Zamawiający:
Gminne Centrum Kultury
Adres:
ul. Partyzantów 8
28-131 Solec-Zdrój
Numer ID: 75
Data publikacji:
2009-05-12 14:21:06
Przedmiot:
„Dom Marzeń” – remont i modernizacja budynku Gminnego Centrum Kultury w Solcu – Zdroju
Treść przetargu:
Nr ogłoszenia UZP:142682-2009 Solec –Zdrój, 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na „Dom Marzeń” – remont i modernizacja budynku Gminnego Centrum Kultury
w Solcu – Zdroju.
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Nazwa: Gminne Centrum Kultury w Solcu – Zdroju
Adres pocztowy: ul. Partyzantów 8A; 28-131 Solec—Zdrój, woj. Świętokrzyskie
Telefon: (0-41) 377-60-49
Faks: (0-41) 377-60-49
Rodzaj Zamawiającego: Jednostka samorządu terytorialnego
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIEŃ:
II.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
„Dom Marzeń” – remont i modernizacja budynku Gminnego Centrum Kultury
w Solcu – Zdroju.
II.2. Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont i modernizacja GCK w Solcu – Zdroju w zakresie:
- remont dachu
-docieplenie stropodachu
- stolarka drzwiowa - wymiana
– malowanie pomieszczeń,
- posadzki - wymiana
- remont instalacji elektrycznej
- remont instalacji centralnego ogrzewania.
1.1. Szczegółowy zakres zamówienia określa załączony przedmiar robót.
II.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne
45212000-7 – Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych.
45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne.
45331100-7 – Instalowanie centralnego ogrzewania.
45332200-5 – Roboty instalacyjne hydrauliczne.
452261000-6 – remont dachu
45321000-3 – docieplenie stropodachu
45421000-4 – malowanie
45432000-4 – Posadzki
45311000-1 – Instalacja elektryczna
45331110-0 – instalowanie kotłów
II.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
Nie
II.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
II.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Tak
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Data zakończenia: 15.09.2009
IV. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:
IV.1. Informacja na temat wadium:
1. Oferta winna by zabezpieczona wadium wniesionym przed upływem terminu składania ofert – najpóźniej do dnia 15.06.2009 do godz. 10.00, w wysokości 5 000 PLN (słownie pięć tysięcy złotych).
2.Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniędzy;
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa z art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem z konta na podany niżej rachunek bankowy:
Gminne Centrum Kultury w Solcu – Zdroju
Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu – Zdroju
nr rachunku: 938517000700000056620300001
z dopiskiem Zabezpieczenie należytego wykonania umowy na „Dom Marzeń” – remont i modernizacja budynku GCK w Solcu – Zdroju.
IV.2. WARUNKI UDZIAŁU:
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Uprawnienia:
Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia zgodnie z wymogami ustawowymi.
2. Potencjał techniczny i kadrowy:
Posiadają kadrę techniczną o odpowiednim wykształceniu i uprawnieniach budowlanych właściwych dla wykonywanych robót, legitymującą się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego (Załącznik nr 3).
3. Zaplecze techniczne:
Posiadają lub mają dostęp do odpowiedniego sprzętu i urządzeń umożliwiających wykonanie zamówienia (Załącznik nr 5).
4. Doświadczenie zawodowe:
Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy inwestycje, odpowiadające wartością i charakterem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia. Zrealizowane prace powinny być potwierdzone odpowiednimi dokumentami o należytym ich wykonaniu (Załącznik nr 4).
5. Gwarancja:
Udzielą gwarancji jakości na wykonane prace budowlane w wymiarze 3 lat, licząc od dnia odbioru tych prac.
6. Z postępowania przetargowego wyklucza się Wykonawców, którzy zostali wymienieni w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
7. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty zgodnie z postanowieniami SIWZ.
8. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego ofertę uzna się za odrzuconą.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego będzie wynikało, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, a zakres działalności firmy wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcą jest spółka cywilna, wymagane jest złożenie wypisu z rejestru działalności gospodarczej przez każdego wspólnika oraz umowa spółki z ewentualnymi aneksami wskazującymi aktualny na dzień składania oferty sposób reprezentacji Wykonawcy.
2. zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowej lub uzyskania zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległości płatniczych,- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożona przez każdy podmiot.
3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości z tytułu opłacania składek na ubezpieczenie społeczne lub uzyskania zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległości płatniczych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożona przez każdy podmiot.
4. oświadczenie wykonawcy w trybie art.22 ust. 1 i 24 Prawa zamówień publicznych stwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zadania i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie składa każdy podmiot. (Załącznik nr 2 do SIWZ).
5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ). Należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonanym zgodnie z załącznikiem nr 3, zostaną wskazane osoby, którymi Wykonawca będzie dysponował.
5a. wskazanie osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji zamówienia, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności (załącznik nr 3a do SIWZ),
Wykonawca musi załączyć kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej wraz z aktualną informacją o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, osoby, która będzie pełniła nadzór ze strony Wykonawcy nad realizacją zamówienia – kierownik budowy,
6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej trzy inwestycje odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (z adresem i telefonem inwestora) oraz z załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty należy złożyć łącznie. (Załącznik nr 4 do SIWZ).
7. wykaz odpowiedniego sprzętu i urządzeń umożliwiających wykonanie zamówienia. (Załącznik nr 5 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonanym zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
8. wskazanie części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy - Załącznik nr 6 do SIWZ.
9. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 150 000 zł.
V. TRYB UDZIELENIA ZAMOWIENIA
Przetarg nieograniczony
VI. KRYTERIA OCENY OFERT
Najniższa cena
VII. WYKORZYSTANA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA:
Nie
VIII Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Siedziba Zamawiającego: ul. Partyzantów Nr.8 a 28-131 Solec-Zdrój
IX. Opis potrzeb i wymagań i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy
X. Termin składania ofert:
Termin składania ofert 15.06.2009 godzina 10,00 (czasu lokalnego)
Miejsce: Urząd Gminy w Solcu-Zdroju , ul. 1-go Maja 10, pok.18 lub przesłać na w/w adres:
XI. Termin związania ofertą:
Okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
XII .Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej. Nie dotyczy.
Załączone pliki |
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (gck_stwior.zip - 518.389 KB) | |
Data publikacji: 2009-05-12 14:15:00 Redaktor: Piotr Kalita | |
Przedmiar robót (gck_przedm.zip - 2784.253 KB) | |
Data publikacji: 2009-05-12 14:13:41 Redaktor: Piotr Kalita | |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia GCK (gck_siwz.doc - 191.488 KB) | |
Data publikacji: 2009-05-13 11:24:40 Redaktor: Piotr Kalita | |
Dokumentacja projektowa C O (gck_projekt_co.zip - 247.796 KB) | |
Data publikacji: 2009-05-13 11:29:42 Redaktor: Piotr Kalita |
Opublikował: Piotr Kalita, data publikacji: 2009-05-12 14:28:20
Ostatnia zmiana: Piotr Kalita, data: 2009-05-13 11:23:04
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu