Wersja do druku

Zamawiający:

Gminne Centrum Kultury

Adres:
ul. Partyzantów 8
28-131 Solec-Zdrój

Kontakt:
tel. 041 377 60 49, fax. 041 377 60 49
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 75

Data publikacji:
2009-05-12 14:21:06

Przedmiot: „Dom Marzeń” – remont i modernizacja budynku Gminnego Centrum Kultury w Solcu – Zdroju

Treść przetargu:

Nr ogłoszenia UZP:142682-2009                                         Solec –Zdrój, 11.05.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

na „Dom Marzeń” – remont i modernizacja budynku Gminnego Centrum Kultury

 w Solcu – Zdroju.

                                I.           NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Nazwa: Gminne Centrum Kultury w Solcu – Zdroju

Adres pocztowy: ul. Partyzantów 8A; 28-131 Solec—Zdrój, woj. Świętokrzyskie

Telefon: (0-41) 377-60-49

Faks: (0-41) 377-60-49

Rodzaj Zamawiającego: Jednostka samorządu terytorialnego

                              II.           PRZEDMIOT ZAMÓWIEŃ:

II.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:

„Dom Marzeń” – remont i modernizacja budynku Gminnego Centrum Kultury

w Solcu – Zdroju.

II.2. Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont i modernizacja GCK w Solcu – Zdroju w zakresie:

- remont dachu

-docieplenie stropodachu

- stolarka drzwiowa - wymiana

– malowanie pomieszczeń,

- posadzki  - wymiana

- remont instalacji elektrycznej

- remont instalacji centralnego ogrzewania.

 

1.1. Szczegółowy zakres zamówienia określa załączony przedmiar robót.

 

II.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

      45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne

45212000-7 – Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych.

45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne.

45331100-7 – Instalowanie centralnego ogrzewania.

45332200-5 – Roboty instalacyjne hydrauliczne.

452261000-6 – remont dachu

45321000-3 – docieplenie stropodachu

45421000-4 – malowanie

45432000-4 – Posadzki

45311000-1 – Instalacja elektryczna

45331110-0 – instalowanie kotłów

II.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:

Nie

II.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

II.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Tak

                         III.           TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Data zakończenia: 15.09.2009

                          IV.           WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:

IV.1. Informacja na temat wadium:

1.                      Oferta winna by zabezpieczona wadium wniesionym przed upływem terminu składania ofert – najpóźniej do dnia 15.06.2009 do godz. 10.00, w wysokości 5 000 PLN  (słownie pięć tysięcy złotych).

2.Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

- pieniędzy;

- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,  z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

 - gwarancjach bankowych;

- poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa z art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem z konta na podany niżej rachunek bankowy:

Gminne Centrum Kultury w Solcu – Zdroju

Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu – Zdroju

nr rachunku: 938517000700000056620300001

z dopiskiem Zabezpieczenie należytego wykonania umowy na „Dom Marzeń” – remont i modernizacja budynku GCK w Solcu – Zdroju.

IV.2. WARUNKI UDZIAŁU:

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.       Uprawnienia:

Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia zgodnie z wymogami ustawowymi.

2.       Potencjał techniczny i kadrowy:

Posiadają kadrę techniczną o odpowiednim wykształceniu i uprawnieniach budowlanych właściwych dla wykonywanych robót, legitymującą się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego (Załącznik nr 3).

3.       Zaplecze techniczne:

Posiadają lub mają dostęp do odpowiedniego sprzętu i urządzeń umożliwiających wykonanie zamówienia (Załącznik nr 5).

4.                Doświadczenie zawodowe:

Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy inwestycje, odpowiadające wartością i charakterem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia. Zrealizowane prace powinny być potwierdzone odpowiednimi dokumentami o należytym ich wykonaniu (Załącznik nr 4).

5.       Gwarancja:

Udzielą gwarancji jakości na wykonane prace budowlane w wymiarze 3 lat, licząc od dnia odbioru tych prac.

6.      Z postępowania przetargowego wyklucza się Wykonawców, którzy zostali wymienieni w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

7.       Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty zgodnie z postanowieniami SIWZ.

8. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego ofertę  uzna się za odrzuconą.

 

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1.       aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego będzie wynikało, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, a zakres działalności firmy wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcą jest spółka cywilna, wymagane jest złożenie wypisu z rejestru działalności gospodarczej przez każdego wspólnika oraz umowa spółki z ewentualnymi aneksami wskazującymi aktualny na dzień składania oferty sposób reprezentacji Wykonawcy.

2.       zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowej lub uzyskania zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległości płatniczych,- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożona przez każdy podmiot.

3.       aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości z tytułu opłacania składek na ubezpieczenie społeczne lub uzyskania zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległości płatniczych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożona przez każdy podmiot.

4.       oświadczenie wykonawcy w trybie art.22 ust. 1 i 24 Prawa zamówień publicznych stwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zadania i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie składa każdy podmiot. (Załącznik nr 2 do SIWZ).

5.      wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia  (Załącznik nr 3 do SIWZ). Należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonanym zgodnie z załącznikiem nr 3, zostaną wskazane osoby, którymi Wykonawca będzie dysponował.

5a. wskazanie osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji zamówienia, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  (załącznik nr 3a do SIWZ),

Wykonawca musi załączyć kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej wraz z aktualną informacją o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, osoby, która będzie pełniła nadzór ze strony Wykonawcy nad realizacją zamówienia – kierownik budowy,

6.       wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej  trzy inwestycje odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (z adresem i telefonem inwestora) oraz z załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty należy złożyć łącznie. (Załącznik nr 4 do SIWZ).

7.       wykaz odpowiedniego sprzętu i urządzeń umożliwiających wykonanie zamówienia. (Załącznik nr 5 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonanym zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.

8.       wskazanie części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy - Załącznik nr 6 do SIWZ.

9.        Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 150 000 zł.

                             V.           TRYB  UDZIELENIA  ZAMOWIENIA

Przetarg nieograniczony

                          VI.           KRYTERIA  OCENY  OFERT

Najniższa cena

                       VII.           WYKORZYSTANA  BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA:

Nie

VIII Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.solec-zdroj.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Siedziba Zamawiającego: ul. Partyzantów Nr.8 a 28-131 Solec-Zdrój

IX. Opis potrzeb i wymagań i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Nie dotyczy

X. Termin składania ofert:

Termin składania ofert 15.06.2009 godzina 10,00 (czasu lokalnego)

Miejsce: Urząd Gminy w Solcu-Zdroju , ul. 1-go Maja 10, pok.18 lub przesłać na w/w adres:

 XI. Termin związania ofertą:

Okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 XII .Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej. Nie dotyczy.

Załączone pliki
gck_stwior.zipSpecyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (gck_stwior.zip - 518.389 KB)
Data publikacji: 2009-05-12 14:15:00 Redaktor: Piotr Kalita
gck_przedm.zipPrzedmiar robót (gck_przedm.zip - 2784.253 KB)
Data publikacji: 2009-05-12 14:13:41 Redaktor: Piotr Kalita
gck_siwz.docSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia GCK (gck_siwz.doc - 191.488 KB)
Data publikacji: 2009-05-13 11:24:40 Redaktor: Piotr Kalita
gck_projekt_co.zipDokumentacja projektowa C O (gck_projekt_co.zip - 247.796 KB)
Data publikacji: 2009-05-13 11:29:42 Redaktor: Piotr Kalita

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2991
Wprowadził do systemu: Piotr Kalita, data: 2009-05-12 14:21:06
Opublikował: Piotr Kalita, data publikacji: 2009-05-12 14:28:20
Ostatnia zmiana: Piotr Kalita, data: 2009-05-13 11:23:04
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu