Wersja archiwalna z dnia 2020-02-25 10:19:45
|
Gmina Solec-Zdrój | |
Adres: Solec-Zdrój 28-131 Solec-Zdrój |
Kontakt: tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22 E-mail:ug@solec-zdroj.pl Strona www: www.solec-zdroj.pl |
Numer ID: 256 |
Data publikacji: |
Przedmiot: Dostawa wyposażenia pracowni matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Solcu Zdroju i Zborowie |
Treść przetargu:
Znak: SOO.VII.701.1.2.2020 Solec-Zdrój 12.02.2020r. Zapytanie ofertowe I.
Zamawiający: Gmina Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131
Solec-Zdrój NIP
655-18-79-623 , Regon 291010754
II.
Tryb
udzielania zamówienia publicznego: Postępowanie o
udzielenie zamówienia prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29
stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)
zgodnie z art. 4 pkt 8 tej ustawy.
III.
Opis
przedmiotu zamówienia: 1
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia
pracowni matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Solcu‑Zdroju i
Zborowie realizowana w ramach zadania pn. „Poprawa infrastruktury
edukacyjno-sportowej w Gminie Solec-Zdrój”. 2
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 3
Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień
(CPV): 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny. 4
Dostawa wyposażenia pracowni
matematyczno-przyrodniczych obejmuje odpowiednio: a)
dla Szkoły Podstawowej w Solcu-Zdroju: -
model oka – szt. 1 -
układ słoneczny i gwiazdozbiory – model ruchomy
– szt. 1 -
model rośliny dwuliściennej – szt. 1 -
tors tułów z głową 12 częściowy – szt. 1 -
fizyka płynów, gazów- zestaw walizkowy – szt. 1 -
model kryształu diamentu – szt. 1 -
wiatromierz Wildea – szt. 1 -
walizkowy zestaw do przyrody – podstawy nauki –
szt. 1 -
ukształtowanie terenu w przekroju – model –
płyty tektoniczne i wulkany – szt. 1 -
podstawy elektryczności – zestaw walizkowy –
szt. 1 -
ramka do demonstracji pola magnetycznego – szt.
1 -
energia odnawialna – zestaw – szt. 1 -
komplet do elektromagnetyzmu – zestaw – szt. 1 -
monitor do pomiaru parametrów różnych energii odnawialnych
– zestaw – szt. 1 -
monitor interaktywny z wewnętrznym komputerem –
szt. 1 b)
dla Szkoły Podstawowej w Zborowie: -
walizka badacza – szt. 1 -
skrzynka do doświadczeń – wiatr i pogoda – szt.
1 -
monokular – szt. 6 -
tablica – historia ziemi – szt. 1 -
model ucha – 5 częściowy – szt. 1 -
globus indukcyjny – szt. 15 -
walizka ekobadacza – szt. 1 -
bryły szkieletowe – zestaw do budowy – szt. 4 -
przyrząd do demonstracji powstania brył
obrotowych – szt. 1 -
drukarka 3D w długopisie – szt. 1 -
filament PLA – zestaw – szt. 2 -
projektor – szt. 1 -
ekran do projektora – szt. 1 -
tablet – szt. 17 -
drukarka 3D – szt. 1 5
Szczegółowy zakres obowiązków dot. dostawy zawiera
umowa będąca załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania. IV.
Termin
realizacji przedmiotu zamówienia 8
tygodni licząc od dnia zawarcia umowy. V.
Warunki
udziału w postępowaniu: Zamawiający
nie formułuje warunków udziału w postępowaniu. VI. Wykluczenie wykonawców: 1
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę
powiązanego kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do
zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w
imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru
wykonawcy a wykonawcą, tzn. powiązania polegają w szczególności na: a)
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej
lub spółki osobowej, b)
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c)
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub
zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d)
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia
lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
VII. Dokumenty wymagane od wykonawcy: 1
Dokumenty stwierdzające prawo osoby (osób) podpisujące
ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego
zamówienia publicznego w szczególności aktualny odpis z Krajowego rejestru
Sądowego lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
pełnomocnictwo. 2
Oświadczenie o bezstronności- zał. nr 4 do zapytania
ofertowego. VIII. Kryteria
oceny oferty: 1
Kryterium
oceny oferty: cena – waga 100% 2
Najkorzystniejszą
ofertą jest oferta z najniższą ceną brutto.
IX. Miejsce,
termin składania oferty: 1
Termin
składania oferty upływa w dniu 27.02.2020 r. o godzinie 11.00. 2
Ofertę
należy złożyć w zaklejonej kopercie w Biurze Obsługi Interesanta na parterze
budynku lub przesłać na adres Zamawiającego. 3
Za
termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty
złożone po tym terminie określonym w pkt 1 nie zostaną rozpatrzone. 4
Oferty
nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania o zmówienie pod warunkiem
dostarczenia ich przez pocztę w miejsce i w czasie określonym w pkt 1 i pkt 3. X. Opis sposobu
przygotowania oferty: 1
Ofertę
należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim w jednym egzemplarzu. 2
Ofertę
oraz wszelkie załączniki do oferty podpisują osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy. 3
Jeżeli
oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest
on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania
prawnego. 4
Za
podpisane uznaje się własnoręczny
czytelny podpis lub podpis wraz z pieczątką pozwalający na zidentyfikowanie
podpisu. 5
Na
kopercie/opakowaniu/ należy umieścić: a/ nazwę i adres Zamawiającego b/ nazwę i adres Wykonawcy – dopuszcza się odcisk
pieczęci z nazwą Wykonawcy c/ napis: „Oferta na dostawę wyposażenia pracowni matematyczno-przyrodniczych w Szkole
Podstawowej w Solcu Zdroju i Zborowie” Nie otwierać
przed 27.02.2020r. godz. 11.00”. 6
Oferta
oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie
załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści. 7
Składane
dokumenty i zaświadczenia powinny posiadać aktualne daty zgodne z wymaganiami
Zapytania Ofertowego oraz powinny być złożone w oryginale lub kserokopii
potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8
Zamawiający
nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego
oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji,
w szczególności za złe skierowanie przesyłki i jej nieterminowe dostarczenie. 9
Pełnomocnictwa
oraz zobowiązania podmiotów trzecich winny być złożone w formie oryginałów.
XI.
Istotne postanowienia końcowe: 1. Wzór projektu umowy zawiera załącznik
nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego. 2. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej
na 3 dni robocze przed datą planowanego podpisania umowy dostarczyć
Zamawiającemu zestawienie rzeczowo-finansowe dla oferowanego sprzętu wraz z
dokumentami potwierdzającymi wymagane zapytaniem ofertowym parametry urządzeń
(np. wydruki ze stron internetowych producentów, itp.). Brak dostarczenia w/w
dokumentów Zamawiający uznaje jako odstąpienie przez Wykonawcę od zawarcia
umowy.
XII. Imię i nazwisko, stanowisko oraz nr tel. osoby uprawnionej
do udzielania dodatkowych wyjaśnień w sprawie zamówienia: Edyta Patrzałek tel: +48 41 377 60 39, fax: +48 41 377 60 22. edyta.patrzalek@solec-zdroj.pl
XIII. Termin
związania ofertą: Wykonawca związany będzie złożoną ofertą
przez okres 30 dni przyjmując, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień
otwarcia oferty.
XIV. Zastrzeżenia
Zamawiającego: 1
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień w terminie
wyznaczonym przez Zamawiającego. 2
Zamawiający
zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania
przyczyny.
XV. Przetwarzanie
danych osobowych 1
Wykonawca składając ofertę w postępowaniu, wyraża zgodę na
przetwarzanie, przekazanych przez niego danych osobowych w toku postępowania
oraz realizacji umowy, w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako
najkorzystniejszej, dla celów prowadzenia niniejszego postępowania, a w przypadku
wybrania oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej: wykonania umowy, dochodzenia
roszczeń z umowy, a także prowadzenia i archiwizacji, ewaluacji oraz kontroli
niniejszego postępowania przez Zamawiającego i uprawnione organy. 2
Zamawiający
informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy
Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, tel. (041) 3776039,
e-mail:ug@solec-zdroj.pl 3
W sprawach
związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: marek.bialek@cbi24.pl 4
Dane osobowe
będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu
archiwizacji. 5
Podstawą prawną
przetwarzania danych Wykonawcy oraz osób, których dane zostaną powierzone
Zamawiającemu do przetwarzania przez Wykonawcę jest: -
art. 6 ust. 1
lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn. zgoda osoby, której dane
dotyczą w przypadku Wykonawcy), -
art. 6 ust. 1
lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest
niezbędne do prowadzenia postępowania, wykonania umowy w przypadku wyboru
oferty Wykonawcy, do podjęcia działań na żądanie Wykonawcy przed zawarciem
umowy), -
art. 6 ust. 1
lit. c rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest
niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na Zamawiającym jak
np. obowiązek archiwizacyjny) oraz -
art. 9 ust. 2
lit. f rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest
niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń). 6
Dane osobowe
będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom
przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów. 7
Dane osobowe
przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu przetwarzane będą przez Zamawiającego
przez okres trwania postępowania oraz w celach archiwizacyjnych, dane osobowe
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – przez okres,
który umowa będzie wykonywana, a także później tj. do czasu upływu terminu
przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy oraz w celach
archiwizacyjnych i kontrolnych przez 5 letni okres trwałości Projektu zgodnie z
Umową o dofinansowanie projektu. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy
złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze
(nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy). 8
Osobie, której
dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych. Osobie, której dane dotyczą
przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 9
Podanie danych
jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu
dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności
wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem
wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. DOKUMENTY DO POBRANIA: |
Powrót |