Zamawiający:
Gmina Solec-Zdrój
Adres:
Solec-Zdrój
28-131 Solec-Zdrój
Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ug@solec-zdroj.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl
Numer ID: 255
Data publikacji:
2019-12-13 14:23:13
Przedmiot: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Zagospodarowanie fragmentu zabytkowego parku w Zborowie
Treść przetargu:
Znak: RIG.701.6.30.2019 Solec-Zdrój 13.12.2019r.
Zapytanie ofertowe
I.
Zamawiający:
Gmina Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131
Solec-Zdrój
NIP
655-18-79-623 , Regon 291010754
II.
Tryb
udzielania zamówienia publicznego:
Postępowanie o
udzielenie zamówienia prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29
stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)
zgodnie z art. 4 pkt 8 tej ustawy.
III.
Opis
przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest
pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Zagospodarowanie fragmentu
zabytkowego parku w Zborowie.
2.
Wykonawca zabezpieczy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w branży
konstrukcyjno-budowlanej i ogrodniczej.
Nadzór
inwestorski pełnić będą następujące osoby:
a)
inspektor nadzoru posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b) inspektor
nadzoru robót ogrodniczych posiadający stosowne doświadczenie zawodowe,
2.1.
Osoba o której mowa w pkt. 2 a) powinny posiadać odpowiednie uprawnienia
budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z
2019 r. poz. 1186 z późniejszymi zmianami), Rozporządzeniem Ministra Inwestycji
i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do
wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019
poz. 831). oraz ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do
wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 768), albo
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający,
określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,
dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw
Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem
art. 12a oraz innych przepisów Prawa budowlanego, ustawy z dnia 22 grudnia 2015
r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U z 2018 r., poz. 2272).
3.
Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
71.24.70.00-1
Nadzór nad robotami budowlanymi.
71.52.00.00-9
Usługi nadzoru budowlanego.
4. Nadzorowane Roboty budowlane
obejmują zagospodarowanie fragmentu zabytkowego parku w Zborowie.
4.1.
Zakres nadzorowanych robót obejmuje m.in.:
-
rozbiórkę ogrodzenia i wiaty przystankowej,
- budowę
alejek z nawierzchni mineralnej,
- budowę
altany,
- dostawę
i montaż urządzeń małej architektury,
-
pielęgnację drzewostanu,
-
nasadzenia nowej roślinności wraz z bieżącą pielęgnacją nasadzonej zieleni
przez okres 12 miesięcy określoną w dokumentacji projektowej.
5. Szczegółowy
opis i zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim zawierają
załączone do zapytania ofertowego:
a/
dokumentacja projektowa,
b/
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
Dokumentacja
projektowa i STWIOR do pobrania pod linkiem: https://1drv.ms/u/s!Ahe62ejjNuuKiiYubHcVvrXm9B9K?e=AOMO5D
6.
Szczegółowy zakres obowiązków inspektora zawiera umowa będąca załącznikiem nr 2
do niniejszego zapytania.
IV.
Termin
realizacji przedmiotu zamówienia
-
rozpoczęcie sprawowania nadzoru inwestorskiego - od dnia podpisania umowy na
pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ” Zagospodarowanie fragmentu
zabytkowego parku w Zborowie”.
-
zakończenie sprawowania nadzoru inwestorskiego - do dnia zakończenia realizacji
zadania pn. ” Zagospodarowanie fragmentu zabytkowego parku w Zborowie”.
Planowany
termin realizacji robót budowlanych 01.2020r.- 05.2020r.
V.
Warunki
udziału w postępowaniu:
Wykonawca
winien spełnić następujące wymagania:
1.
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
posiadającymi wymagane prawem uprawnienia tj:
-
co najmniej 1 inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia budowlane w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który w ciągu ostatnich 5 lat pełnił
funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego na co najmniej 2 zadaniach od rozpoczęcia robót do wykonania
zadania (definicja wykonania zadania: protokół odbioru lub równoważny
dokument), o wartości zadania minimum 200 000,00 PLN brutto.
-
co najmniej 1 inspektorem robót ogrodniczych posiadający stosowne doświadczenie
zawodowe przy wykonywaniu lub nadzorowaniu robót ogrodniczych.
Ocena
spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w
oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i
oświadczenia, według formuły spełnienia - niespełnienia.
VI. Wykluczenie wykonawców:
1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający
wykluczy:
1.1. Wykonawcę, który nie wykazał
spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w punkcie V zapytania
ofertowego lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
1.2. Wykonawcę powiązanego
kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania
zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego
czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą,
tzn. powiązania polegają w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako
wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10%
udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu
nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku
małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii
bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
VII. Dokumenty wymagane od wykonawcy:
1.Dokumenty
stwierdzające prawo osoby (osób) podpisujące ofertę do reprezentowania
Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego w
szczególności aktualny odpis z Krajowego rejestru Sądowego lub centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, pełnomocnictwo.
2.
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik Nr 3
do Zapytania ofertowego
3.
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania
takich uprawnień - załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego
Przed
podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu kopie
uprawień zawodowych osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
4.
Oświadczenie o bezstronności- zał. nr 5 do zapytania ofertowego.
VIII. Kryteria
oceny oferty:
1.
Kryterium oceny oferty: cena
2. Najkorzystniejszą ofertą jest oferta z
najniższą ceną brutto.
IX. Miejsce,
termin składania oferty:
1.
Termin składania oferty upływa w dniu 19.12.2019
r. o godzinie 10.00.
2.
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w Biurze
Obsługi Interesanta na parterze budynku lub przesłać na adres Zamawiającego.
3.
Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu
do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie określonym w pkt 1 nie zostaną
rozpatrzone.
4.
Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do
postępowania o zmówienie pod warunkiem dostarczenia ich przez pocztę w miejsce
i w czasie określonym w pkt 1 i pkt 3.
X. Opis sposobu
przygotowania oferty:
1.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku
polskim w jednym egzemplarzu.
2.
Ofertę oraz wszelkie załączniki do oferty podpisują
osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
3.
Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez
upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego
pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
4.
Za podpisane
uznaje się własnoręczny czytelny podpis lub podpis wraz z pieczątką
pozwalający na zidentyfikowanie podpisu.
5.
Na kopercie/opakowaniu/ należy umieścić:
a/ nazwę i adres
Zamawiającego
b/ nazwę i adres
Wykonawcy – dopuszcza się odcisk
pieczęci z nazwą Wykonawcy
c/ napis: „Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego
dla zadania pn. „Zagospodarowanie fragmentu zabytkowego parku w Zborowie”
Nie otwierać przed 19.12.2019r. godz. 10.00”.
6.
Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których
Zamawiający określił wzory w formie załączników, winny być sporządzone zgodnie
z tymi wzorami co do treści.
7.
Składane dokumenty i zaświadczenia powinny posiadać
aktualne daty zgodne z wymaganiami Zapytania Ofertowego oraz powinny być
złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę.
8.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia
wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku
którejkolwiek z wymaganych informacji, w szczególności za złe skierowanie
przesyłki i jej nieterminowe dostarczenie.
9.
Pełnomocnictwa oraz zobowiązania podmiotów trzecich
winny być złożone w formie oryginałów.
XI. Istotne
postanowienia końcowe:
Wzór projektu umowy zawiera załącznik nr 2
do niniejszego Zapytania Ofertowego.
XII.
Imię i nazwisko, stanowisko oraz nr tel.
osoby uprawnionej do udzielania dodatkowych wyjaśnień w sprawie zamówienia:
Błażej Fortuna tel: +48 41 377 60 39, fax: +48 41 377 60 22. inwestycje@solec-zdroj.pl
XIII. Termin
związania ofertą:
Wykonawca związany będzie złożoną ofertą
przez okres 30 dni przyjmując, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień
otwarcia oferty;
XIV. Zastrzeżenia
Zamawiającego:
1.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania
Wykonawcy do złożenia wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
2.
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia
postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
XV. Przetwarzanie
danych osobowych
1. Wykonawca składając ofertę w postępowaniu, wyraża zgodę na
przetwarzanie, przekazanych przez niego danych osobowych w toku postępowania
oraz realizacji umowy, w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako
najkorzystniejszej, dla celów prowadzenia niniejszego postępowania, a w
przypadku wybrania oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej: wykonania umowy,
dochodzenia roszczeń z umowy, a także prowadzenia i archiwizacji, ewaluacji
oraz kontroli niniejszego postępowania przez Zamawiającego i uprawnione organy.
2. Zamawiający informuje, że
Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Solec-Zdrój, ul. 1
Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, tel. (041) 3776039, e-mail:ug@solec-zdroj.pl
3. W sprawach związanych z
przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony
Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: marek.bialek@cbi24.pl
4. Dane osobowe będą przetwarzane
w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu
archiwizacji.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych Wykonawcy oraz osób, których
dane zostaną powierzone Zamawiającemu do przetwarzania przez Wykonawcę jest:
- art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn.
zgoda osoby, której dane dotyczą w przypadku Wykonawcy),
- art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn.
przetwarzanie jest niezbędne do prowadzenia postępowania, wykonania umowy w
przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do podjęcia działań na żądanie Wykonawcy
przed zawarciem umowy),
- art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn.
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na
Zamawiającym jak np. obowiązek archiwizacyjny) oraz
- art. 9 ust. 2 lit. f rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie
jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń).
6. Dane osobowe będą ujawniane
wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym
dane na podstawie zawartych umów.
7. Dane osobowe przekazane przez
Wykonawcę w postępowaniu przetwarzane będą przez Zamawiającego przez okres
trwania postępowania oraz w celach archiwizacyjnych, dane osobowe Wykonawcy,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – przez okres, który
umowa będzie wykonywana, a także później tj. do czasu upływu terminu
przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy oraz w celach
archiwizacyjnych i kontrolnych przez 5 letni okres trwałości Projektu zgodnie z
Umową o dofinansowanie projektu. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy
złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako
najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
8. Osobie, której dane dotyczą
przysługuje prawo dostępu do danych. Osobie, której dane dotyczą przysługuje
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
9. Podanie danych jest
dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie
oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do
należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z
postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
Załączone pliki |
(zal_sala.7z - 89.275 KB) | |
Data publikacji: 2019-12-13 14:24:46 Redaktor: Piotr Kalita |
Opublikował: Piotr Kalita, data publikacji: 2019-12-13 14:28:24
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu