Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Solec-Zdrój

Adres:
Solec-Zdrój
28-131 Solec-Zdrój

Kontakt:
tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22
E-mail:ug@solec-zdroj.pl
Strona www: www.solec-zdroj.pl

Numer ID: 328

Data publikacji:
2023-10-11 13:52:21

Przedmiot: Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu gminy Solec-Zdrój w 2023 roku

Treść przetargu:

Solec-Zdrój dnia 11.10.2023

SOO-IX.6232.4.2023

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE

dotyczące zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych

 Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu gminy

 Solec-Zdrój w 2023 roku 

 

 I. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Solec-Zdrój, ul.  1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój

tel. 041 377 60 39, fax. 041 377 60 22

NIP: 655 187 96 23

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

 Wariant I:

  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu i unieszkodliwianiu (zbiórka, transport i utylizacja) odpadów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych) pochodzących z pokryć dachowych budynków położonych na terenie gminy Solec-Zdrój, w tym  usuwanie odpadów zawierających azbest zalegających na posesjach na terenie gmin Solec-Zdrój (transport, zdeponowanie i unieszkodliwianie na składowisku odpadów).  
  2. Szacunkowa ilość odpadów zalegających na posesjach przewidzianych do transportu i utylizacji wynosi około 6 500 m². Przyjmuje się, że 1 m2 waży 15 kg. Ilości te mogą ulec zmianie w zależności od stanu faktycznego na poszczególnych nieruchomościach.
  3. Transport odpadów zawierających azbest odbywał się będzie zgodnie z przepisami o przewozie odpadów niebezpiecznych.
  4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi usuwania i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest, w tym m.in. ustawą Prawo ochrony środowiska, ustawą o odpadach, ustawą o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest, rozporządzeniem w sprawie sposobów bezpiecznego użytkowania wyrobów i usuwania wyrobów zawierających azbest.
  5. Utylizacja odpadów zawierających azbest będzie udokumentowana kartą lub kartami przekazania odpadów na specjalnie do tego celu przeznaczonym składowisku odpadów niebezpiecznych. 
  6. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia terminu odebrania odpadów zawierających azbest z właścicielem nieruchomości. Uzgodniony termin odebrania odpadów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości, jednak nie dłuższy niż termin wykonania zamówienia.

 

Wariant II:

 W razie uzyskania dofinansowania z WFOŚiGW przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu i unieszkodliwianiu (demontaż, transport i utylizacja) odpadów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych) pochodzących z pokryć dachowych budynków położonych na terenie gminy Solec-Zdrój i usuwanie odpadów zawierających azbest zalegających na posesjach na terenie gminy Solec-Zdrój (transport, zdeponowanie i unieszkodliwianie na składowisku odpadów).  

  1. Szacunkowa powierzchnia pokryć dachowych zawierających azbest przewidzianych do demontażu wynosi około 1 935 m2. Szacunkowa ilość odpadów zalegających na posesjach przewidzianych do transportu i utylizacji wynosi około 9 600 m². Przyjmuje się, że 1 m2 waży 15 kg. Ilości te mogą ulec zmianie w zależności od stanu faktycznego na poszczególnych nieruchomościach.
  2. Transport odpadów zawierających azbest odbywał się będzie zgodnie z przepisami o przewozie odpadów niebezpiecznych.
  3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi usuwania i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest, w tym m.in. ustawą Prawo ochrony środowiska, ustawą o odpadach, ustawą o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest, rozporządzeniem w sprawie sposobów bezpiecznego użytkowania wyrobów i usuwania wyrobów zawierających azbest.
  4. Utylizacja odpadów zawierających azbest będzie udokumentowana kartą lub kartami przekazania odpadów na specjalnie do tego celu przeznaczonym składowisku odpadów niebezpiecznych. 
  5. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia terminu odebrania odpadów zawierających azbest z właścicielem nieruchomości. Uzgodniony termin odebrania odpadów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości, jednak nie dłuższy niż termin wykonania zamówienia.

 III.  TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wariant I:

Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 08.12.2023 r.

Wariant II:

Termin wykonania zamówienia (w przypadku uzyskania dofinansowania z WFOŚiGW) od dnia podpisania umowy do 31.10.2023

 

IV. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:

a) posiadają stosowne zezwolenia na transport odpadów zawierających azbest wymagane przepisami prawa,

b) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie i uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia,

c) posiadają aktualną umowę ze składowiskiem prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest lub inny dokument potwierdzający możliwość unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest.

2.  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

 1.        

Wariant I:

Wykonawca składa ofertę wg wzoru będącego załącznikiem nr 1 do Zapytania (Formularz ofertowy) podając cenę jednostkową netto za 1m²:

-zbiórki, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest zalegających na posesjach.

              Ceny jednostkowe zawierają wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia i nie podlegają zmianie w okresie obwiązywania umowy.

              Wykonawca wyłącznie na potrzeby porównania ofert w formularzu ofertowym przedstawia cenę brutto za wykonanie całości zamówienia tj. za:

-zbiórkę, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest w ilości 6 500 m².

Wariant II:

Wykonawca składa ofertę wg wzoru będącego załącznikiem nr 1 do Zapytania (Formularz ofertowy) podając cenę jednostkową netto za 1m²:

- zbiórki, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest

oraz

- demontaż, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest

Ceny jednostkowe zawierają wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia i nie podlegają zmianie w okresie obwiązywania umowy. Wykonawca wyłącznie na potrzeby porównania ofert w formularzu ofertowym przedstawia cenę brutto za wykonanie całości zamówienia tj. za:

- demontaż, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest w ilości 1 935 m2 oraz zbiórkę, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest w ilości 9 600 m².

  

2.       Wykonawca składa wraz z ofertą:

a)  aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,

b) stosowne zezwolenia (poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów) na prowadzenie działalności związanej z wyrobami zawierającymi azbest zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym aktualną decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest,

c) kopię umowy ze składowiskiem prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest lub inny dokument potwierdzający możliwość unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest (poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów).

3.       Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę na każdy wariant.

4.       Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.  W przypadku braku uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie oferta wykonawcy podlega odrzuceniu.

 VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

       1. Ofertę należy złożyć:

    -  w zamkniętej kopercie na sekretariacie (I piętro, pok.18) Urzędu Gminy w Solcu – Zdroju, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec – Zdrój. Kopertę proszę zatytułować oferta na zadanie pn: „Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu gminy Solec-Zdrój w 2023 r.”,

     - przesyłając na adres poczty elektronicznej: jakub.kopacki@solec-zdroj.pl w postaci skanu wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego wraz wymaganymi załącznikami.

 2. Termin składania ofert upływa w dniu 17.10.2023 r. o godzinie 12:00.

 VII. OCENA OFERT

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujący kryteriów:

100% cena.

Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie całości zamówienia w ramach każdego z wariantów osobno.

IX. INFORMACJE I ZASTRZEŻENIA ZAMAWIAJĄCEGO

1. Postępowanie ofertowe prowadzone jest w wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) z uwagi na wartość zamówienia.

2. W sprawach nieuregulowanych ww. ustawą oraz niniejszym zapytaniem stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610).

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie oraz odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny.

X.  KLAUZULA INFORMACYJNA – ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO” (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016), informuję, że:

1)                  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, telefon: 41 377 60 39, e-mail: ug@solec-zdroj.pl.

2)                  Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: tel. 663 189 833, adres e-mail: iod.rodo.ochrona@gmail.com 

3)                  Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia na wykonanie projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Solec-Zdrój.

4)                  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

5)                  Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.

6)                  Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania i prawo do ograniczenia przetwarzania.

7)                  Nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO); prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych, ponieważ podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

8)                  Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też przetwarzane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

9)                  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane i przetwarzane w formie papierowej i w formie elektronicznej, w tym w systemach informatycznych.

10)              Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określony w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

XI. ZAŁĄCZNIKI 

Do pobrania: Formularz ofertowy,  Wzór umowy. 

Kontakt: tel. 41 377 60 41, 41 377 60 39 wew. 23

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 104
Wprowadził do systemu: Błażej Fortuna, data: 2023-10-11 13:52:21
Opublikował: Błażej Fortuna, data publikacji: 2023-10-11 13:52:27
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu