Wersja do druku

Zamawiający:

Ochotnicza Straż Pożarna w Solcu-Zdroju

Adres:
ul. Partyzantów 8
28-131 Solec-Zdrój

Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 77

Data publikacji:
2009-07-02 12:29:36

Przedmiot: Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x2

Treść przetargu:

 

  

 

 

 

 

 

Odpowiedzi na pytania do SIWZ

Ziana treści SIWZ 

Odpowiedź na pytanie do SIWZ

 

Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x2
Numer ogłoszenia BZP : 219546 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Solcu-Zdroju , ul. Partyzantów 8a, 28-131 Solec-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3776041, faks 0-41 3776022.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x2. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w pkt 2 wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz wykonanych przez wykonawcę co najmniej 3 dostaw w okresie 3 lat samochodu pożarniczego o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł. każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów załączonych do oferty ..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. ustawy składane w trybie art. 44 p.z.p. ( załącznik nr 4) 3)Wykaz wykonanych przez wykonawcę co najmniej 3 dostaw w okresie 3 lat samochodu pożarniczego o wartości nie mniejszej niż 300000 zł każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (załącznik nr 8). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie. Dokumenty i oświadczenia składane w celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego 4)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył opis techniczny oferowanego pojazdu zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ. Wykonawca załącza rysunki poglądowe pojazdu i inne informacje zgodnie z Załącznikiem nr 1 w celu wykazania, że spełnienia wymagania określone w Załączniku nr 1. 5)Świadectwo dopuszczenia Centrum Naukowo Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej. Pozostałe wymagane elementy oferty 6)Oferta cenowa ( załącznik nr 3) 7)Inne dokumenty /upoważnienia /pełnomocnictwa uprawniające osobę / osoby podpisujące ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu, o którym mowa w punkcie 1. 8)W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania podmiotów w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9)Warunki serwisu i gwarancji (załącznik nr 7) 10) Oświadczenie dotyczące utajnienia informacji, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (załącznik nr 5). 11) Oświadczenie dotyczące wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (załącznik nr 6). 12)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solec-zdroj.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Solcu-Zdroju, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Solcu-Zdroju, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, pok. nr 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie.


Załączone pliki
siwz_sam_s.zipSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (siwz_sam_s.zip - 64.521 KB)
Data publikacji: 2009-07-02 12:30:47 Redaktor: Piotr Kalita

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2679
Wprowadził do systemu: Piotr Kalita, data: 2009-07-02 12:29:36
Opublikował: Piotr Kalita, data publikacji: 2009-07-02 12:31:19
Ostatnia zmiana: Piotr Kalita, data: 2009-07-20 07:33:57
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu