Zarządzenie Nr 7/07Do druku
Wersja archiwalna z dnia 2009-01-12 07:41:03

 

Zarządzenie Nr 7/07

Wójta Gminy Solec-Zdrój z dnia 25 stycznia 2007 roku

w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej.

 

            Na podstawie art.30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)

 

 

zarządzam:

 

§ 1. Powołuję komisję rekrutacyjną w składzie:

–      Adam Pałys- Wójt Gminy- przewodniczący

–      Barbara Simon

–      Piotr Kalita

–      Alina Wrońska

 

 

§ 2. Zadaniem Komisji rekrutacyjnej jest przeprowadzenie wstępnej i merytorycznej selekcji    kandydatów oraz wyłonienie kandydata, z którym ma zostać nawiązany stosunek pracy w Urzędzie Gminy w Solcu-Zdroju na stanowisku inspektora d/s inwestycji w Referacie Rolnictwa, Geodezji i Gospodarki Gruntami Urzędu Gminy w Solcu-Zdroju.

 

 

§ 3. Wstępna selekcja kandydatów ma na celu stwierdzenie spełnianie przez kandydatów wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze i zostanie przeprowadzona dnia 20 lutego 2007 roku.

 

 

§ 4. Rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzona w ramach rekrutacji merytorycznej ma na celu ustalenie predyspozycji kandydata do pracy na stanowisku Inspektora d/s Inwestycji. Oceniane wg skali punktowej od 0- 5 pkt będą takie cechy kandydata jak: komunikatywność, odporność na stres, kreatywność, formułowanie informacji, przygotowanie zawodowe, wiedza i doświadczenie w zakresie pracy administracyjnej, umiejętności kierownicze, umiejętność myślenia strategicznego.

 

 

§ 5. Z przeprowadzonej rekrutacji komisja sporządza protokół, zamieszczając w nim listę kandydatów, poczynając od najlepszego.

 

 

§ 6. Komisja działa do czasu zakończenia procedury rekrutacyjnej sporządzając protokół przeprowadzonego naboru kandydatów na stanowisko urzędnicze.

 

 

§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 



Powrót