Wniosek o zapewnienie dostępnościDo druku
Wersja archiwalna z dnia 2022-02-15 11:18:33

Informowanie o braku dostępności oraz wnioskowanie o zapewnienie dostępności Urzędu Gminy w Solcu-Zdroju

Podstawa prawna: ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Informowanie o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (podstawa prawna: art. 29 ustawy)

  • Każdy ma prawo poinformować nas o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej Urzędu Gminy w Solcu-Zdroju (dalej: UG), o których mowa w art. 6 pkt 1 lub 3 ustawy.


Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (podstawa prawna: art. 30 ustawy)

  • Jeśli jesteś osobą ze szczególnymi potrzebami, masz prawo, po wykazaniu interesu faktycznego, wystąpić do nas z wnioskiem o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej.
  • To prawo przysługuje również twojemu przedstawicielowi ustawowemu. Wykazanie interesu faktycznego wymaga podania konkretnej potrzeby skorzystania z naszych usług (np. udział w wydarzeniu organizowanym przez UG).

Składając wniosek o zapewnienie dostępności należy:

  1. podać dane kontaktowe osoby składającej wniosek;
  2. wskazać bariery, które utrudniają lub uniemożliwiają dostępność architektoniczną lub informacyjno-komunikacyjną;
  3. wskazać sposób kontaktu z osobą składającą wniosek;
  4. wskazać preferowany sposób zapewnienia dostępności, jeżeli dotyczy.
  5.  



Powrót