Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy Solec Zdrój

Adres:
Solec Zdrój
28-131 Solec Zdrój

Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ugsolecz@post.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl

Numer ID: 67

Data publikacji:
2009-02-03 12:40:10

Przedmiot: Przebudowa drogi gminnej Nr 154006 Strażnik – Żuków od km 0+000 do km 1+525, długości 1525m

Treść przetargu:

Znak: RIG.III.7040-90/08                                                          Solec – Zdrój, 03.02.2009r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

roboty budowlane - powyżej 14 000 Euro

„Przebudowa drogi gminnej Nr 154006 Strażnik – Żuków od km 0+000 do km 1+525, długości 1525m”.

 

 

Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Numer ogłoszenia: 15512.; data zamieszczenia: 03.02.2009r.

                                                          

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJACEGO:

Nazwa: Gmina Solec - Zdrój

Adres pocztowy: ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec-Zdrój, woj. świętokrzyskie.

Telefon: (041) 377-60-39, 377-60-41, 377-60-46

Faks: (041) 377-60-22

Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.eu

Rodzaj Zamawiającego: Administracja samorządowa.

 

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej Nr 154006 Strażnik – Żuków od km 0+000 do km 1+525, długości 1525m.

II.2. Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane.  

II.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przebudowa drogi gminnej Nr 154006 Strażnik – Żuków od km 0+000 do km 1+525,
długości 1525m,
zgodnie z zapisami Tomu II (Dokumentacja projektowa) i Tomu III (Szczegółowe specyfikacje techniczne) SIWZ.

Projekt swoim zakresem obejmuje m.in.

- wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym 4-31,5mm – 564,25m3;

- wykonanie warstwy wiążącej z masy asfaltowej o grubości 4cm po zagęszczeniu - 5490 m2;

- wykonanie nawierzchni ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej o grubości 4cm po zagęszczeniu 5337,5 m2.

- budowę mijanek – 5szt (podbudowa, nawierzchnia);

- wykonanie zjazdów na drogi gospodarcze 8 szt.;

- utwardzenie obustronne poboczy – 2100m2;

- wykonanie przepustu pod jezdnią – 2mb;

- podczyszczenie rowów – 2050mb

- zabezpieczenie przepustów przez ustawienie barier sprężystych – 32mb;

- montaż oznakowania pionowego – 21szt.;

- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa Dokumentacja projektowa - Opis techniczny, Geotechniczne warunki posadowienia obiektu, Rysunki, Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, Przedmiar robót oraz Specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót.

II.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45 000 000-7 Roboty budowlane.

45 233 120 – 6 Roboty w zakresie budowy dróg.

II.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:

Nie.

II.6.Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie.

II.7.Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Tak.

 

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Data zakończenia: 31.08.2009r.

 

IV. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

IV.1. Informacja na temat wadium:

1. Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym przed upływem terminu składania ofert - najpóźniej do dnia 25.02.2009r. do godz. 1100, w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

- pieniądzu;

- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

- gwarancjach bankowych;

- gwarancjach ubezpieczeniowych;

- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem z konta na poniżej podany rachunek bankowy:

Urząd Gminy w Solcu - Zdroju

Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu - Zdroju

nr rachunku : 66851700070000000003900013

z dopiskiem: wadium na Przebudowa drogi gminnej Nr 154006 Strażnik – Żuków od km 0+000 do km 1+525, długości 1525m.

UWAGA: Oryginał dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W wypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Wykonawca dołączy do oferty kopię dokonanego polecenia przelewu.

W przypadku wniesienia w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty oryginał dokumentu gwarancyjnego i obejmować cały okres związania ofertą.

 

IV.2. WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1)      spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:

a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

2)      zaakceptują warunki umowy,

3)      spełniają pozostałe warunki zawarte w SIWZ.

2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ spełniali następujące wymogi;

2.1. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnych zobowiązań innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:

a) Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 400 000 zł brutto każda,

b) Wykonawca musi dysponować niezbędnym do wykonania zamówienia potencjałem technicznym tj. narzędziami i urządzeniami. Wykonawca musi posiadać lub mieć dostęp (dzierżawa, wynajem, umowa kupna lub inny sposób) do wytworni mas bitumicznych.

c) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Musi dysponować, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia wydane przed 16 października 2003r. wystawione na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Musi dysponować osobą, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy i spełniała następujące wymogi:

Kierownik budowy

Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności drogowej.

d) Możliwość przedstawienia pisemnych zobowiązań innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia dotyczy jedynie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt.2.1. b) i c).

2.2. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

a) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na sumę, co najmniej 400 000 zł.

b) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 400 000 zł.

3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty zgodnie z postanowieniami SIWZ, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy Pzp.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty i oświadczenia.

1.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22, ust. 1:

a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy (wg załącznika do SIWZ),

b) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy (wg załącznika do SIWZ).

1.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie
nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w myśl ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 ze zm.).

1.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

a) wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - przy czym co najmniej 2 roboty o wartości 400 000 zł brutto każda – (wg załącznika do SIWZ),

b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - (wg załącznika do SIWZ).

Wykonawca musi posiadać lub mieć dostęp (dzierżawa, wynajem, umowa kupna lub inny sposób) do wytworni mas bitumicznych.

c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt b), Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował,

d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności – (wg załącznika do SIWZ),

e) wskazanie osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji zamówienia, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej(wg załącznika do SIWZ),

Wykonawca musi załączyć kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności drogowej wraz z aktualną informacją o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, osoby, która będzie pełniła nadzór ze strony Wykonawcy nad realizacją zamówienia – kierownik budowy,

f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. d) oraz pkt. e), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

1.4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość dostępnych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 400 000,00 zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 400 000 zł.

 

2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

2.1. Spółka cywilna (wspólnicy spółki cywilnej) będzie uważana za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Przez spółkę cywilną należy rozumieć spółkę,
o której mowa w art. 860-875 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
(Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.).

2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

a) Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.

b) Każdy z wykonawców musi się podpisać pod pełnomocnictwem.

c) Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.

2.3. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. IV.2, ust. 1, podpunkt 1d).

Każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy.

Pozostałe warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy występujący wspólnie winni spełniać łącznie.

2.4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 1.1.b), w pkt. 1.2. a), b), c), d),

Dokumenty określone w pkt. 1.1a), w pkt. 1.3. a), b), c), d), e), f), w pkt. 1.4. a), b) winny potwierdzać spełnianie łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, do których się odnoszą.

2.5. Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta złożona przez takich wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

 

3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:

1. w pkt. 1.2. a), b), d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a)   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b)   nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert,

c)   nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. w pkt. 1.2. c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3.1. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymogi dotyczące terminów wystawienia dokumentów podane w pkt. 3 stosuje się odpowiednio.

4. Dokumenty składane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

5. Dołączone do oferty kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

 

V. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony.

 

VI. KRYTERIA OCENY OFERT

Najniższa cena.

Znaczenie – 100%.

 

VII. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:

Nie.

 

VIII. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.solec-zdroj.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Siedziba Zamawiającego – ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec – Zdrój.

 

XIX. Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Nie dotyczy.

 

XX. Termin składania ofert:

Termin składania ofert 25.02.2009r. godzina 1100 (czasu lokalnego).

Miejsce: siedziba Zamawiającego – ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec – Zdrój, pok. 18 lub przesłać na adres Zamawiającego.

 

XXI. Termin związania ofertą:

Okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

XXII. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej.

Nie dotyczy.

Załączone pliki
siwz_z_s.zipSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (siwz_z_s.zip - 186.982 KB)
Data publikacji: 2009-02-03 12:42:30 Redaktor: Piotr Kalita
Opis: Należy skopiować na dysk, a następnie rozpakować
dok_pr_tom_2_z_s.zipDokumentacja Projektowa (dok_pr_tom_2_z_s.zip - 5586.151 KB)
Data publikacji: 2009-02-03 12:44:43 Redaktor: Piotr Kalita
Opis: Należy sopiować na dysk, a następnie rozpakować
stwor_tom_3_z_s.zipSpecyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (stwor_tom_3_z_s.zip - 561.572 KB)
Data publikacji: 2009-02-03 12:45:41 Redaktor: Piotr Kalita
Opis: Należy sopiować na dysk, a następnie rozpakować

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2854
Wprowadził do systemu: Piotr Kalita, data: 2009-02-03 12:40:10
Opublikował: Piotr Kalita, data publikacji: 2009-02-03 12:46:17
Ostatnia zmiana: Piotr Kalita, data: 2009-02-03 12:46:17
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu