Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy Solec Zdrój

Adres:
Solec Zdrój
28-131 Solec Zdrój

Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ugsolecz@post.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl

Numer ID: 46

Data publikacji:
2006-06-26 11:36:17

Przedmiot: Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków dla zadania „Rozbudowa i przebudowa systemu wodno-kanalizacyjnego gminy Solec-Zdrój i Pacanów”

Treść przetargu:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Rodzaj zamówienia
Usługi

ZAMAWIAJĄCY

Nazwa:

Wójt Gminy Solec-Zdrój

Adres pocztowy:

ul. 1 Maja 10

Miejscowość:

Kod pocztowy:

województwo:

Solec-Zdrój

28-131

świętokrzyskie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Telefon:

Piotr Kalita

041 377-60-39 w. 12

E-mail:

Fax:

ugsolecz@post.pl

041 3776022

Adresy internetowe

Ogólny adres zamawiającego (URL):

www.solec-zdroj.pl

 


 

Więcej informacji można uzyskać pod adresem jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 

Oferty należy przesyłać na adres jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 

RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Przedmioty działalności :
Ogólne usługi publiczne
Środowisko

Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków dla zadania Rozbudowa i przebudowa systemu wodno-kanalizacyjnego gminy Solec-Zdrój i Pacanów

Kategoria usług: 12

Główne miejsce świadczenia usług:


Gmina Solec-Zdrój i Pacanów

Przedmiotem zamówienia jest

wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pozwoleniem na budowę - na budowę: -kanalizacji sanitarnej dla miejsowości: Zołcza Ugory, Wójeczka, Wójcza, Biechów, Wola Biechowska, Piestrzec, Włosnowice, Zielonki, Świniary, Magierów, Zborów, Żuków, Kików, Solec-Zdrój(ul. Klombowa, Kopernika, Polna, Leśna, Kościuszki) -oczyszczalni ścieków dla gminy Solec-Zdrój i Pacanów : -studium wykonalności inwestycji

WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

CPV 74232200 - usługi inżynieryjne projektowania w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

CPV 74232000 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

CPV 74232220 - usługi projektowania rurociągów


 

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej

WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę: -kanalizacji sanitarnej ok. 52680 mb + ok.1074 szt. przyłaczy dla miejsowości: Zołcza Ugory, Wójeczka, Wójcza, Biechów, Wola Biechowska, Piestrzec, Włosnowice, Zielonki, Świniary, Magierów, Zborów, Żuków, Kików, Solec-Zdrój(ul. Klombowa, Kopernika, Polna, Leśna, Kościuszki) budowę oczyszczalni ścieków dla gminy Solec-Zdrój i Pacanów : - w Solcu-Zdroju o przepustowości 700 m3/d z możliwością rozbudowy - przebudowa i rozbudowa wraz z modułem oczyszczania ścieków pokąpielowych w ilości 200 m3/d - w Świniarach o przepustowości 300 m3/d studium wykonalności inwestycji, obejmujące dodatkowo miejscowość Wełnin

TERMIN WYKONANIA

30/09/2007

WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium

Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 10 000,00 zł wniesionym najpóźniej w dniu złożenia oferty przed terminem składania ofert do dnia 27-07-2006 godziny 10:00 czasu lokalnego a) Wadium może być wniesione w pieniądzu, w poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym w gwarancjach bankowych w gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wpłata musi być dokonana na rachunek bankowy Zamawiającego w NBS w Solcu-Zdroju nr 66851700070000000003900013 w takim terminie, aby uznana została na rachunku w terminie złożenia oferty. W przypadku wnoszenia wadium, w pozostałych formach, oryginał wadium należy złożyć u skarbnika Pani Zofii Kopeć, pok. nr 15 Urzędu Gminy w Solcu-Zdroju w wyznaczonym terminie. Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy załączyć w ofercie. Nie wniesienie wadium powoduje wykluczenie Oferenta z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 Prawa zamówień publicznych.

Opis warunków udziału w postępowaniu :

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający następujące warunki: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia; b)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności osiągnęli w ciągu ostatnich trzech lat obrót w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN rocznie c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności zrealizowali z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 projekt zakresie kanalizacji dł. min. 10 km oraz 1 oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 500 m3/d w technologii SBR, zgodnie z załącznikiem nr 4 do OFERTY.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu :

a)wypełniony formularz ofertowy - (wg wzoru podanego w załączniku nr 4 do SIWZ) b)oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz spełnia wymogi zawarte w art. 22 (wg wzoru podanego w załączniku B do Oferty) c)oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik C do Oferty) d)wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta; e)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - co najmniej po 1 osobie w specjalnościach wg aktualnego Prawa Budowlanego - architektonicznej - konstrukcyjno-budowlanej - konstrukcyjno-budowlanej drogowej - instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych i oczyszczalni ścieków - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne wydane wg przepisów wcześniej obowiązujących,(zgodnie z załącznikiem nr 3 do OFERTY.) f)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w tym kserokopie uprawnień projektowych w specjalnościach niezbędnych do realizacji zamówienia, aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa); g)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podanie ich wartości, przedmiotu, dat, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.(załącznik nr 4 do OFERTY) h)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, (załącznik nr 1 do OFERTY) i)Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinia o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Oferentów nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, (załącznik nr 2 do OFERTY) j)Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), umowa spółki cywilnej, pełnomocnictwo do podpisania oferty. k)Aktualne zaświadczenie Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. l)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności Oferenta zgodnie z art. 24.ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeśli dotyczy - zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp. m)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej ceny oferty brutto. n)Kserokopia dowodu wniesienia wadium. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1.2, 1.7 i 1.8 składa dokumenty zgodnie z par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być skaładane (D.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605)

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

KRYTERIA OCENY OFERT

Najniższa cena

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://www.solec-zdroj.pl/bip/przetarg.php?id=46

Opłata 25.00 Waluta PLN
Warunki i sposób płatności:
gotówką, przelewem, za zaliczeniem pocztowym(do ceny należy doliczyć podatek VAT) - w przypadku przekazania SIWZ w formie wydruku.

Termin składania ofert

Data: 27/07/2006
Godzina: 10:00


Oferty należy sporządzić w języku polskim

Termin związania ofertą – 30 dni

Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data: 27/07/2006
Godzina: 10:10
Miejsce : Urząd Gminy w Solcu-Zdroju ul. 1 Maja 10, pok. nr 7

Ogłoszenie przekazano do Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 26-06-2006

Załączone pliki
SIWZ_solec_pacanow.docSIWZ (SIWZ_solec_pacanow.doc - 281.088 KB)
Data publikacji: 2006-07-04 13:35:45 Redaktor: Piotr Kalita
zal_3.pdfzałącznik nr 3 do SIWZ (zal_3.pdf - 1719.542 KB)
Data publikacji: 2006-07-04 13:38:02 Redaktor: Piotr Kalita
zal_3_Wariant_1.dwgzałącznik nr 3 wariant 1 (zal_3_Wariant_1.dwg - 89.353 KB)
Data publikacji: 2006-07-04 13:38:39 Redaktor: Piotr Kalita
zal_3_Wariant_2.dwgzałącznik nr 3 wariant 2 (zal_3_Wariant_2.dwg - 106.395 KB)
Data publikacji: 2006-07-04 13:39:12 Redaktor: Piotr Kalita
zal_3_Wariant_3.dwgzałącznik nr 3 warint 3 (zal_3_Wariant_3.dwg - 109.991 KB)
Data publikacji: 2006-07-04 13:39:46 Redaktor: Piotr Kalita
zal_nr_5.pdfzałącznik nr 5 do SIWZ (zal_nr_5.pdf - 7049.223 KB)
Data publikacji: 2006-07-04 13:44:02 Redaktor: Piotr Kalita
calosc.jpgpodkłady graficzne do rysunków (calosc.jpg - 5056.652 KB)
Data publikacji: 2006-07-07 13:45:41 Redaktor: Piotr Kalita
Opis: należy skopiować plik do folderu z plikami dwg, by przy uruchomieniu zaczytane zostały podkłady
SIWZ_solec_pacanow_POPRAWIONA.docSIWZ - poprawiona (SIWZ_solec_pacanow_POPRAWIONA.doc - 281.6 KB)
Data publikacji: 2006-07-21 07:41:24 Redaktor: Piotr Kalita
Opis: W SIWZ dokonano zmiany polegającej na wpisaniu załącznika nr 10 w "Spisie zawartości oferty" oraz zmieniono nr załącznika "Formularz cenowy"
odpowiedz_K.docOdpowieź na zapytanie oferenta dotyczące SIWZ (odpowiedz_K.doc - 14.336 KB)
Data publikacji: 2006-07-21 07:53:03 Redaktor: Piotr Kalita
odpowiedz_A.docOdpowiedź na zapytanie Oferenta dotyczące SIWZ (odpowiedz_A.doc - 15.872 KB)
Data publikacji: 2006-07-24 11:33:28 Redaktor: Piotr Kalita
przedluzenie.docUwaga! PRZDŁUŻENIE TERNINU SKŁADANIA OFERT (przedluzenie.doc - 15.36 KB)
Data publikacji: 2006-07-25 15:33:40 Redaktor: Piotr Kalita

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2158
Wprowadził do systemu: Piotr Kalita, data: 2006-06-26 11:36:17
Opublikował: Piotr Kalita, data publikacji: 2006-06-28 13:26:33
Ostatnia zmiana: Piotr Kalita, data: 2006-07-25 15:31:50
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu