Wersja archiwalna z dnia 2020-03-02 14:44:51
|
Gmina Solec-Zdrój | |
Adres: Solec-Zdrój 28-131 Solec-Zdrój |
Kontakt: tel. 041 377 60 41, fax. 041 377 60 22 E-mail:ug@solec-zdroj.pl Strona www: www.solec-zdroj.pl |
Numer ID: 260 |
Data publikacji: |
Przedmiot: Dostawa urządzeń siłowni dla Szkoły Podstawowej w Solcu‑Zdroju |
Treść przetargu:
Znak: SOO.VII.701.1.4.2020 Solec-Zdrój 26.02.2020r. Zapytanie ofertowe I.
Zamawiający: Gmina Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131
Solec-Zdrój NIP
655-18-79-623 , Regon 291010754
II.
Tryb
udzielania zamówienia publicznego: Postępowanie o
udzielenie zamówienia prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29
stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)
zgodnie z art. 4 pkt 8 tej ustawy.
III.
Opis
przedmiotu zamówienia: 1
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń siłowni
dla Szkoły Podstawowej w Solcu‑Zdroju realizowana w ramach zadania pn. „Poprawa
infrastruktury edukacyjno-sportowej w Gminie Solec-Zdrój”. 2
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 3
Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień
(CPV): 37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy 37440000-4 Sprzęt do ćwiczeń
fizycznych 37441000-1 Sprzęt do ćwiczenia
aerobiku 37442000-8 Ciężki sprzęt do ćwiczeń
na wytrzymałość. 4
Dostawa urządzeń siłowni obejmuje m.in.: -
odbitrek – 1 szt. -
wioślarz – 1 szt. -
rower treningowy – 2 szt. -
zestaw hantli ze stojakiem – 1 kpl. -
rower poziomy – 1 szt. -
rower treningowy – 2 szt. -
stepper – 11 szt. -
bieżnia – 1 szt. -
atlas – 1
szt. 5
Szczegółowy zakres obowiązków dot. dostawy zawiera
umowa będąca załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania. IV.
Termin
realizacji przedmiotu zamówienia -
8 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy. V.
Warunki
udziału w postępowaniu: Zamawiający
nie formułuje warunków udziału w postępowaniu. VI. Wykluczenie wykonawców:
1
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę
powiązanego kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do
zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w
imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru
wykonawcy a wykonawcą, tzn. powiązania polegają w szczególności na: a)
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej
lub spółki osobowej, b)
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c)
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub
zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d)
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia
lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli. VII. Dokumenty wymagane od wykonawcy: 1
Dokumenty stwierdzające prawo osoby
(osób) podpisujące ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o
uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego w szczególności aktualny odpis
z Krajowego rejestru Sądowego lub centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, pełnomocnictwo. 2
Oświadczenie o bezstronności- zał.
nr 4 do zapytania ofertowego. VIII. Kryteria
oceny oferty: 1
Kryterium
oceny oferty: cena – waga 100% 2
Najkorzystniejszą
ofertą jest oferta z najniższą ceną brutto. IX. Miejsce,
termin składania oferty: 1.
Termin składania oferty upływa w dniu 06.03.2020
r. o godzinie 11.00. 2.
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w Biurze
Obsługi Interesanta na parterze budynku lub przesłać na adres Zamawiającego. 3.
Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu
do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie określonym w pkt 1 nie zostaną
rozpatrzone. 4.
Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania
o zmówienie pod warunkiem dostarczenia ich przez pocztę w miejsce i w czasie
określonym w pkt 1 i pkt 3. X. Opis sposobu
przygotowania oferty: 1.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku
polskim w jednym egzemplarzu. 2.
Ofertę oraz wszelkie załączniki do oferty podpisują
osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3.
Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez
upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego
pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. 4.
Za podpisane
uznaje się własnoręczny czytelny podpis lub podpis wraz z pieczątką
pozwalający na zidentyfikowanie podpisu. 5.
Na kopercie/opakowaniu/ należy umieścić: a/
nazwę i adres Zamawiającego b/
nazwę i adres Wykonawcy – dopuszcza
się odcisk pieczęci z nazwą Wykonawcy c/
napis: „Oferta na dostawę urządzeń siłowni dla Szkoły
Podstawowej w Solcu Zdroju” Nie otwierać przed 06.03.2020r. godz. 11.00”. 6.
Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których
Zamawiający określił wzory w formie załączników, winny być sporządzone zgodnie
z tymi wzorami co do treści. 7.
Składane dokumenty i zaświadczenia powinny posiadać
aktualne daty zgodne z wymaganiami Zapytania Ofertowego oraz powinny być
złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę. 8.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia
wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku
którejkolwiek z wymaganych informacji, w szczególności za złe skierowanie
przesyłki i jej nieterminowe dostarczenie. 9.
Pełnomocnictwa oraz zobowiązania podmiotów trzecich
winny być złożone w formie oryginałów. XI. Istotne
postanowienia końcowe: 1. Wzór projektu
umowy zawiera załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego. 2. Wykonawca
zobowiązany jest najpóźniej na 3 dni robocze przed datą planowanego podpisania
umowy dostarczyć Zamawiającemu zestawienie rzeczowo-finansowe dla oferowanego
sprzętu wraz z dokumentami potwierdzającymi wymagane zapytaniem ofertowym
parametry urządzeń (np. wydruki ze stron internetowych producentów, itp.). Brak
dostarczenia w/w dokumentów Zamawiający uznaje jako odstąpienie przez Wykonawcę
od zawarcia umowy. XII.
Imię i nazwisko, stanowisko oraz nr
tel. osoby uprawnionej do udzielania dodatkowych wyjaśnień w sprawie
zamówienia: Edyta
Patrzałek tel: +48 41 377 60
39, fax: +48 41 377 60 22. edyta.patrzalek@solec-zdroj.pl XIII. Termin
związania ofertą: Wykonawca związany będzie złożoną ofertą
przez okres 30 dni przyjmując, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień
otwarcia oferty; XIV. Zastrzeżenia
Zamawiającego: 1.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania
Wykonawcy do złożenia wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 2.
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia
postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny. 3.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu
realizacji umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa stanowi
zdarzenie nagłe i niezależne od woli Stron, uniemożliwiające wykonanie Umowy w
całości lub części, na stałe lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec ani
przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności powódź, huragan,
trzęsienie ziemi, sztorm, śnieżyca, strajk, silne mrozy, epidemia, wstrzymanie
dostaw towaru będącego przedmiotem umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. XV. Przetwarzanie
danych osobowych 1
Wykonawca
składając ofertę w postępowaniu, wyraża zgodę na przetwarzanie, przekazanych
przez niego danych osobowych w toku postępowania oraz realizacji umowy, w
przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej, dla celów
prowadzenia niniejszego postępowania, a w przypadku wybrania oferty Wykonawcy
jako najkorzystniejszej: wykonania umowy, dochodzenia roszczeń z umowy, a także
prowadzenia i archiwizacji, ewaluacji oraz kontroli niniejszego postępowania
przez Zamawiającego i uprawnione organy. 2
Zamawiający
informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy
Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, tel. (041) 3776039,
e-mail:ug@solec-zdroj.pl 3
W sprawach
związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem
Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: marek.bialek@cbi24.pl 4
Dane osobowe
będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu
archiwizacji. 5
Podstawą prawną
przetwarzania danych Wykonawcy oraz osób, których dane zostaną powierzone
Zamawiającemu do przetwarzania przez Wykonawcę jest: -
art. 6 ust. 1
lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn. zgoda osoby, której dane
dotyczą w przypadku Wykonawcy), -
art. 6 ust. 1
lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest
niezbędne do prowadzenia postępowania, wykonania umowy w przypadku wyboru
oferty Wykonawcy, do podjęcia działań na żądanie Wykonawcy przed zawarciem
umowy), -
art. 6 ust. 1
lit. c rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest
niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na Zamawiającym jak
np. obowiązek archiwizacyjny) oraz -
art. 9 ust. 2
lit. f rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest
niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń). 6
Dane osobowe
będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom
przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów. 7
Dane osobowe
przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu przetwarzane będą przez Zamawiającego
przez okres trwania postępowania oraz w celach archiwizacyjnych, dane osobowe
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – przez okres,
który umowa będzie wykonywana, a także później tj. do czasu upływu terminu
przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy oraz w celach
archiwizacyjnych i kontrolnych przez 5 letni okres trwałości Projektu zgodnie z
Umową o dofinansowanie projektu. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy
złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako
najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy). 8
Osobie, której
dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych. Osobie, której dane dotyczą
przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 9 Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. DOKUMENTY DO POBRANIA: |
Powrót |