Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy Solec Zdrój

Adres:
Solec Zdrój
28-131 Solec Zdrój

Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ugsolecz@post.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl

Numer ID: 58

Data publikacji:
2007-08-10 15:57:38

Przedmiot: Budowa budynku Wiejskiego Ośrodka Kultury w miejscowości Włosnowice, gmina Solec – Zdrój

Treść przetargu:

: RG.I.7074-1/05 Solec - Zdrój

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

roboty budowlane - powyżej 14 000 Euro

Budowa budynku Wiejskiego Ośrodka Kultury w miejscowości Włosnowice, gmina Solec – Zdrój.

Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Numer ogłoszenia: 138736 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007

I. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony.

II. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJACEGO:

Nazwa: Gmina Solec - Zdrój

Adres pocztowy: ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec-Zdrój, woj. Świętokrzyskie.

Telefon: -41) 377-60-39, 377-60-41, 377-60-46

Fks: (041) 377-60-22

Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.pl

Rodzaj Zamawiającego: Administracja samorządowa.

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

III.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:

Budowa Wiejskiego Ośrodka Kultury w miejscowości Włosnowice.

III.2. Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane.

Nie przysługuje odwołanie.

III.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

- Zamówienie obejmuje budowę budynku Wiejskiego Ośrodka Kultury w miejscowości Włosnowice, gmina Solec – Zdrój, na działce nr 356.

- Zakres robót zgodny z zatwierdzonym projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót oraz udzielonym pozwoleniem na budowę.

III.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45.00.00.00-7.

CPV 45210000-2 – Roboty budowlane w zakresie budynków

III.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:

Nie.

III.6.Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie.

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Data zakończenia: 15.04.2008.

V. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

V.1. Informacja na temat wadium:

V.1.1. Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym przed upływem terminu składania ofert - najpóźniej do dnia 31.08.2007r. do godz. 1100, w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych)

V.1.2. Wadium może być wnoszone w:

- pieniądzu;

- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

- gwarancjach bankowych;

- gwarancjach ubezpieczeniowych;

- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

V.1.3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na poniżej podany rachunek bankowy:

Urząd Gminy w Solcu - Zdroju

Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solu - Zdroju

nr rachunku : 66851700070000000003900013

z dopiskiem: „BUDOWA WIEJSKIEGO OŚRODKA KULTURY W MIEJSCOWOŚCI WŁOSNOWICE”

UWAGA: Oryginał dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W wypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej wykonawca dołączy do oferty kopię dokonanego przelewu.

Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale
i obejmować cały okres związania z ofertą.

V.2. WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:

a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ;

2) zaakceptują warunki umowy,

3) spełniają pozostałe warunki zawarte w SIWZ.

2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty zgodnie z postanowieniami SIWZ.

4. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego ofertę uzna się za odrzuconą.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

A. Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty i oświadczenia.

1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wynikających z art. 22, ust. 1, pkt. 1), 2), 3):

a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy,

b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c) wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - przy czym co najmniej 3 roboty o wartości 150 000 zł brutto każda,

d) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - załącznik nr 10,

e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone,

f) wskazanie osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy (posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -budowlanej) przy realizacji zamówienia,

Wykonawca musi załączyć kserokopie uprawnień budowlanych wraz z aktualną informacją o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, osoby, która będzie pełniła nadzór ze strony Wykonawcy nad realizacją zamówienia,

g) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość dostępnych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 150 000,00 zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

h) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wynikających z art. 22, ust. 1, pkt. 4), ustawy:

a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy,

b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w myśl ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 ze zm.).

VI. KRYTERIA OCENY OFERT

Najniższa cena.

Znaczenie – 100%.

VII. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:

Nie.

VIII. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.solec-zdroj.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Siedziba zamawiającego – ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec – Zdrój. Koszt 30,00 zł. Wpłata na rachunek 66851700070000000003900013.

XIX. Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Nie dotyczy.

XX. Termin składania ofert:

Termin składania ofert 31.08.2007 godzina 11:00 (czasu lokalnego).

Miejsce: siedziba zamawiającego – ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec – Zdrój, pok. 18 lub przesłać na adres Zamawiającego.

XXI. Termin związania ofertą:

Okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

XXII. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej.

Zamówienie jest współfinansowane w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego „Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich, 2004-2006” w zakresie działania 2.3. „Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego”.

Załączone pliki
siwz1.docSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (siwz1.doc - 67.072 KB)
Data publikacji: 2007-08-10 16:04:10 Redaktor: Piotr Kalita
wykaz wolnych 2007 r.doc (wykaz wolnych 2007 r.doc - 10.752 KB)
Data publikacji: 2007-01-30 08:47:15 Redaktor: Łukasz Kobos
siwz_instrukcja.docSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (siwz_instrukcja.doc - 338.432 KB)
Data publikacji: 2007-08-10 16:05:20 Redaktor: Piotr Kalita
siwz_umowa.docSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (siwz_umowa.doc - 109.568 KB)
Data publikacji: 2007-08-10 16:05:44 Redaktor: Piotr Kalita
specyfikacja_techniczna_w.docSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (specyfikacja_techniczna_w.doc - 1061.376 KB)
Data publikacji: 2007-08-10 16:08:15 Redaktor: Piotr Kalita
przedmiar.docSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (przedmiar.doc - 25.6 KB)
Data publikacji: 2007-08-10 16:08:51 Redaktor: Piotr Kalita
przedmiar_bud.pdfPrzedmiar robót (przedmiar_bud.pdf - 4840.187 KB)
Data publikacji: 2007-08-10 16:15:01 Redaktor: Piotr Kalita
przedmiar_inst_el.pdfPrzedmiar robót (przedmiar_inst_el.pdf - 1998.342 KB)
Data publikacji: 2007-08-10 16:16:25 Redaktor: Piotr Kalita
przedmiar_wod_kan.pdfPrzedmiar robót (przedmiar_wod_kan.pdf - 1652.658 KB)
Data publikacji: 2007-08-10 16:17:44 Redaktor: Piotr Kalita
rysunki.pdfRysunki (rysunki.pdf - 3373.266 KB)
Data publikacji: 2007-08-10 16:19:52 Redaktor: Piotr Kalita

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 3309
Wprowadził do systemu: Piotr Kalita, data: 2007-08-10 15:57:38
Opublikował: Piotr Kalita, data publikacji: 2007-08-10 16:21:00
Ostatnia zmiana: Piotr Kalita, data: 2007-09-13 08:50:45
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu