Zamawiający:
Gmina Solec-Zdrój
Adres:
Solec-Zdrój
28-131 Solec-Zdrój
Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ug@solec-zdroj.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl
Numer ID: 258
Data publikacji:
2020-02-14 13:57:26
Przedmiot: Dostawa mebli dla Szkoły Podstawowej w Zborowie
Treść przetargu:
Znak: SOO.VII.701.1.1.2020 Solec-Zdrój 14.02.2020r.
Zapytanie ofertowe
I.
Zamawiający:
Gmina Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131
Solec-Zdrój
NIP
655-18-79-623 , Regon 291010754
II.
Tryb
udzielania zamówienia publicznego:
Postępowanie o
udzielenie zamówienia prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29
stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)
zgodnie z art. 4 pkt 8 tej ustawy.
III.
Opis
przedmiotu zamówienia:
1
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Szkoły
Podstawowej w Zborowie realizowana w ramach zadania pn. „Poprawa infrastruktury
edukacyjno-sportowej w Gminie Solec-Zdrój”.
2
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
3
Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień
(CPV):
39160000-1 Meble szkolne
4
Szczegółowy zakres obowiązków dot. dostawy zawiera
umowa będąca załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania.
IV.
Termin
realizacji przedmiotu zamówienia
-
8 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy.
V.
Warunki
udziału w postępowaniu:
Zamawiający
nie formułuje warunków udziału w postępowaniu.
VI. Wykluczenie wykonawców:
1
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę
powiązanego kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do
zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w
imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru
wykonawcy a wykonawcą, tzn. powiązania polegają w szczególności na:
a)
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej
lub spółki osobowej,
b)
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c)
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub
zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d)
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia
lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
VII. Dokumenty wymagane od wykonawcy:
1
Dokumenty stwierdzające prawo osoby
(osób) podpisujące ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o
uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego w szczególności aktualny odpis
z Krajowego rejestru Sądowego lub centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, pełnomocnictwo.
2
Oświadczenie o bezstronności- zał.
nr 4 do zapytania ofertowego.
VIII. Kryteria
oceny oferty:
1
Kryterium
oceny oferty: cena – waga 100%
2
Najkorzystniejszą
ofertą jest oferta z najniższą ceną brutto.
IX. Miejsce,
termin składania oferty:
1.
Termin składania oferty upływa w dniu 27.02.2020
r. o godzinie 11.00.
2.
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w Biurze
Obsługi Interesanta na parterze budynku lub przesłać na adres Zamawiającego.
3.
Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu
do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie określonym w pkt 1 nie zostaną
rozpatrzone.
4.
Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do
postępowania o zmówienie pod warunkiem dostarczenia ich przez pocztę w miejsce
i w czasie określonym w pkt 1 i pkt 3.
X. Opis sposobu
przygotowania oferty:
1.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku
polskim w jednym egzemplarzu.
2.
Ofertę oraz wszelkie załączniki do oferty podpisują
osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
3.
Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez
upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego
pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
4.
Za podpisane
uznaje się własnoręczny czytelny podpis lub podpis wraz z pieczątką
pozwalający na zidentyfikowanie podpisu.
5.
Na kopercie/opakowaniu/ należy umieścić:
a/
nazwę i adres Zamawiającego
b/
nazwę i adres Wykonawcy – dopuszcza
się odcisk pieczęci z nazwą Wykonawcy
c/
napis: „Oferta na dostawę mebli dla Szkoły Podstawowej w
Zborowie”
Nie otwierać przed 27.02.2020 r. godz. 11.00”.
6.
Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których
Zamawiający określił wzory w formie załączników, winny być sporządzone zgodnie
z tymi wzorami co do treści.
7.
Składane dokumenty i zaświadczenia powinny posiadać
aktualne daty zgodne z wymaganiami Zapytania Ofertowego oraz powinny być
złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę.
8.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia
wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku
którejkolwiek z wymaganych informacji, w szczególności za złe skierowanie
przesyłki i jej nieterminowe dostarczenie.
9.
Pełnomocnictwa oraz zobowiązania podmiotów trzecich
winny być złożone w formie oryginałów.
XI. Istotne
postanowienia końcowe:
1. Wzór projektu umowy
zawiera załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
2. Wykonawca zobowiązany
jest najpóźniej na 3 dni robocze przed datą planowanego podpisania umowy
dostarczyć Zamawiającemu zestawienie rzeczowo-finansowe dla oferowanego wyposażenia
zawierające wyszczególnione pozycje zamówienia wraz z cenami jednostkowymi.
Brak dostarczenia w/w dokumentów Zamawiający uznaje jako odstąpienie przez
Wykonawcę od zawarcia umowy.
XII.
Imię i nazwisko, stanowisko oraz nr
tel. osoby uprawnionej do udzielania dodatkowych wyjaśnień w sprawie
zamówienia:
Edyta
Patrzałek tel: +48 41 377 60
39, fax: +48 41 377 60 22. edyta.patrzalek@solec-zdroj.pl
XIII. Termin
związania ofertą:
Wykonawca związany będzie złożoną ofertą
przez okres 30 dni przyjmując, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień
otwarcia oferty;
XIV. Zastrzeżenia
Zamawiającego:
1.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania
Wykonawcy do złożenia wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
2.
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania
na każdym etapie bez podawania przyczyny.
XV. Przetwarzanie
danych osobowych
1
Wykonawca
składając ofertę w postępowaniu, wyraża zgodę na przetwarzanie, przekazanych
przez niego danych osobowych w toku postępowania oraz realizacji umowy, w
przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej, dla celów
prowadzenia niniejszego postępowania, a w przypadku wybrania oferty Wykonawcy
jako najkorzystniejszej: wykonania umowy, dochodzenia roszczeń z umowy, a także
prowadzenia i archiwizacji, ewaluacji oraz kontroli niniejszego postępowania
przez Zamawiającego i uprawnione organy.
2
Zamawiający
informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy
Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, tel. (041) 3776039,
e-mail:ug@solec-zdroj.pl
3
W sprawach
związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem
Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: marek.bialek@cbi24.pl
4
Dane osobowe
będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu
archiwizacji.
5
Podstawą prawną
przetwarzania danych Wykonawcy oraz osób, których dane zostaną powierzone
Zamawiającemu do przetwarzania przez Wykonawcę jest:
-
art. 6 ust. 1
lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn. zgoda osoby, której dane
dotyczą w przypadku Wykonawcy),
-
art. 6 ust. 1
lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest
niezbędne do prowadzenia postępowania, wykonania umowy w przypadku wyboru
oferty Wykonawcy, do podjęcia działań na żądanie Wykonawcy przed zawarciem
umowy),
-
art. 6 ust. 1
lit. c rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest
niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na Zamawiającym jak
np. obowiązek archiwizacyjny) oraz
-
art. 9 ust. 2
lit. f rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest
niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń).
6
Dane osobowe
będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom
przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.
7
Dane osobowe
przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu przetwarzane będą przez Zamawiającego
przez okres trwania postępowania oraz w celach archiwizacyjnych, dane osobowe
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – przez okres,
który umowa będzie wykonywana, a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia
ewentualnych roszczeń wynikających z umowy oraz w celach archiwizacyjnych i
kontrolnych przez 5 letni okres trwałości Projektu zgodnie z Umową o
dofinansowanie projektu. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli
oferty i
nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi
Wykonawcami umowy).
8
Osobie, której
dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych. Osobie, której dane dotyczą
przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
9. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
DOKUMENTY DO POBRANIA:
Opublikował: Błażej Fortuna, data publikacji: 2020-02-14 13:57:33
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu