Wersja archiwalna z dnia 2009-05-13 11:29:52
|
Gminne Centrum Kultury | |
Adres: ul. Partyzantów 8 28-131 Solec-Zdrój |
Kontakt: tel. 041 377 60 49, fax. 041 377 60 49 E-mail: Strona www: |
Numer ID: 75 | |
Data publikacji: | |
Przedmiot: „Dom Marzeń” – remont i modernizacja budynku Gminnego Centrum Kultury w Solcu – Zdroju | |
Treść przetargu: Nr ogłoszenia UZP:142682-2009 Solec –Zdrój, 11.05.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na „Dom Marzeń” – remont i modernizacja budynku Gminnego Centrum Kultury w Solcu – Zdroju. I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO: Nazwa: Gminne Centrum Kultury w Solcu – Zdroju Adres pocztowy: ul. Partyzantów 8A; 28-131 Solec—Zdrój, woj. Świętokrzyskie Telefon: (0-41) 377-60-49 Faks: (0-41) 377-60-49 Rodzaj Zamawiającego: Jednostka samorządu terytorialnego II. PRZEDMIOT ZAMÓWIEŃ: II.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Dom Marzeń” – remont i modernizacja budynku Gminnego Centrum Kultury w Solcu – Zdroju. II.2. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane II.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Remont i modernizacja GCK w Solcu – Zdroju w zakresie: - remont dachu -docieplenie stropodachu - stolarka drzwiowa - wymiana – malowanie pomieszczeń, - posadzki - wymiana - remont instalacji elektrycznej - remont instalacji centralnego ogrzewania. 1.1. Szczegółowy zakres zamówienia określa załączony przedmiar robót. II.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne 45212000-7 – Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych. 45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne. 45331100-7 – Instalowanie centralnego ogrzewania. 45332200-5 – Roboty instalacyjne hydrauliczne. 452261000-6 – remont dachu 45321000-3 – docieplenie stropodachu 45421000-4 – malowanie 45432000-4 – Posadzki 45311000-1 – Instalacja elektryczna 45331110-0 – instalowanie kotłów II.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie II.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie II.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Data zakończenia: 15.09.2009 IV. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA: IV.1. Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna by zabezpieczona wadium wniesionym przed upływem terminu składania ofert – najpóźniej do dnia 15.06.2009 do godz. 10.00, w wysokości 5 000 PLN (słownie pięć tysięcy złotych). 2.Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniędzy; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa z art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem z konta na podany niżej rachunek bankowy: Gminne Centrum Kultury w Solcu – Zdroju Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu – Zdroju nr rachunku: 938517000700000056620300001 z dopiskiem Zabezpieczenie należytego wykonania umowy na „Dom Marzeń” – remont i modernizacja budynku GCK w Solcu – Zdroju. IV.2. WARUNKI UDZIAŁU: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Uprawnienia: Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia zgodnie z wymogami ustawowymi. 2. Potencjał techniczny i kadrowy: Posiadają kadrę techniczną o odpowiednim wykształceniu i uprawnieniach budowlanych właściwych dla wykonywanych robót, legitymującą się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego (Załącznik nr 3). 3. Zaplecze techniczne: Posiadają lub mają dostęp do odpowiedniego sprzętu i urządzeń umożliwiających wykonanie zamówienia (Załącznik nr 5). 4. Doświadczenie zawodowe: Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy inwestycje, odpowiadające wartością i charakterem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia. Zrealizowane prace powinny być potwierdzone odpowiednimi dokumentami o należytym ich wykonaniu (Załącznik nr 4). 5. Gwarancja: Udzielą gwarancji jakości na wykonane prace budowlane w wymiarze 3 lat, licząc od dnia odbioru tych prac. 6. Z postępowania przetargowego wyklucza się Wykonawców, którzy zostali wymienieni w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 7. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty zgodnie z postanowieniami SIWZ. 8. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego ofertę uzna się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego będzie wynikało, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, a zakres działalności firmy wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcą jest spółka cywilna, wymagane jest złożenie wypisu z rejestru działalności gospodarczej przez każdego wspólnika oraz umowa spółki z ewentualnymi aneksami wskazującymi aktualny na dzień składania oferty sposób reprezentacji Wykonawcy. 2. zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowej lub uzyskania zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległości płatniczych,- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożona przez każdy podmiot. 3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości z tytułu opłacania składek na ubezpieczenie społeczne lub uzyskania zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległości płatniczych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożona przez każdy podmiot. 4. oświadczenie wykonawcy w trybie art.22 ust. 1 i 24 Prawa zamówień publicznych stwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zadania i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie składa każdy podmiot. (Załącznik nr 2 do SIWZ). 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ). Należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonanym zgodnie z załącznikiem nr 3, zostaną wskazane osoby, którymi Wykonawca będzie dysponował. 5a. wskazanie osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji zamówienia, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności (załącznik nr 3a do SIWZ), Wykonawca musi załączyć kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej wraz z aktualną informacją o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, osoby, która będzie pełniła nadzór ze strony Wykonawcy nad realizacją zamówienia – kierownik budowy, 6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej trzy inwestycje odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (z adresem i telefonem inwestora) oraz z załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty należy złożyć łącznie. (Załącznik nr 4 do SIWZ). 7. wykaz odpowiedniego sprzętu i urządzeń umożliwiających wykonanie zamówienia. (Załącznik nr 5 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonanym zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 8. wskazanie części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy - Załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 150 000 zł. V. TRYB UDZIELENIA ZAMOWIENIA Przetarg nieograniczony VI. KRYTERIA OCENY OFERT Najniższa cena VII. WYKORZYSTANA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: Nie VIII Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: ul. Partyzantów Nr.8 a 28-131 Solec-Zdrój IX. Opis potrzeb i wymagań i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy X. Termin składania ofert: Termin składania ofert 15.06.2009 godzina 10,00 (czasu lokalnego) Miejsce: Urząd Gminy w Solcu-Zdroju , ul. 1-go Maja 10, pok.18 lub przesłać na w/w adres: XI. Termin związania ofertą: Okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). XII .Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej. Nie dotyczy. |
Załączone pliki |
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (gck_stwior.zip - 518.389 KB) | |
Data publikacji: 2009-05-12 14:15:00 Redaktor: Piotr Kalita | |
Przedmiar robót (gck_przedm.zip - 2784.253 KB) | |
Data publikacji: 2009-05-12 14:13:41 Redaktor: Piotr Kalita | |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia GCK (gck_siwz.doc - 191.488 KB) | |
Data publikacji: 2009-05-13 11:24:40 Redaktor: Piotr Kalita | |
Dokumentacja projektowa C O (gck_projekt_co.zip - 247.796 KB) | |
Data publikacji: 2009-05-13 11:29:42 Redaktor: Piotr Kalita |
Opublikował: Piotr Kalita, data publikacji: 2009-05-12 14:28:20
Ostatnia zmiana: Piotr Kalita, data: 2009-05-13 11:23:04
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu
Powrót |