Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Solec-Zdrój

Adres:
Solec-Zdrój
28-131 Solec-Zdrój

Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ug@solec-zdroj.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl

Numer ID: 259

Data publikacji:
2020-02-14 14:03:17

Przedmiot: Dostawa urządzeń siłowni dla Szkoły Podstawowej w Solcu‑Zdroju

Treść przetargu:

logotyp.png 

Znak: SOO.VII.701.1.4.2020                                                                                                                   Solec-Zdrój 14.02.2020r.

Zapytanie ofertowe

I.              Zamawiający: 

Gmina Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój

NIP 655-18-79-623 ,  Regon 291010754

 

II.                Tryb udzielania zamówienia publicznego:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)  zgodnie z art. 4 pkt 8 tej ustawy.

 

III.             Opis przedmiotu zamówienia: 

1        Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń siłowni dla Szkoły Podstawowej w Solcu‑Zdroju realizowana w ramach zadania pn. „Poprawa infrastruktury edukacyjno-sportowej w Gminie Solec-Zdrój”.

2        Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

3        Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):

37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy

37440000-4 Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

37441000-1 Sprzęt do ćwiczenia aerobiku

37442000-8 Ciężki sprzęt do ćwiczeń na wytrzymałość.

4        Dostawa urządzeń siłowni obejmuje m.in.:

-        odbitrek – 1 szt.

-        wioślarz – 1 szt.

-        rower treningowy –  2 szt.

-        zestaw hantli ze stojakiem – 1 kpl.

-        rower poziomy – 1 szt.

-        rower treningowy – 2 szt.

-        stepper – 11 szt.

-        bieżnia – 1 szt.

-        atlas  – 1 szt.

5        Szczegółowy zakres obowiązków dot. dostawy zawiera umowa będąca załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania.

 

IV.        Termin realizacji przedmiotu zamówienia

- 8 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy.

 

V.           Warunki udziału w postępowaniu:

Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu.

VI. Wykluczenie wykonawców:

 

1        W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę powiązanego kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, tzn. powiązania polegają w szczególności na:

a)      uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b)      posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c)      pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d)     pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

VII. Dokumenty wymagane od wykonawcy:

1        Dokumenty stwierdzające prawo osoby (osób) podpisujące ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego w szczególności aktualny odpis z Krajowego rejestru Sądowego lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, pełnomocnictwo.

2        Oświadczenie o bezstronności- zał. nr 4 do zapytania ofertowego.

VIII. Kryteria oceny oferty:

1        Kryterium oceny oferty: cena – waga 100%

2        Najkorzystniejszą ofertą jest oferta z najniższą ceną brutto.

IX. Miejsce, termin składania oferty:

1.      Termin składania oferty upływa w dniu  27.02.2020 r. o godzinie 11.00.

2.      Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w Biurze Obsługi Interesanta na parterze budynku lub przesłać na adres Zamawiającego.

3.      Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie określonym w pkt 1 nie zostaną rozpatrzone.

4.      Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania o zmówienie pod warunkiem dostarczenia ich przez pocztę w miejsce i w czasie określonym  w pkt 1 i pkt 3.

X. Opis sposobu przygotowania oferty:

1.      Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim  w jednym egzemplarzu.

2.      Ofertę oraz wszelkie załączniki do oferty podpisują osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

3.      Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

4.      Za podpisane  uznaje się własnoręczny czytelny podpis lub podpis wraz z pieczątką pozwalający na zidentyfikowanie podpisu.

5.      Na kopercie/opakowaniu/ należy umieścić:

a/ nazwę i adres Zamawiającego

b/ nazwę i adres Wykonawcy – dopuszcza się odcisk pieczęci z nazwą Wykonawcy

c/ napis: „Oferta na dostawę urządzeń siłowni dla Szkoły Podstawowej w Solcu Zdroju”

Nie otwierać  przed 27.02.2020r. godz. 11.00”.

6.      Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści.

7.      Składane dokumenty i zaświadczenia powinny posiadać aktualne daty zgodne z wymaganiami Zapytania Ofertowego oraz powinny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

8.      Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji, w szczególności za złe skierowanie przesyłki i jej nieterminowe dostarczenie.

9.      Pełnomocnictwa oraz zobowiązania podmiotów trzecich winny być złożone w formie oryginałów.

XI. Istotne postanowienia końcowe:

1. Wzór projektu umowy zawiera załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

2. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na 3 dni robocze przed datą planowanego podpisania umowy dostarczyć Zamawiającemu zestawienie rzeczowo-finansowe dla oferowanego sprzętu wraz z dokumentami potwierdzającymi wymagane zapytaniem ofertowym parametry urządzeń (np. wydruki ze stron internetowych producentów, itp.). Brak dostarczenia w/w dokumentów Zamawiający uznaje jako odstąpienie przez Wykonawcę od zawarcia umowy.

XII. Imię i nazwisko, stanowisko oraz nr tel. osoby uprawnionej do udzielania dodatkowych wyjaśnień w sprawie zamówienia:

Edyta Patrzałek  tel: +48 41 377 60 39,  fax: +48 41 377 60 22. edyta.patrzalek@solec-zdroj.pl

XIII. Termin związania ofertą:

Wykonawca związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni przyjmując, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień otwarcia oferty;

XIV. Zastrzeżenia Zamawiającego:

1.      Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

2.      Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.

XV. Przetwarzanie danych osobowych

1        Wykonawca składając ofertę w postępowaniu, wyraża zgodę na przetwarzanie, przekazanych przez niego danych osobowych w toku postępowania oraz realizacji umowy, w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej, dla celów prowadzenia niniejszego postępowania, a w przypadku wybrania oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej: wykonania umowy, dochodzenia roszczeń z umowy, a także prowadzenia i archiwizacji, ewaluacji oraz kontroli niniejszego postępowania przez Zamawiającego i uprawnione organy.

2        Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, tel. (041) 3776039, e-mail:ug@solec-zdroj.pl

3        W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: marek.bialek@cbi24.pl

4        Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie   zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.

5        Podstawą prawną przetwarzania danych Wykonawcy oraz osób, których dane zostaną powierzone Zamawiającemu do przetwarzania przez Wykonawcę jest:

-        art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn. zgoda osoby, której dane dotyczą w przypadku Wykonawcy),

-        art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do prowadzenia postępowania, wykonania umowy w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do podjęcia działań na żądanie Wykonawcy przed zawarciem umowy),

-        art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na Zamawiającym jak np. obowiązek archiwizacyjny) oraz

-        art. 9 ust. 2 lit. f rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń).

6        Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.

7        Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu przetwarzane będą przez Zamawiającego przez okres trwania postępowania oraz w celach archiwizacyjnych, dane osobowe Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – przez okres, który umowa będzie wykonywana, a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy oraz w celach archiwizacyjnych i kontrolnych przez 5 letni okres trwałości Projektu zgodnie z Umową o dofinansowanie projektu. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty  i  nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).

8        Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

9      Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.

DOKUMENTY DO POBRANIA:

Załączniki do zapytania ofertowego 

Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego 19.02.2020 

Unieważnienie postępowania ofertowego 24.02.2020

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1135
Wprowadził do systemu: Błażej Fortuna, data: 2020-02-14 14:03:17
Opublikował: Błażej Fortuna, data publikacji: 2020-02-14 14:03:24
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu