Zamawiający:
Gmina Solec-Zdrój
Adres:
Solec-Zdrój
28-131 Solec-Zdrój
Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ug@solec-zdroj.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl
Numer ID: 259
Data publikacji:
2020-02-14 14:03:17
Przedmiot: Dostawa urządzeń siłowni dla Szkoły Podstawowej w Solcu‑Zdroju
Treść przetargu:
Znak: SOO.VII.701.1.4.2020 Solec-Zdrój 14.02.2020r.
Zapytanie ofertowe
I.
Zamawiający:
Gmina Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131
Solec-Zdrój
NIP
655-18-79-623 , Regon 291010754
II.
Tryb
udzielania zamówienia publicznego:
Postępowanie o
udzielenie zamówienia prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29
stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)
zgodnie z art. 4 pkt 8 tej ustawy.
III.
Opis
przedmiotu zamówienia:
1
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń siłowni
dla Szkoły Podstawowej w Solcu‑Zdroju realizowana w ramach zadania pn. „Poprawa
infrastruktury edukacyjno-sportowej w Gminie Solec-Zdrój”.
2
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
3
Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień
(CPV):
37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy
37440000-4 Sprzęt do ćwiczeń
fizycznych
37441000-1 Sprzęt do ćwiczenia
aerobiku
37442000-8 Ciężki sprzęt do ćwiczeń
na wytrzymałość.
4
Dostawa urządzeń siłowni obejmuje m.in.:
-
odbitrek – 1 szt.
-
wioślarz – 1 szt.
-
rower treningowy – 2 szt.
-
zestaw hantli ze stojakiem – 1 kpl.
-
rower poziomy – 1 szt.
-
rower treningowy – 2 szt.
-
stepper – 11 szt.
-
bieżnia – 1 szt.
-
atlas – 1
szt.
5
Szczegółowy zakres obowiązków dot. dostawy zawiera
umowa będąca załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania.
IV.
Termin
realizacji przedmiotu zamówienia
-
8 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy.
V.
Warunki
udziału w postępowaniu:
Zamawiający
nie formułuje warunków udziału w postępowaniu.
VI. Wykluczenie wykonawców:
1
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę
powiązanego kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do
zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w
imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru
wykonawcy a wykonawcą, tzn. powiązania polegają w szczególności na:
a)
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej
lub spółki osobowej,
b)
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c)
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub
zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d)
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia
lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
VII. Dokumenty wymagane od wykonawcy:
1
Dokumenty stwierdzające prawo osoby
(osób) podpisujące ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o
uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego w szczególności aktualny odpis
z Krajowego rejestru Sądowego lub centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, pełnomocnictwo.
2
Oświadczenie o bezstronności- zał.
nr 4 do zapytania ofertowego.
VIII. Kryteria
oceny oferty:
1
Kryterium
oceny oferty: cena – waga 100%
2
Najkorzystniejszą
ofertą jest oferta z najniższą ceną brutto.
IX. Miejsce,
termin składania oferty:
1.
Termin składania oferty upływa w dniu 27.02.2020
r. o godzinie 11.00.
2.
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w Biurze
Obsługi Interesanta na parterze budynku lub przesłać na adres Zamawiającego.
3.
Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu
do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie określonym w pkt 1 nie zostaną
rozpatrzone.
4.
Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania
o zmówienie pod warunkiem dostarczenia ich przez pocztę w miejsce i w czasie
określonym w pkt 1 i pkt 3.
X. Opis sposobu
przygotowania oferty:
1.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku
polskim w jednym egzemplarzu.
2.
Ofertę oraz wszelkie załączniki do oferty podpisują
osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
3.
Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez
upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego
pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
4.
Za podpisane
uznaje się własnoręczny czytelny podpis lub podpis wraz z pieczątką
pozwalający na zidentyfikowanie podpisu.
5.
Na kopercie/opakowaniu/ należy umieścić:
a/
nazwę i adres Zamawiającego
b/
nazwę i adres Wykonawcy – dopuszcza
się odcisk pieczęci z nazwą Wykonawcy
c/
napis: „Oferta na dostawę urządzeń siłowni dla Szkoły
Podstawowej w Solcu Zdroju”
Nie otwierać przed 27.02.2020r. godz. 11.00”.
6.
Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których
Zamawiający określił wzory w formie załączników, winny być sporządzone zgodnie
z tymi wzorami co do treści.
7.
Składane dokumenty i zaświadczenia powinny posiadać
aktualne daty zgodne z wymaganiami Zapytania Ofertowego oraz powinny być
złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę.
8.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia
wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku
którejkolwiek z wymaganych informacji, w szczególności za złe skierowanie
przesyłki i jej nieterminowe dostarczenie.
9.
Pełnomocnictwa oraz zobowiązania podmiotów trzecich
winny być złożone w formie oryginałów.
XI. Istotne
postanowienia końcowe:
1. Wzór projektu
umowy zawiera załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
2. Wykonawca
zobowiązany jest najpóźniej na 3 dni robocze przed datą planowanego podpisania
umowy dostarczyć Zamawiającemu zestawienie rzeczowo-finansowe dla oferowanego
sprzętu wraz z dokumentami potwierdzającymi wymagane zapytaniem ofertowym
parametry urządzeń (np. wydruki ze stron internetowych producentów, itp.). Brak
dostarczenia w/w dokumentów Zamawiający uznaje jako odstąpienie przez Wykonawcę
od zawarcia umowy.
XII.
Imię i nazwisko, stanowisko oraz nr
tel. osoby uprawnionej do udzielania dodatkowych wyjaśnień w sprawie
zamówienia:
Edyta
Patrzałek tel: +48 41 377 60
39, fax: +48 41 377 60 22. edyta.patrzalek@solec-zdroj.pl
XIII. Termin
związania ofertą:
Wykonawca związany będzie złożoną ofertą
przez okres 30 dni przyjmując, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień
otwarcia oferty;
XIV. Zastrzeżenia
Zamawiającego:
1.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania
Wykonawcy do złożenia wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
2.
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia
postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
XV. Przetwarzanie
danych osobowych
1
Wykonawca
składając ofertę w postępowaniu, wyraża zgodę na przetwarzanie, przekazanych
przez niego danych osobowych w toku postępowania oraz realizacji umowy, w
przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej, dla celów
prowadzenia niniejszego postępowania, a w przypadku wybrania oferty Wykonawcy
jako najkorzystniejszej: wykonania umowy, dochodzenia roszczeń z umowy, a także
prowadzenia i archiwizacji, ewaluacji oraz kontroli niniejszego postępowania
przez Zamawiającego i uprawnione organy.
2
Zamawiający
informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy
Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, tel. (041) 3776039,
e-mail:ug@solec-zdroj.pl
3
W sprawach
związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem
Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: marek.bialek@cbi24.pl
4
Dane osobowe
będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu
archiwizacji.
5
Podstawą prawną
przetwarzania danych Wykonawcy oraz osób, których dane zostaną powierzone
Zamawiającemu do przetwarzania przez Wykonawcę jest:
-
art. 6 ust. 1
lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn. zgoda osoby, której dane
dotyczą w przypadku Wykonawcy),
-
art. 6 ust. 1
lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest
niezbędne do prowadzenia postępowania, wykonania umowy w przypadku wyboru
oferty Wykonawcy, do podjęcia działań na żądanie Wykonawcy przed zawarciem
umowy),
-
art. 6 ust. 1
lit. c rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest
niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na Zamawiającym jak
np. obowiązek archiwizacyjny) oraz
-
art. 9 ust. 2
lit. f rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest
niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń).
6
Dane osobowe
będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom
przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.
7
Dane osobowe
przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu przetwarzane będą przez Zamawiającego
przez okres trwania postępowania oraz w celach archiwizacyjnych, dane osobowe
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – przez okres,
który umowa będzie wykonywana, a także później tj. do czasu upływu terminu
przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy oraz w celach
archiwizacyjnych i kontrolnych przez 5 letni okres trwałości Projektu zgodnie z
Umową o dofinansowanie projektu. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy
złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako
najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
8
Osobie, której
dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych. Osobie, której dane dotyczą
przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
9 Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
DOKUMENTY DO POBRANIA:
Załączniki do zapytania ofertowego
Opublikował: Błażej Fortuna, data publikacji: 2020-02-14 14:03:24
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu