Zamawiający:
Urząd Gminy Solec Zdrój
Adres:
Solec Zdrój
28-131 Solec Zdrój
Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ugsolecz@post.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl
Numer ID: 58
Data publikacji:
2007-08-10 15:57:38
Przedmiot: Budowa budynku Wiejskiego Ośrodka Kultury w miejscowości Włosnowice, gmina Solec – Zdrój
Treść przetargu:
: RG.I.7074-1/05 Solec - Zdrój
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
roboty budowlane - powyżej 14 000 Euro
Budowa budynku Wiejskiego Ośrodka Kultury w miejscowości Włosnowice, gmina Solec – Zdrój.
Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Numer ogłoszenia: 138736 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007
I. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony.
II. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJACEGO:
Nazwa: Gmina Solec - Zdrój
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec-Zdrój, woj. Świętokrzyskie.
Telefon: -41) 377-60-39, 377-60-41, 377-60-46
Fks: (041) 377-60-22
Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.pl
Rodzaj Zamawiającego: Administracja samorządowa.
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
III.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Budowa Wiejskiego Ośrodka Kultury w miejscowości Włosnowice.
III.2. Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane.
Nie przysługuje odwołanie.
III.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- Zamówienie obejmuje budowę budynku Wiejskiego Ośrodka Kultury w miejscowości Włosnowice, gmina Solec – Zdrój, na działce nr 356.
- Zakres robót zgodny z zatwierdzonym projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót oraz udzielonym pozwoleniem na budowę.
III.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.00.00.00-7.
CPV 45210000-2 – Roboty budowlane w zakresie budynków
III.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
Nie.
III.6.Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Data zakończenia: 15.04.2008.
V. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
V.1. Informacja na temat wadium:
V.1.1. Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym przed upływem terminu składania ofert - najpóźniej do dnia 31.08.2007r. do godz. 1100, w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych)
V.1.2. Wadium może być wnoszone w:
- pieniądzu;
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
V.1.3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na poniżej podany rachunek bankowy:
Urząd Gminy w Solcu - Zdroju
Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solu - Zdroju
nr rachunku : 66851700070000000003900013
z dopiskiem: „BUDOWA WIEJSKIEGO OŚRODKA KULTURY W MIEJSCOWOŚCI WŁOSNOWICE”
UWAGA: Oryginał dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W wypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej wykonawca dołączy do oferty kopię dokonanego przelewu.
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale
i obejmować cały okres związania z ofertą.
V.2. WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ;
2) zaakceptują warunki umowy,
3) spełniają pozostałe warunki zawarte w SIWZ.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty zgodnie z postanowieniami SIWZ.
4. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego ofertę uzna się za odrzuconą.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty i oświadczenia.
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wynikających z art. 22, ust. 1, pkt. 1), 2), 3):
a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - przy czym co najmniej 3 roboty o wartości 150 000 zł brutto każda,
d) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - załącznik nr 10,
e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone,
f) wskazanie osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy (posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -budowlanej) przy realizacji zamówienia,
Wykonawca musi załączyć kserokopie uprawnień budowlanych wraz z aktualną informacją o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, osoby, która będzie pełniła nadzór ze strony Wykonawcy nad realizacją zamówienia,
g) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość dostępnych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 150 000,00 zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
h) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wynikających z art. 22, ust. 1, pkt. 4), ustawy:
a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy,
b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w myśl ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 ze zm.).
VI. KRYTERIA OCENY OFERT
Najniższa cena.
Znaczenie – 100%.
VII. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
VIII. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Siedziba zamawiającego – ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec – Zdrój. Koszt 30,00 zł. Wpłata na rachunek 66851700070000000003900013.
XIX. Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy.
XX. Termin składania ofert:
Termin składania ofert 31.08.2007 godzina 11:00 (czasu lokalnego).
Miejsce: siedziba zamawiającego – ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec – Zdrój, pok. 18 lub przesłać na adres Zamawiającego.
XXI. Termin związania ofertą:
Okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
XXII. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej.
Zamówienie jest współfinansowane w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego „Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich, 2004-
Załączone pliki |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (siwz1.doc - 67.072 KB) | |
Data publikacji: 2007-08-10 16:04:10 Redaktor: Piotr Kalita | |
(wykaz wolnych 2007 r.doc - 10.752 KB) | |
Data publikacji: 2007-01-30 08:47:15 Redaktor: Łukasz Kobos | |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (siwz_instrukcja.doc - 338.432 KB) | |
Data publikacji: 2007-08-10 16:05:20 Redaktor: Piotr Kalita | |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (siwz_umowa.doc - 109.568 KB) | |
Data publikacji: 2007-08-10 16:05:44 Redaktor: Piotr Kalita | |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (specyfikacja_techniczna_w.doc - 1061.376 KB) | |
Data publikacji: 2007-08-10 16:08:15 Redaktor: Piotr Kalita | |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (przedmiar.doc - 25.6 KB) | |
Data publikacji: 2007-08-10 16:08:51 Redaktor: Piotr Kalita | |
Przedmiar robót (przedmiar_bud.pdf - 4840.187 KB) | |
Data publikacji: 2007-08-10 16:15:01 Redaktor: Piotr Kalita | |
Przedmiar robót (przedmiar_inst_el.pdf - 1998.342 KB) | |
Data publikacji: 2007-08-10 16:16:25 Redaktor: Piotr Kalita | |
Przedmiar robót (przedmiar_wod_kan.pdf - 1652.658 KB) | |
Data publikacji: 2007-08-10 16:17:44 Redaktor: Piotr Kalita | |
Rysunki (rysunki.pdf - 3373.266 KB) | |
Data publikacji: 2007-08-10 16:19:52 Redaktor: Piotr Kalita |
Opublikował: Piotr Kalita, data publikacji: 2007-08-10 16:21:00
Ostatnia zmiana: Piotr Kalita, data: 2007-09-13 08:50:45
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu