Wersja archiwalna z dnia 2009-07-23 12:11:17
|
Urząd Gminy Solec Zdrój | |
Adres: Solec Zdrój 28-131 Solec Zdrój |
Kontakt: tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22 E-mail:ugsolecz@post.pl Strona www: www.solec-zdroj.pl |
Numer ID: 80 | |
Data publikacji: | |
Przedmiot: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa systemu wodno-kanalizacyjnego Gminy Solec – Zdrój i Pacanów | |
Treść przetargu: "... dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego.."
Znak: RIG.II.7034-4.1/09 Solec – Zdrój, 13.07.2009r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU usługi - powyżej 14 000 Euro „Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa systemu wodno-kanalizacyjnego Gminy Solec – Zdrój i Pacanów”. Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Numer ogłoszenia: 110683-2009; data zamieszczenia: 13.07.2009r.
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJACEGO: Nazwa: Gmina Solec - Zdrój Adres pocztowy: ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec-Zdrój, woj. świętokrzyskie. Telefon: (041) 377-60-39, 377-60-41, 377-60-46 Faks: (041) 377-60-22 Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.eu Rodzaj Zamawiającego: Administracja samorządowa. II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa systemu wodno-kanalizacyjnego Gminy Solec – Zdrój i Pacanów. II.2. Rodzaj zamówienia: Usługi. II.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa systemu wodno-kanalizacyjnego Gminy Solec – Zdrój i Pacanów. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego zgodnie z dokumentacja projektową obejmuje: - budowę kanalizacji grawitacyjnej (kategorii XXVI) dł. 77115m, kanalizacji ciśnieniowej - budowę oczyszczalni ścieków w m. Świniary, gm. Pacanów (kategorii XXX) w technologii BIOVAC o przepustowości 300 m3/d wraz z rurociągiem odprowadzającym ścieki oczyszczone, przyłączem wodociągowym i energetycznym oraz utwardzenie terenu na terenie prowadzonej inwestycji, - budowę oczyszczalni ścieków komunalnych w technologii BIOVAC o przepustowości 700 m3/d i oczyszczalni ścieków pokąpielowych w technologii INWATEC o przepustowości 200m3/d w miejscowości Wełnin gm. Solec – Zdrój, - budowę systemu sterowania, monitorowania z archiwizacją danych i wizualizacji dla sieciowych przepompowni ścieków w miejscowościach: Zołcza – Ugory, Wójcza, Wójeczka, Biechów, Wola Biechowska – Gmina Pacanów oraz miejscowościach: Piestrzec, Włosnowice, Świniary, Zielonki, Kików, Solec -Zdrój, Zborów, Żuków – Gmina Solec – Zdrój. II.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1 Nadzór nad robotami budowlanymi. 71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego. II.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. II.6.Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. II.7.Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie. III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Data zakończenia: 31.12.2012r. IV. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA IV.1. Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym do dnia 23.07.2009r. do godz. 900, 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem z konta na poniżej podany rachunek bankowy: Urząd Gminy w Solcu - Zdroju Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu - Zdroju nr rachunku : 66851700070000000003900013 z dopiskiem: wadium na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa systemu wodno-kanalizacyjnego Gminy Solec – Zdrój i Pacanów. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew do dnia 23.07.2009r. do godz. 900. W wymienionym przypadku przekazanie Zamawiającemu kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. UWAGA: Oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Zamawiający otrzyma od Zamawiającego pisemne potwierdzenie złożenia dowodu wniesienia wadium. W związku z powyższym do oferty należy załączać kserokopię dokumentu wadialnego. IV.2. WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej: - usługi polegające na pełnieniu czynności nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej o łącznej długości 80km, - usługi polegające na pełnieniu czynności nadzoru inwestorskiego przy budowie, co najmniej 10 przepompowni sieciowych, - jedną usługę polegającą na pełnieniu czynności nadzoru inwestorskiego przy budowie oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 150 m3/d. b) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą sprawować funkcję Inspektorów nadzoru poszczególnych branż; 1. Inspektor Nadzoru robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (Inspektor nadzoru robót sanitarnych) posiadający: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. 2. Inspektor Nadzoru robót budowlanych posiadający: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. 3. Inspektor nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych posiadający: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 4. Inspektor Nadzoru robót drogowych posiadający: - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń. Zamawiający żąda wskazania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, który będzie koordynatorem na budowie wszystkich Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego. Osoby sprawujące w/w funkcje muszą należeć do odpowiedniej izby samorządu zawodowego - dysponują aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, posiadają stosowne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń (art. 12a, ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm./), wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie w/w rozporządzenia. Możliwość przedstawienia pisemnych zobowiązań innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia dotyczy jedynie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1.2 b). Wskazane w pkt. 1.2.b) osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 400 000 zł. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty zgodnie z postanowieniami SIWZ, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy Pzp. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty i oświadczenia. 1.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22, ust. 1: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ), b) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ). 1.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, tj. co najmniej: - usługi polegające na pełnieniu czynności nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej o łącznej długości 80km, - usługę polegające na pełnieniu czynności nadzoru inwestorskiego przy budowie co najmniej 10 przepompowni sieciowych, - jedną usługę polegające na pełnieniu czynności nadzoru inwestorskiego przy budowie oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 150 m3/d - (załącznik nr 5 do SIWZ). W celu potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie – referencje zawierające, co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi, których dokumenty dotyczą, - wskazanie podmiotu, na rzecz, którego realizowane były usługi, - wskazanie zakresu i wartości robót budowlanych nad, którymi Wykonawca sprawował nadzór inwestorski, - podanie wartości wykonanej usługi, - wskazanie daty wykonania usługi (rozpoczęcia, zakończenia), - wskazanie miejsca wykonania usługi. b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności – (załącznik nr 6 do SIWZ), Dotyczy osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w pełnieniu nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pn. Rozbudowa i przebudowa systemu wodno-kanalizacyjnego Gminy Solec – Zdrój i Pacanów. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia czynności nadzoru inwestorskiego, tj. kopie świadectw potwierdzających nadane uprawnienia wraz z zaświadczeniem, wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby – dotyczy inspektora nadzoru robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (koordynatora), inspektora nadzoru robót budowlanych, kierowników robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, inspektora nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych, inspektora nadzoru ds. drogowych. c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. b), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (załącznik nr 7 do SIWZ). Zamawiający żąda wskazania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, który będzie koordynatorem na budowie wszystkich Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego. 1.4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 400 000 zł. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.1. Spółka cywilna (wspólnicy spółki cywilnej) będzie uważana za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Przez spółkę cywilną należy rozumieć spółkę, 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.3. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. a) Treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania. b) Każdy z Wykonawców musi się podpisać pod pełnomocnictwem. c) Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 2.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 2.3. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VII, pkt. 1.1. oraz 1.4. Każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy. Pozostałe warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy występujący wspólnie winni spełniać łącznie. 2.4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 1.1.b), w pkt. 1.2. a). Dokumenty określone w pkt. 1.1a), w pkt. 1.3. a), b), c), w pkt. 1.4. a), winny potwierdzać spełnianie łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, do których się odnoszą. 2.5. Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta złożona przez takich Wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Umowa ta w szczególności powinna zawierać następujące postanowienia: • związanie się na okres nie krótszy niż czas trwania umowy na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa systemu wodno-kanalizacyjnego Gminy Solec – Zdrój i Pacanów, powiększony o okres z tytułu gwarancji jakości, udzielonej przez Wykonawcę robót. • wskazanie Pełnomocnika i jego umocowania do zaciągania zobowiązań, do przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. • zapis wspólnej i solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego zabezpieczenia umowy, realizowanego zamówienia, • role i zadania każdego z Wykonawców – określenie zakresu przedmiotu zamówienia - wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w wykonywaniu umowy, • zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego, • wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy między Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o zamówienie do czasu wykonania zamówienia. 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 4. Dokumenty składane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 5. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN. Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 6. Dołączone do oferty kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. V. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony. VI. KRYTERIA OCENY OFERT Najniższa cena. Znaczenie – 100%. VII. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. VIII. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solec-zdroj.eu Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego – ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec – Zdrój. IX. Termin składania ofert: Termin składania ofert 23.07.2009r., o godz. 1100 (czasu lokalnego). Miejsce: Siedziba Zamawiającego – ul. 1 Maja 10, 28 – 131 Solec – Zdrój, pok. 18 lub przesłać na adres Zamawiającego. X. Termin związania ofertą: Okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). XI. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013. |
Załączone pliki |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - Inspektor Nadzoru (siwz_dla_inspektora_s_p.doc - 503.296 KB) | |
Data publikacji: 2009-07-13 15:04:51 Redaktor: Piotr Kalita |
Opublikował: Piotr Kalita, data publikacji: 2009-07-13 15:12:51
Ostatnia zmiana: Piotr Kalita, data: 2009-07-23 12:12:51
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu
Powrót |