Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy Solec Zdrój

Adres:
Solec Zdrój
28-131 Solec Zdrój

Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ugsolecz@post.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl

Numer ID: 68

Data publikacji:
2009-03-03 15:08:59

Przedmiot: Wykonanie robót polegających na utrzymaniu dróg gminnych i dojazdowych do pól na terenie Gminy Solec – Zdrój w roku 2009

Treść przetargu:

Znak: RIG.III.7040-9/09                                                                   Solec – Zdrój, 03.03.2009r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

roboty budowlane - powyżej 14 000 Euro

„Wykonanie robót polegających na utrzymaniu dróg gminnych i dojazdowych do pól na terenie Gminy Solec – Zdrój w roku 2009”.

 

Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Numer ogłoszenia: 48190 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009.

                                                          

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJACEGO:

Nazwa: Gmina Solec - Zdrój

Adres pocztowy: ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec-Zdrój, woj. świętokrzyskie.

Telefon: (041) 377-60-39, 377-60-41, 377-60-46

Faks: (041) 377-60-22

Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.eu

Rodzaj Zamawiającego: Administracja samorządowa.

 

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:

„Wykonanie robót polegających na utrzymaniu dróg gminnych i dojazdowych do pól na terenie Gminy Solec – Zdrój w roku 2009”.

II.2. Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane.  

II.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

„Wykonanie robót polegających na utrzymaniu dróg gminnych i dojazdowych do pól na terenie Gminy Solec – Zdrój w roku 2009”.

zgodnie z zapisami SIWZ.

Zamówienie obejmuje:

Temat I – Materiał kamienny wraz z transportem i rozplantowaniem na remont dróg na terenie gminy Solec Zdrój w ilości około 1500 ton

1. Materiał kamienny wraz z transportem i rozplantowaniem o frakcji 0 – 63 mm

2. Materiał kamienny wraz z transportem i rozplantowaniem o frakcji 0 – 31,5 mm

3. Materiał kamienny wraz z transportem i rozplantowaniem o frakcji 4 – 16 mm

4. Materiał kamienny wraz z transportem i rozplantowaniem o frakcji 4 – 31,5 mm

5. Materiał kamienny wraz z transportem i rozplantowaniem o frakcji 31,5– 63 mm

 Temat II – Praca ładowarko koparką o poj. łyżki od 0,40 m3 - wykonanie korytowania dróg, kopanie rowów odwadniających udrażnianie i czyszczenie przepustów rurowych równanie nawierzchni, ok. 150 godzin

1.Praca ładowarko koparką o poj. łyżki powyżej 0,40m3

Temat III Transport materiałów na remont dróg samochodem o ładowności pow. 7,5 tony

Temat IV- Załadunek i transport rumu kamiennego na remont dróg wraz z rozplantowaniem.

1. na odległość do 5 km

2.za każdy następny kilometr

     Temat V – Wykonanie przepustu z materiału powierzonego

           1.na długości 4 mb wraz z utwardzeniem nawierzchni materiałem kamiennym

           2.na długości 4 mb bez utwardzenia kamieniem

           3.za każdy następny1 metr przepustu z utwardzeniem nawierzchni materiałem

                   kamiennym

           4.za każdy następny 1 metr bez utwardzenia

    Temat VI – Profilowanie dróg równiarką drogową

   Temat VII – Koszenie poboczy dróg

 

II.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45 000 000-7 Roboty budowlane.

45 233 142 – 6 Roboty w zakresie naprawy dróg.

45 520 000 – 8 Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską.

II.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:

Nie.

II.6.Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie.

II.7.Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Nie

 

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Data zakończenia: 31.12.2009r.

 

IV. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

IV.1. Informacja na temat wadium:

1. Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym przed upływem terminu składania ofert - najpóźniej do dnia 25.03.2009r. do godz. 1100, w wysokości: 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

- pieniądzu;

- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

- gwarancjach bankowych;

- gwarancjach ubezpieczeniowych;

- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem z konta na poniżej podany rachunek bankowy:

Urząd Gminy w Solcu - Zdroju

Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu - Zdroju

nr rachunku : 66851700070000000003900013

z dopiskiem: wadium na Wykonanie robót polegających na utrzymaniu dróg gminnych i dojazdowych do pól na terenie Gminy Solec – Zdrój w roku 2009.

UWAGA: Oryginał dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W wypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Wykonawca dołączy do oferty kopię dokonanego polecenia przelewu.

W przypadku wniesienia w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty oryginał dokumentu gwarancyjnego i obejmować cały okres związania ofertą.

 

IV.2. WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1.1 spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:

a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ spełniali następujące wymogi;

2.1. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnych zobowiązań innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych
do wykonania zamówienia:

a) Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,

b) Wykonawca musi dysponować niezbędnym do wykonania zamówienia potencjałem technicznym tj. narzędziami i urządzeniami.

c) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

d) Możliwość przedstawienia pisemnych zobowiązań innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia dotyczy jedynie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 2.1. b) i c).

2.2. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiające wykonanie robót:

a) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na sumę, co najmniej 100 000 zł.

b) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000 zł.

3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty zgodnie  z postanowieniami SIWZ, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy Pzp.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty i oświadczenia.

1.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22, ust. 1:

a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy (wg załącznika do SIWZ),

b) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy (wg załącznika do SIWZ).

1.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie
nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w myśl ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 ze zm.).

1.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

a) wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg załącznika do SIWZ),

b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - (wg załącznika do SIWZ).

c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt b), Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował,

d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - (wg załącznika do SIWZ),

e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. d) oraz pkt. e), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

1.4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość dostępnych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 100 000,00 zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 100 000 zł.

 

2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

2.1. Spółka cywilna (wspólnicy spółki cywilnej) będzie uważana za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Przez spółkę cywilną należy rozumieć spółkę,
o której mowa w art. 860-875 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
(Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.).

2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

a) Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.

b) Każdy z wykonawców musi się podpisać pod pełnomocnictwem.

c) Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.

2.3. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VII, pkt. 1d).

Każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy.

Pozostałe warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy występujący wspólnie winni spełniać łącznie.

2.4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 1.1.b), w pkt. 1.2. a), b), c), d),

Dokumenty określone w pkt. 1.1a), w pkt. 1.3. a), b), c), d), e), w pkt. 1.4. a), b) winny potwierdzać spełnianie łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, do których się odnoszą.

2.5. Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta złożona przez takich wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

 

3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:

            1. w pkt. 1.2. a), b), d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a)   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b)   nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert,

c)   nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

            2. w pkt. 1.2. c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3.1. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymogi dotyczące terminów wystawienia dokumentów podane w pkt. 3 stosuje się odpowiednio.

4. Dokumenty składane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

5. Dołączone do oferty kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

 

V. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony.

 

 

VI. KRYTERIA OCENY OFERT

Najniższa cena.

 

VII. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:

Nie.

 

VIII. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.solec-zdroj.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Siedziba Zamawiającego – ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec – Zdrój.

 

XIX. Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Nie dotyczy.

 

XX. Termin składania ofert:

Termin składania ofert 25.03.2009r. godzina 1100 (czasu lokalnego).

Miejsce: siedziba Zamawiającego – ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec – Zdrój, pok. 18 lub przesłać na adres Zamawiającego.

 

XXI. Termin związania ofertą:

Okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

XXII. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej.

Nie dotyczy.

Załączone pliki
spec_b_u_d2009.docSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (spec_b_u_d2009.doc - 380.416 KB)
Data publikacji: 2009-03-03 15:11:59 Redaktor: Piotr Kalita

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2659
Wprowadził do systemu: Piotr Kalita, data: 2009-03-03 15:08:59
Opublikował: Piotr Kalita, data publikacji: 2009-03-03 15:12:11
Ostatnia zmiana: Piotr Kalita, data: 2009-03-16 09:54:10
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu