Zamawiający:
Gmina Solec-Zdrój
Adres:
Solec-Zdrój
28-131 Solec-Zdrój
Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ug@solec-zdroj.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl
Numer ID: 286
Data publikacji:
2021-05-06 13:20:44
Przedmiot: Zapytanie ofertowe na dostawę monitorów interaktywnych z wewnętrznym komputerem do Szkoły Podstawowej w Solcu Zdroju i Szkoły Podstawowej w Zborowie
Treść przetargu:
Solec-Zdrój 06.05.2021r.
Znak: SOO.VII.701.4.2021
Zapytanie ofertowe
I.
Zamawiający:
Gmina Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131
Solec-Zdrój
NIP
655-18-79-623 , Regon 291010754
II. Tryb udzielania zamówienia publicznego:
Postępowanie o
udzielenie zamówienia prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.)
z uwagi na wartość zamówienia.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1.
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa monitorów interaktywnych z wewnętrznym komputerem do
Szkoły Podstawowej w Solcu‑Zdroju i Szkoły Podstawowej w Zborowie realizowana w
ramach zadania pn. „Poprawa infrastruktury edukacyjno-sportowej w Gminie
Solec-Zdrój”.
2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
3.
Nazwy
i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
39162110-9
Sprzęt dydaktyczny.
4.
Dostawa
obejmuje odpowiednio:
- monitor
interaktywny z wewnętrznym komputerem – szt. 2
5. Szczegółowy zakres obowiązków dot. dostawy zawiera umowa będąca załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania.
IV. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
5 tygodni licząc od dnia zawarcia
umowy.
V. Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie formułuje warunków
udziału w postępowaniu.
VI.
Wykluczenie wykonawców:
1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający
wykluczy Wykonawcę powiązanego kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym lub
osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub
osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z
przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, tzn. powiązania
polegają w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik
spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub
akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu
nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w
stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego
stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
VII. Dokumenty wymagane od wykonawcy:
1.
Dokumenty
stwierdzające prawo osoby (osób) podpisujące ofertę do reprezentowania
Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego w
szczególności aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, pełnomocnictwo.
2.
Oświadczenie
o bezstronności- zał. nr 4 do zapytania ofertowego.
3.
Dokument potwierdzający wymagane
zapytaniem ofertowym parametry urządzeń (np. wydruki ze stron internetowych
producentów, itp.)
VIII. Kryteria oceny oferty:
1. Kryterium oceny oferty: cena
2. Najkorzystniejszą ofertą jest oferta z najniższą ceną brutto
IX. Miejsce, termin składania oferty:
1. Termin składania oferty upływa w
dniu 14.05.2021 r. o godzinie 11.00.
2. Ofertę należy złożyć w zaklejonej
kopercie w Biurze Obsługi Interesanta na parterze budynku lub przesłać na adres
Zamawiającego.
3. Za termin złożenia oferty uważa się
termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie określonym w
pkt 1 nie zostaną rozpatrzone.
4. Oferty nadesłane pocztą będą
zakwalifikowane do postępowania o zmówienie pod warunkiem dostarczenia ich
przez pocztę w miejsce i w czasie określonym
w pkt 1 i pkt 3.
X. Opis sposobu przygotowania oferty:
1.
Ofertę
należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim w jednym egzemplarzu.
2.
Ofertę oraz
wszelkie załączniki do oferty podpisują osoby uprawnione do reprezentowania
Wykonawcy.
3.
Jeżeli
oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest
on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania
prawnego.
4.
Za
podpisane uznaje się własnoręczny
czytelny podpis lub podpis wraz z pieczątką pozwalający na zidentyfikowanie
podpisu.
5.
Na
kopercie/opakowaniu/ należy umieścić:
a/ nazwę i adres Zamawiającego
b/ nazwę i adres Wykonawcy
– dopuszcza się odcisk pieczęci z nazwą Wykonawcy
c/ napis: „Oferta na dostawę monitorów interaktywnych z wewnętrznym komputerem do Szkoły Podstawowej
w Solcu‑Zdroju i Szkoły Podstawowej w Zborowie”
Nie otwierać przed 14.05.2021 r. godz. 11.00”.
6.
Oferta oraz
pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie
załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści.
7.
Składane
dokumenty i zaświadczenia powinny posiadać aktualne daty zgodne z wymaganiami
Zapytania Ofertowego oraz powinny być złożone w oryginale lub kserokopii
potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
8.
Zamawiający
nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego
oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji,
w szczególności za złe skierowanie przesyłki i jej nieterminowe dostarczenie.
9.
Pełnomocnictwa
oraz zobowiązania podmiotów trzecich winny być złożone w formie oryginałów.
XI. Istotne postanowienia końcowe:
Wzór projektu umowy
zawiera załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
XII. Imię i nazwisko, stanowisko oraz nr tel. osoby uprawnionej do udzielania dodatkowych wyjaśnień w sprawie zamówienia:
Edyta Patrzałek tel: +48
41 377 60 39, fax: +48 41 377
60 22. edyta.patrzalek@solec-zdroj.pl
XIII. Termin związania ofertą:
Wykonawca związany
będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni przyjmując, że pierwszym dniem
związania ofertą jest dzień otwarcia oferty;
XIV. Zastrzeżenia Zamawiającego:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość
wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez
Zamawiającego.
2. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
XV. Przetwarzanie danych osobowych
1.
Wykonawca składając ofertę w postępowaniu, wyraża zgodę na
przetwarzanie, przekazanych przez niego danych osobowych w toku postępowania
oraz realizacji umowy, w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako
najkorzystniejszej, dla celów prowadzenia niniejszego postępowania, a w
przypadku wybrania oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej: wykonania umowy,
dochodzenia roszczeń z umowy, a także prowadzenia i archiwizacji, ewaluacji
oraz kontroli niniejszego postępowania przez Zamawiającego i uprawnione organy.
2.
Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy
jest Wójt Gminy Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, tel. (041)
3776039, e-mail:ug@solec-zdroj.pl
3.
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można
kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: zbigniew.murjas@cbi24.pl
4.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego oraz
w celu archiwizacji.
5.
Podstawą prawną przetwarzania danych Wykonawcy oraz osób, których dane
zostaną powierzone Zamawiającemu do przetwarzania przez Wykonawcę jest:
a)
art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn.
zgoda osoby, której dane dotyczą w przypadku Wykonawcy),
b)
art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn.
przetwarzanie jest niezbędne do prowadzenia postępowania, wykonania umowy w
przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do podjęcia działań na żądanie Wykonawcy
przed zawarciem umowy),
c)
art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn.
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na
Zamawiającym jak np. obowiązek archiwizacyjny) oraz
d)
art. 9 ust. 2 lit. f rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn.
przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń).
6.
Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a
także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.
7.
Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu przetwarzane będą
przez Zamawiającego przez okres trwania postępowania oraz w celach
archiwizacyjnych, dane osobowe Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza – przez okres, który umowa będzie wykonywana, a także później
tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z
umowy oraz w celach archiwizacyjnych i kontrolnych przez 5 letni okres
trwałości Projektu zgodnie z Umową o dofinansowanie projektu. Okresy te dotyczą
również Wykonawców, którzy złożyli oferty
i nie zostały one uznane, jako
najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
8.
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych. Osobie,
której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
9. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
DOKUMENTY DO POBRANIA:
Opublikował: Błażej Fortuna, data publikacji: 2021-05-06 13:20:54
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu