., 2016 r. poz. 65) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania kwalifikacji, a także posiadającego minimum 3 letnią praktykę  zawodową,

-  co najmniej 1 inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia budowlane do nadzorowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U., 2016 r. poz. 65) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania kwalifikacji, a także posiadającego minimum 3 letnią praktykę  zawodową,

2. Wykonawca musi posiadać doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 5 lat w zakresie nadzorowania robót tj. budowy, przebudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej o wartości robót budowlanych minimum 400 000,00 PLN.

Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia, według formuły spełnienia - niespełnienia.

VI. Wykluczenie wykonawców:

 

1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wykluczy:

1.1. Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w V zapytania ofertowego lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;

1.2. Wykonawcę powiązanego kapitałowo lub osobowo z zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, tzn. powiązania polegają w szczególności na:

1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

VII. Dokumenty wymagane od wykonawcy:

1.Dokumenty stwierdzające prawo osoby (osób) podpisujące ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego w szczególności aktualny odpis z Krajowego rejestru Sądowego lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, pełnomocnictwo.

2. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę głównych usług, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz usługi zostały wykonane, długości nadzorowanej sieci oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie - załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego

Wykonawca do wykazu załączy co najmniej te dowody, które będą potwierdzały spełnienie warunku posiadania doświadczenia.

Dowodami są:

- poświadczenie, referencje,

- inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.

3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego

4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik Nr 5 do Zapytania ofertowego

Przed podpisaniem umowy wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu kopie uprawień zawodowych osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.

5. Oświadczenie o bezstronności- zał. nr 6 do zapytania ofertowego.

VIII. Kryteria oceny oferty:

1.        Kryterium oceny oferty:

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:

Lp.

Nazwa kryterium

Opis

Waga kryterium

1.       

Cena oferty brutto /c/

Cena oferty ( z podatkiem VAT)

94%

2.       

Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej

Liczba sprawowanych nadzorów inwestorskich w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie

6%

Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu kryteria oceny oferty otrzyma maksymalna liczbę punktów. Pozostałym oferentom, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

1)Kryterium cena brutto:

Wzory do obliczenia punktowego. Oferty ocenione zostaną wg poniższych  wzorów:

C=C min / C oferta x 94 pkt

gdzie:

C – przyznana punktacja w kryterium cena

Cmin – oznacza najniższą cenę zaoferowaną w postępowaniu

C oferta – cena badanej oferty.

2) Kryterium Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej:

Punktacja zostanie przyznana ofertom w następujący sposób:

0 – pkt gdy inspektor nadzoru wskazany w wykazie osób do realizacji zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał maksymalnie 1 nadzór inwestorski dla robót budowlanych o wartości min. 200 tys. zł.

3 – pkt gdy inspektor nadzoru wskazany w wykazie osób do realizacji zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał 2 nadzory inwestorskie dla robót budowlanych o wartości min. 200 tys. zł. każda.

6 - pkt gdy inspektor nadzoru wskazany w wykazie osób do realizacji zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 3 nadzory inwestorskie dla robót budowlanych o wartości min. 200 tys. zł. każda

2. Oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą i realizacja zamówienia zostanie powierzona temu Wykonawcy, pozostałe oferty zostaną  sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

3. Obliczenie dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

IX. Miejsce, termin składania oferty:

1.      Termin składania oferty upływa w dniu  10.07.2018 r. o godzinie 14.00.

2.      Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w Biurze Obsługi Interesanta na parterze budynku lub przesłać na adres Zamawiającego.

3.      Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie określonym w pkt 1 nie zostaną rozpatrzone.

4.      Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania o zmówienie pod warunkiem dostarczenia ich przez pocztę w miejsce i w czasie określonym  w pkt 1 i pkt 3.

X. Opis sposobu przygotowania oferty:

1.      Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim  w jednym egzemplarzu.

2.      Ofertę oraz wszelkie załączniki do oferty podpisują osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

3.      Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

4.      Za podpisane  uznaje się własnoręczny czytelny podpis lub podpis wraz z pieczątką pozwalający na zidentyfikowanie podpisu.

5.      Na kopercie/opakowaniu/ należy umieścić:

a/ nazwę i adres Zamawiającego

b/ nazwę i adres Wykonawcy – dopuszcza się odcisk pieczęci z nazwą Wykonawcy

c/ napis: „Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Rozbudowa budynku Gminnego Centrum Kultury w Solcu-Zdroju”

Nie otwierać  przed 10.07.2018 r. godz. 14.00”.

6.      Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści.

7.      Składane dokumenty i zaświadczenia powinny posiadać aktualne daty zgodne z wymaganiami Zapytania Ofertowego oraz powinny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

8.      Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji, w szczególności za złe skierowanie przesyłki i jej nieterminowe dostarczenie.

9.      Pełnomocnictwa oraz zobowiązania podmiotów trzecich winny być złożone w formie oryginałów.

XI. Istotne postanowienia końcowe:

Wzór projektu umowy zawiera załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

XII. Imię i nazwisko, stanowisko oraz nr tel. osoby uprawnionej do udzielania dodatkowych wyjaśnień w sprawie zamówienia:

Piotr Kalita  tel: +48 41 377 60 39,  fax: +48 41 377 60 22. piotr.kalita@solec-zdroj.pl

XIII. Termin związania ofertą:

Wykonawca związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni przyjmując, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień otwarcia oferty;

XIV. Zastrzeżenia Zamawiającego:

1.      Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

2.      Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.

XV. Przetwarzanie danych osobowych

1. Wykonawca składając ofertę w postępowaniu, wyraża zgodę na przetwarzanie, przekazanych przez niego danych osobowych w toku postępowania oraz realizacji umowy, w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej, dla celów prowadzenia niniejszego postępowania, a w przypadku wybrania oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej: wykonania umowy, dochodzenia roszczeń z umowy, a także prowadzenia i archiwizacji, ewaluacji oraz kontroli niniejszego postępowania przez Zamawiającego i uprawnione organy.

2.    Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, tel. (041) 3776039, e-mail:ug@solec-zdroj.pl

3.   W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: marek.bialek@cbi24.pl

4.  Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie   zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.

5. Podstawą prawną przetwarzania danych Wykonawcy oraz osób, których dane zostaną powierzone Zamawiającemu do przetwarzania przez Wykonawcę jest:

- art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn. zgoda osoby, której dane dotyczą w przypadku Wykonawcy),

- art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do prowadzenia postępowania, wykonania umowy w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do podjęcia działań na żądanie Wykonawcy przed zawarciem umowy),

- art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na Zamawiającym jak np. obowiązek archiwizacyjny) oraz

- art. 9 ust. 2 lit. f rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń).

6.  Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.

7.  Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu przetwarzane będą przez Zamawiającego przez okres trwania postępowania oraz w celach archiwizacyjnych, dane osobowe Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – przez okres, który umowa będzie wykonywana, a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy oraz w celach archiwizacyjnych i kontrolnych przez 5 letni okres trwałości Projektu zgodnie z Umową o dofinansowanie projektu. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty  i  nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).

8.   Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

9.   Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.


Załączone pliki
zal_gck_2.7zZaałaczniki do zapytania ofertowego (zal_gck_2.7z - 90.575 KB)
Data publikacji: 2018-07-02 13:34:53 Redaktor: Piotr Kalita

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1640
Wprowadził do systemu: Piotr Kalita, data: 2018-07-02 13:28:58
Opublikował: Piotr Kalita, data publikacji: 2018-07-02 13:36:00
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu