Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy Solec Zdrój

Adres:
Solec Zdrój
28-131 Solec Zdrój

Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ugsolecz@post.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl

Numer ID: 61

Data publikacji:
2008-06-27 14:42:40

Przedmiot: Przebudowa drogi gminnej Włosnowice – Solec-Zdrój na długości 1819 mb.

Treść przetargu:
 Znak: RIG.III.7040-54/08                                                    Solec – Zdrój, 27.06.2008

 

 

 


 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

roboty budowlane - powyżej 14 000 Euro

Przebudowa drogi gminnej Włosnowice – Solec-Zdrój na długości 1819 mb.



Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Numer ogłoszenia: 143015- 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008r.

I. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony.


II. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJACEGO:

Nazwa: Gmina Solec - Zdrój

Adres pocztowy: ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec-Zdrój, woj. świętokrzyskie.

Telefon: (041) 377-60-39, 377-60-41, 377-60-46

Faks: (041) 377-60-22

Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.pl

Rodzaj Zamawiającego: Administracja samorządowa.


III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

III.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej Włosnowice – Solec-Zdrój na długości 1819 mb.

III.2. Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane.

Nie przysługuje odwołanie.

III.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

- Zamówienie obejmuje przebudowę drogi gminnej Włosnowice – Solec-Zdrój na długości 1819m. Nr ewidencyjny działek: Włosnowice – 95, Solec – Zdrój – 499.

Zakres robót do wykonania m. in.:

- Ścinanie poboczy mechanicznie przy gr. ścinania 10 cm wraz z odwozem ścinki na odkład na odcinku 0+948 do 1+ 794 oraz 2+131do 2+201.

- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr.15 cm na odcinku 0+948 do 1+ 794 oraz 2+131do 2+201.

- Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym 0-31,5mm zagęszczonym mechanicznie przy średniej grubości 5 cm na odcinku 0+044 do 0+948.

- Profilowanie – zaklinowanie podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową w ilości 50 kg/m2 na odcinku 0+044 do 0+948 o szer. 4,00 m.

- Profilowanie – zaklinowanie podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową w ilości 50 kg/m2 na odcinku 0+948 do 1+794 o szer. 3,20 m.

- Profilowanie – zaklinowanie podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową w ilości 50 kg/m2 na odcinku 2+131 do 2+201 o szer. 3,50 m.

- Nawierzchnia z mieszanki mineralno asfaltowej gr. 3 cm na odcinku

0+044 do 0+948 o szer. 4,00 m.

- Nawierzchnia z mieszanki mineralno asfaltowej gr. 3 cm na odcinku

0+948 do 1+794 o szer. 3,20 m.

- Nawierzchnia z mieszanki mineralno asfaltowej gr. 3 cm na odcinku

2+131 do 2+201 o szer. 3,50 m.

- Uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym śr. 6cm/m2 szer 0,5 m.

Zakres robót zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i przedmiarami robót zawartymi w Tomie III do SIWZ.

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.


III.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45.00.00.00-7 – roboty budowlane

45.23.31.42-6 – roboty w zakresie naprawy dróg

III.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:

Nie.

III.6.Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie.


IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Data zakończenia: 15.09.2008r.


V. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

V.1. Informacja na temat wadium:

V.1.1. Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym przed upływem terminu składania ofert - najpóźniej do dnia 21.07.2008r. do godz. 1100, w wysokości: 8 700,00 PLN (słownie: osiem tysięcy siedemset złotych).

V.1.2. Wadium może być wnoszone w:

- pieniądzu;

- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

- gwarancjach bankowych;

- gwarancjach ubezpieczeniowych;

- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

V.1.3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem z konta na poniżej podany rachunek bankowy:

Urząd Gminy w Solcu - Zdroju

Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu - Zdroju

nr rachunku : 66851700070000000003900013

z dopiskiem: „Przebudowa drogi gminnej Włosnowice – Solec-Zdrój na długości 1819 mb.

UWAGA: Oryginał dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W wypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej wykonawca dołączy do oferty kopię dokonanego przelewu.

Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale
i obejmować cały okres związania z ofertą.


V.2. WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

  1. spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:

        1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

        2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
          i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

        3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

        4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

  2. zaakceptują warunki umowy,

  3. spełniają pozostałe warunki zawarte w SIWZ.


2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy.


3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty zgodnie z postanowieniami SIWZ.


4. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego ofertę uzna się za odrzuconą.


Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

A. Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty i oświadczenia.

1. W celu potwierdzenia spełniania warunków wynikających z art. 22, ust. 1:

a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy (wg. załącznika do SIWZ ),

b) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy (wg. załącznika do SIWZ ),

c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

d) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w myśl ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 ze zm.).

g) wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - przy czym co najmniej 2 roboty o wartości 250 000 zł brutto każda – (wg. załącznika do SIWZ ),

h) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - (wg. załącznika do SIWZ),Wykonawca musi posiadać lub mieć dostęp (dzierżawa, wynajem, umowa kupna lub inny sposób) do wytwórni mas bitumicznych.

i) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone – (wg. załącznika do SIWZ ),

j) wskazanie osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót (posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej) przy realizacji zamówienia – (wg. załącznika do SIWZ ),

Wykonawca musi załączyć kserokopie uprawnień budowlanych wraz z aktualną informacją
o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, osoby, która będzie pełniła nadzór ze strony Wykonawcy nad realizacją zamówienia,

k) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość dostępnych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 300 000,00 zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

l) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.


B. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

- Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.

- Każdy z wykonawców musi się podpisać pod pełnomocnictwem.

- Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.

- Każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty wymienionych w pkt. 1b), c), d), e), f), l).

- Warunek określony w pkt. 1a), g), h), i), k) Wykonawcy, spełniają łącznie.

- Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.


C. Jeżeli wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 1c) oraz pkt. 1d), e), f) składa odpowiednie dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19. 05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).


D. Dokumenty, o których mowa w punkcie A, B i C, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

- Dokumenty składane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.


VI. KRYTERIA OCENY OFERT

Najniższa cena.

Znaczenie – 100%.


VII. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:

Nie.


VIII. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.solec-zdroj.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Siedziba zamawiającego – ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec – Zdrój.


XIX. Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Nie dotyczy.


XX. Termin składania ofert:

Termin składania ofert 21.07.2008r. godzina 11:00 (czasu lokalnego).

Miejsce: siedziba zamawiającego – ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec – Zdrój, pok. 18 lub przesłać na adres Zamawiającego.


XXI. Termin związania ofertą:

Okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


XXII. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej.

Nie dotyczy.

Załączone pliki
Tom_I_sol_wlos.docTom_I_sol_wlos (Tom_I_sol_wlos.doc - 322.048 KB)
Data publikacji: 2008-07-01 08:42:00 Redaktor: Łukasz Kobos
Tom_II_sol_wlos.docTom_II_sol_wlos (Tom_II_sol_wlos.doc - 92.672 KB)
Data publikacji: 2008-07-01 08:42:37 Redaktor: Łukasz Kobos
Tom_III_sol_wlos.docTom_III_sol_wlos (Tom_III_sol_wlos.doc - 3693.568 KB)
Data publikacji: 2008-07-01 08:44:55 Redaktor: Łukasz Kobos
Tom IV Specyfikacje techniczne.rarTom IV Specyfikacje techniczne (Tom IV Specyfikacje techniczne.rar - 655.973 KB)
Data publikacji: 2008-07-01 08:46:25 Redaktor: Łukasz Kobos

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 3030
Wprowadził do systemu: Łukasz Kobos, data: 2008-06-27 14:42:40
Opublikował: Łukasz Kobos, data publikacji: 2008-06-27 14:49:32
Ostatnia zmiana: Łukasz Kobos, data: 2008-06-27 14:51:49
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu