Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy Solec Zdrój

Adres:
Solec Zdrój
28-131 Solec Zdrój

Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ugsolecz@post.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl

Numer ID: 59

Data publikacji:
2008-03-28 10:06:41

Przedmiot: Wykonanie robót polegających na utrzymaniu dróg gminnych i dojazdowych do pól na terenie gminy Solec – Zdrój w 2008 roku

Treść przetargu:

Znak:RIG.III.7040-33/08                                                                                        Solec – Zdrój

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

usługi – powyżej 14 000 Euro

Wykonanie robót polegających na utrzymaniu dróg gminnych i dojazdowych do pól na terenie gminy Solec – Zdrój w 2008 roku

 

Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Numer ogłoszenia: 62140 – 2008; data zamieszczenia 27-03-2008

 

I. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

     Przetarg nieograniczony

 

II. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

 Nazwa: Gmina Solec – Zdrój

Adres pocztowy: ul. 1 Maja 10 – 28 -131 Solec – Zdrój, woj. Świętokrzyskie

Telefon:  041 377-60-39

Fax 041 3776022

 

Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.pl

Rodzaj Zamawiającego: Administracja samorządowa

 

III  PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 III.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót polegających na utrzymaniu dróg gminnych i dojazdowych do pól na terenie Gminy Solec - Zdrój w roku 2008..

 III.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 III.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót polegających na utrzymaniu dróg gminnych i dojazdowych do pól na terenie Gminy Solec - Zdrój w roku 2008.
Opis:
Temat I - Materiał kamienny wraz z transportem i rozplantowaniem na teren gminy Solec Zdrój w ilości około 1200 ton
1. Materiał kamienny wraz z transportem i rozplantowaniem o frakcji 0 - 63 mm.
2. Materiał kamienny wraz z transportem i rozplantowaniem o frakcji 0 - 31,5 mm.
3. Materiał kamienny wraz z transportem i rozplantowaniem o frakcji 4 - 16 mm.
4. Materiał kamienny wraz z transportem i rozplantowaniem o frakcji 4 - 31,5 mm.
5. Materiał kamienny wraz z transportem i rozplantowaniem o frakcji 31,5- 63 mm.

Temat II - Usługi ładowarko koparką o poj. łyżki od 0,40 m3 ok. 100 godzin
1.Praca ładowarko koparką o poj. łyżki powyżej 0,40m3
2. Kopanie 1 mb nowego rowu na głębokość 0,60 m wraz z rozplantowaniem
3. Renowacja 1 mb rowu na głębokość 0,20 -0, 30 m wraz z rozplantowaniem

Temat III - Usługi samochodem o ładowności pow. 7,5 tony

Temat IV- Załadunek i transport rumu kamiennego
1. na odległość do 5 km
2.za każdy następny kilometr

Temat V - Wykonanie przepustu z materiału powierzonego
1.na długości 4 mb wraz z utwardzeniem nawierzchni kamieniem
2.na długości 4 mb bez utwardzenia kamieniem
3.za każdy następny1 metr przepustu z utwardzeniem nawierzchni kamieniem
4.za każdy następny 1 metr bez utwardzenia

Temat VI - Usługi równiarka

Temat VII - Koszenie poboczy dróg

 III.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.20.00-9, 60.12.20.00-9, 45.11.21.00-6.

 III.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

 III.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 IV) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

 V) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 V.1) Informacja na temat wadium:

V.1.1) Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 1500 zł.
V.1.2) Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto:
            Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu Zdroju
           Nr konta 66851700070000000003900013 do dnia 15.04.2008 r. do godziny 10:00.
V.1.3) Wadium może być wniesione zgodnie z art.45 ust.6 Ustawy. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. Wadium zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 Ustawy.
Uwaga: Oryginał dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W wypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej wykonawca dołączy do oferty kopię dokonanego przelewu.
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale
i obejmować cały okres związania z ofertą..

V.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) zaakceptują warunki umowy,
3) spełniają pozostałe warunki zawarte w SIWZ.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty zgodnie z postanowieniami SIWZ.

Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego ofertę uzna się za odrzuconą.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1.Formularz oferty na załączonym druku.
2.Dowód wpłacenia, wniesienia wadium.
3.Aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wypisie do ewidencji potwierdzające, że profil działania odpowiada przedmiotowi zamówienia.
4.Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych wraz późniejszymi zmianami
5.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych.
6.Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o płaceniu składek na ubezpieczenie społeczne.
7.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
8.Wykaz posiadanego sprzętu - załącznik nr 1 do SIWZ.
9.Doświadczenia zawodowe wraz z referencjami i uprawnieniami z ostatnich 3 lat - załącznik nr 2 do SIWZ.

VI) KRYTERIA OCENY OFERT

 Najniższa cena.

Znaczenie 100 %

 VII) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 VIII) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solec-zdroj.pl

 Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - ul. 1 Maja 10, 28 - 131 Solec - Zdrój. Pokój nr 19..

 

IX. Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Nie dotyczy

 X) Termin składania ofert:

Termin składania ofert 15.04.2008 godzina 10:00,

Miejsce: Urząd Gminy w Solcu - Zdroju, ul. 1 Maja 10, 28 - 131 Solec – Zdrój pokój nr 18.

 XI) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączone pliki
spec_ud2008.docSpecyfikacja istotnych warunków zamówienia (spec_ud2008.doc - 196.096 KB)
Data publikacji: 2008-03-28 10:17:15 Redaktor: Piotr Kalita

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 3354
Wprowadził do systemu: Piotr Kalita, data: 2008-03-28 10:06:41
Opublikował: Piotr Kalita, data publikacji: 2008-03-28 10:07:12
Ostatnia zmiana: Łukasz Kobos, data: 2008-04-17 14:59:34
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu