Wersja archiwalna z dnia 2019-07-08 09:54:43
|
Gmina Solec-Zdrój | |
Adres: Solec-Zdrój 28-131 Solec-Zdrój |
Kontakt: tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22 E-mail:ug@solec-zdroj.pl Strona www: www.solec-zdroj.pl |
Numer ID: 246 | |
Data publikacji: | |
Przedmiot: Budowa 4 przydomowych pompowni ścieków wraz z włączeniem do sieci kanalizacji sanitarnej w ramach zadania pn. „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej gminy Solec-Zdrój” | |
Treść przetargu: Solec-Zdrój 08.07.2019r. Znak: RIG.701.13.1.2019 Zapytanie ofertowe I. Zamawiający: Gmina Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój NIP 655-18-79-623 , Regon 291010754
II. Tryb udzielania zamówienia publicznego: Postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) zgodnie z art. 133 ust.1 tej ustawy.
III. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa 4 przydomowych pompowni ścieków wraz z włączeniem do sieci kanalizacji sanitarnej w ramach zadania pn. „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej gminy Solec-Zdrój”. 1.1. Zamówienie obejmuje m.in.:: - budowę pompowni ścieków na dz. 219 w. Solec-Zdrój wraz z włączeniem do sieci kanalizacji sanitarnej i instalacja elektryczną, - budowę pompowni ścieków na dz. 33 i 36 w. Wełnin wraz z włączeniem do sieci kanalizacji sanitarnej i instalacją elektryczną, - budowę pompowni ścieków na dz. 1722 w. Piestrzec wraz z włączeniem do sieci kanalizacji sanitarnej i instalacją elektryczną; wykonawca w ramach zadania zapewni nadzór archeologiczny zgodnie z postanowieniem Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach z dnia 03.08.2017r., - budowę pompowni ścieków na dz. 210, 217/2, 412, 602/4 w. Solec-Zdrój wraz z włączeniem do sieci kanalizacji sanitarnej – pompownię należy uzbroić w armaturę z wyłączeniem pomy i instalacji elektrycznej. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający jest w trakcie budowy kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej opartej o pompy Pirania 09 D firmy Sulzer wymaga się aby dostarczone w ramach zadania przepompownie były uzbrojone w/w pompy. 1.2 Wykonawca zapewni nadzór nad robotami budowlanymi przez uprawnionego kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Projektant powinien posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późniejszymi zmianami), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 r., poz. 1278) oraz ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 768), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 1.3. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do zapytania ofertowego w tym m.in.: a/ dokumentacja projektowa, b/ specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. c) przedmiar robót 1.4. Dokumenty wymienione w powyżej należy traktować jako wzajemnie objaśniające, a w przypadku rozbieżności lub dwuznaczności, wyjaśnienia i uzupełnienia winny być wydane przez Zamawiającego, który udzieli Wykonawcy odpowiednich instrukcji. 1.5. Szczegółowe wymagania dotyczące współpracy i warunków realizacji zadania zostały określone w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego -wzór umowy. 1.6. Dokumentacja projektowa i STWIOR dostępna jest do pobrania pod linkiem: https://1drv.ms/u/s!Ahe62ejjNuuKiTs8OlIITcqi3y5r?e=hRvIda IV. Termin realizacji przedmiotu zamówienia Roboty należy wykonać w terminie 4 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. V. Dokumenty wymagane od wykonawcy: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: a) potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie uprawnień budowlanych osoby pełniącej funkcję kierownika budowy, oraz kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do izby inżynierów budownictwa w/w osoby. b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. VI. Kryteria oceny oferty: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena – waga 100% 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który będzie zawierała najniższą cenę brutto. VII. Miejsce, termin składania oferty: 1. Termin składania oferty upływa w dniu 23.07.2019r. o godz. 12:00. 2. Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w Biurze Obsługi Interesanta na parterze budynku lub przesłać na adres Zamawiającego. 3. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie określonym w pkt 1 nie zostaną rozpatrzone. 4. Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania o zmówienie pod warunkiem dostarczenia ich przez pocztę w miejsce i w czasie określonym w pkt 1 i pkt 3. VIII. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta”. 4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 5. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, etc. powinno być parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym razie nie będzie uwzględnione. 6. Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy sporządzić i złożyć w oryginale. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane następująco:
IX. Imię i nazwisko, stanowisko oraz nr tel. osoby uprawnionej do udzielania dodatkowych wyjaśnień w sprawie zamówienia: - Piotr Kalita tel 41 3776039 w. 13 - Błażej Fortuna tel. 413776039 w. 19 X. Termin związania ofertą: Wykonawca związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni przyjmując, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień otwarcia oferty. XI. Zastrzeżenia Zamawiającego: 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 2. Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania w całym zakresie zamówienia lub w jego części na każdym etapie postępowania.
DOKUMENTY DO POBRANIA: Załącznik nr 1- formularz oferty Załącznik nr 2 - wzór umowy Załącznik nr 3 - dokumentacja projektowa |
Powrót |