Zamawiający:
Gmina Solec-Zdrój
Adres:
Solec-Zdrój
28-131 Solec-Zdrój
Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ug@solec-zdroj.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl
Numer ID: 300
Data publikacji:
2021-09-30 09:21:48
Przedmiot: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr ewidencyjny działki 598 w miejscowości Strażnik gm. Solec-Zdrój
Treść przetargu:
Znak: RIG.701.13.1.2021
Solec-Zdrój, dnia 30.09.2021 r.
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Gmina Solec-Zdrój zaprasza do składania ofert cenowych na wykonanie robót budowalnych obejmujących zadanie pn. „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr ewidencyjny działki 598 w miejscowości Strażnik gm. Solec-Zdrój” na długości 0,450 km.
I.
Zamawiający:
Gmina Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10,
28-131 Solec-Zdrój
NIP
655-18-79-623 , Regon 291010754
II. Tryb udzielania zamówienia publicznego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia
prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) z uwagi na wartość zamówienia.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa
drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Strażnik na dz. ew. nr 598
od km 0+000 do km 0+450, obejmująca swym zakresem m.in:
-
mechaniczne wyrównanie podłoża równiarką samojezdną,
- wykonanie podbudowy kamiennej z kruszywa
kamiennego fr. 0-31,5mm o grubości 12 cm po zagęszczeniu i szerokości 3m.
2. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu umowy zawierają:
a)
przedmiar robót,
b)
mapa z lokalizacją modernizowanego odcinka drogi,
c)
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
3. Wykonawca zapewni transport materiału kamiennego na teren budowy drogami gminnymi: nr 384081T Strażnik przez wieś lub nr 384098T Strażnik-Konstantynów i nr 384097T Strażnik-Konstantynów-Czarny Gaj samochodami o masie całkowitej (rzeczywista masa pojazdu wraz z ładunkiem) nie przekraczającej 15 ton.
IV. Kryteria oceny i wyboru oferty :
1.
Kryterium
oceny oferty: cena - waga 100%.
2.
Zamawiający
jako najkorzystniejszą ofertę wybierze ofertę z najniższą ceną brutto.
V. Termin i miejsce składania ofert :
1.
Termin
składania oferty upływa w dniu 07.10.2021 r. o godzinie 10.00.
2.
Ofertę
należy złożyć:
- w formie papierowej w zaklejonej
kopercie w Biurze Obsługi Interesanta na parterze budynku lub przesłać na adres
Zamawiającego,
lub:
- w formie skanu podpisanego formularza
przesłanego na adres poczty elektronicznej: inwestycje@solec-zdroj.pl .
3.
Za
termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty
złożone po tym terminie określonym w pkt 1 nie zostaną rozpatrzone.
4.
Oferty
nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania o zmówienie pod warunkiem
dostarczenia ich przez pocztę w miejsce i w czasie określonym w pkt 1 i pkt 3.
VI. Termin realizacji zamówienia :
- termin
wykonania robót - od dnia zawarcia umowy do dnia 10.11.2021r.,
-
ostateczny termin zgłoszenia gotowości do odbioru 10.11.2021r.
VII.
Warunki udziału w
postępowaniu:
Zamawiający nie formułuje warunków
udziału w postępowaniu.
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty :
Ofertę
należy złożyć na przygotowanym formularzu ofertowym – załącznik nr 1.
Przed
podpisaniem umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć
zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego skalkulowana została
cena przedstawiona w formularzu ofertowym.
IX. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
1. Zabezpieczenie służy pokryciu
roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
Zabezpieczenie służy także pokryciu roszczeń z tytułu rękojmi za wady.
2. Wykonawca zobowiązany jest
przed zawarciem umowy, najpóźniej w dniu podpisania umowy do wniesienia w całości
zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny ofertowej brutto.
3. Zabezpieczenie może być wniesione
w jednej lub kilku następujących formach:
- w pieniądzu;
- w poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym.
- gwarancjach bankowych
- gwarancjach ubezpieczeniowych.
4. Zabezpieczenie wnoszone w
pieniądzu wykonawca wnosi przelewem
bankowym na rachunek bankowy Zamawiającego:
Gmina
Solec -Zdrój
Nadwiślański
Bank Spółdzielczy w Solcu -Zdroju
nr rachunku :
66851700070000000003900013
z dopiskiem: Zabezpieczenie należytego wykonania
umowy na zadanie „Modernizacja
drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr ewidencyjny działki 598 w miejscowości
Strażnik gm. Solec-Zdrój” .
5. Zamawiający dokona zwrotu
zabezpieczenia należytego wykonania umowy w następujący sposób:
a) 70% wartości zabezpieczenia
zostanie zwrócone w terminie 30 dni, od dnia wykonania zamówienia i uznania
przez Zamawiającego za należycie wykonane - podpisania protokołu końcowego
odbioru zadania,
b) 30% wartości zabezpieczenia
zostanie pozostawione przez Zamawiającego na zabezpieczenie roszczeń z tytułu
rękojmi za wady. Kwota ta zostanie zwrócona w terminie 15 dni po upływie okresu
rękojmi za wady.
6. W zależności od
formy wniesienia zabezpieczenia stosowne zapisy zostaną wprowadzone
do umowy.
7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza może, w celu uzyskania pewności w przedmiocie prawidłowego
wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwrócić się do
Zamawiającego o akceptację treści wzmiankowanego zabezpieczenia.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie
umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9. W przypadku, gdy Wykonawcy występujący wspólnie
wnoszą zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie innej niż pieniądz, w
treści gwarancji lub poręczenia w sposób jednoznaczny i niebudzący wątpliwości,
muszą zostać wskazane, jako Wykonawcy zamówienia publicznego, wszystkie
podmioty występujące wspólnie.
10. Jeżeli zabezpieczenie
należytego wykonania umowy jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub
gwarancji ubezpieczeniowej, z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać
nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty Zamawiającemu
kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XI. Istotne postanowienia końcowe:
Wzór
projektu umowy zawiera załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
XII. Imię i nazwisko, stanowisko oraz nr tel. osoby uprawnionej do udzielania dodatkowych wyjaśnień w sprawie zamówienia:
Błażej Fortuna tel: +48
41 377 60 39, fax: +48 41 377
60 22; inwestycje@solec-zdroj.pl
XIII. Termin związania ofertą:
Wykonawca
związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni przyjmując, że pierwszym
dniem związania ofertą jest dzień otwarcia oferty;
XIV. Zastrzeżenia Zamawiającego:
1.
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień
w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
2.
Zamawiający
zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania
przyczyny.
XV. Załączniki do zapytania:
1.
Formularz
ofertowy.
2.
Wzór
umowy
3.
Przedmiar
robót.
4.
Dokumentacja
projektowa
5.
STWiORB
XV. Przetwarzanie danych osobowych
1.
Wykonawca składając ofertę w postępowaniu, wyraża zgodę na
przetwarzanie, przekazanych przez niego danych osobowych w toku postępowania
oraz realizacji umowy, w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako
najkorzystniejszej, dla celów prowadzenia niniejszego postępowania, a w
przypadku wybrania oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej: wykonania umowy,
dochodzenia roszczeń z umowy, a także prowadzenia i archiwizacji, ewaluacji
oraz kontroli niniejszego postępowania przez Zamawiającego i uprawnione organy.
2.
Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy
jest Wójt Gminy Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, tel. (041)
3776039, e-mail:ug@solec-zdroj.pl
3.
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można
kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu
e-mail: iod.rodo.ochrona@gmail.com
4.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego oraz
w celu archiwizacji.
5.
Podstawą prawną przetwarzania danych Wykonawcy oraz osób, których dane
zostaną powierzone Zamawiającemu do przetwarzania przez Wykonawcę jest:
a)
art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn.
zgoda osoby, której dane dotyczą w przypadku Wykonawcy),
b)
art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn.
przetwarzanie jest niezbędne do prowadzenia postępowania, wykonania umowy w
przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do podjęcia działań na żądanie Wykonawcy
przed zawarciem umowy),
c)
art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn.
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na
Zamawiającym jak np. obowiązek archiwizacyjny) oraz
d)
art. 9 ust. 2 lit. f rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn.
przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń).
6.
Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a
także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.
7.
Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu przetwarzane będą
przez Zamawiającego przez okres trwania postępowania oraz w celach
archiwizacyjnych, dane osobowe Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza – przez okres, który umowa będzie wykonywana, a także później
tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z
umowy oraz w celach archiwizacyjnych i kontrolnych przez 5 letni okres trwałości
Projektu zgodnie z Umową o dofinansowanie projektu. Okresy te dotyczą również
Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako
najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
8.
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych. Osobie,
której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
9. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
DOKUMENTY DO POBRANIA:
Załączniki do zapytania ofertowego
Opublikował: Błażej Fortuna, data publikacji: 2021-09-30 09:21:57
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu